پیام شما

*آقای استاندار لطفا محدودیت ها را برگردانید جلوی بازگشایی مدارس را بگیرید با این سهل انگاری ها چه جوری توقع دارید کرونا سیر صعودی نداشته باشد.

* با سلام مدت زیادی می گذرد که دور میدان شهدا حصار کشی شده و اقدام به تغییر و کوچک کردن آن شده است اما با گذشت زمان طولانی، نیمه کاره رها شده است. اگر قرار بر این بود چرا اطراف آن را با جدول جداسازی کردند. با وجود میدانی که هنوز کوچک نشده و دید کافی برای دور زدن ندارد. در چنین جایی که حجم تردد بالاست. خواهشاً رسیدگی کنید.

* دستور رهبری برای خروج پادگان ها از شهر مگر برای بیرجند و تهران متفاوت بوده است که پادگان ۰۱ تهران به پارک تبدیل شد اما پادگان ۰۴ بیرجند با خشک شدن درختان، تبدیل به یک کویر محصور شده. از دادستان استان و نماینده ولی فقیه درخواست  پیگیری این دستور رهبری را داریم.

*روزنامه آوا سلام علیکم. از مدعی العموم استان جناب حاج آقای نسایی ذهان دادستان محترم خواهشمندم درخصوص شرکت توسعه وعمران بیرجند که سالیان سال  دست رنج جمعی از همشهریان بیرحندی را به جهت توسعه شهرمان جمع آوری نموده و هیچ اقدامی بایسته ای انجام نداده و هم اکنون هم جوابگوی سهامداران نمی باشند که حق الناس همشهریان می باشد رسیدگی نمایند.

*پلیس محترم راهنمایی و رانندگی ظاهراً یا پیام ها را مطالعه نمی کنند یا تمایلی به اجابت مطالبات مردم ندارند. چند بار پیام دادم که خیابان نواب صفوی ۹ به دلیل کم عرض بودن تحمل دوطرفه بودن را ندارد و انتهای این خیابان به چهار راه سعیدی ۵ که اکثرا حادثه خیز است متصل شده. اگر برای پیام مردم ارزش قایل نمی شوید لااقل خودتان کارشناسی کنید.

*امان از بی عدالتی در انبار تعاونی های مسافربری. نه قانونی برایشان هست نه مرجعی که بشود ازآن ها شکایت کرد نه انصافی دارند که منطقی برای حمل بار هزینه دریافت کنند.از تعزیرات خواهشمندم یکبار به این دوستان به صورت ناشناس بار برای ارسال بدهید بعد درد مردم را می فهمید.

* بیش از ۶ماه شده مبلغ ۴۰ میلیون بابت مسکن ملی واریز کردیم هنوز کوچکترین اقدامی نشده است. لطفاپیگیری بفرمایید.

*آیا دولت به فکر بازآفرینی شهری بافت فرسوده مرکز شهر مابین خیابان منتظری تا حکیم نزاری بیرجند نیست با این املاک مخروبه و کوچه های کم عرض اگه زلزله ای اتفاق بیفتد مردم چه کنند.

* اگه به جای پرداخت وام‌های بانکی به روستاییان طرح بارورکردن ابرها را به اجرا می‌گذاشتند به همه جامعه کمک می شد و اشتغالزایی بیشتری در استان داشت بدون مقروض کردن مردم.

*روستای گیوشاد از توابع بخش براکوه خوسف دارای ۴۰ خانوار وکلی دانش آموز. ده سال است روستا از نعمت تلفن بیسیم برخوردار است اما هنوز دارای ضعف آنتن دهی در روستا می باشیم. مابقی اپراتور ها هم از ضعف اینترنت برخوردار هستند. دراین ایام دانش آموزان برای شرکت در کلاس های آنلاین به خارج از روستا مراجعه می کنند .بارها و بارها به مسئولین اطلاع داده ایم ولی توجهی نشده است.

*۴۰ سال از خدا عمر گرفتم اما نمی دانستم که برای تایید گارانتی وسایل برقی، زدن دوشاخه به پریز تخصص ویژه‌ای لازم دارد که البته با پرداخت هزینه آژانس سرویس کار به صورت وایرلس هم امکان پذیراست. واقعا این کسب این نوع درآمدها مصداق مال حرام نیست؟

*رئیس سازمان بازرسی در دیدار وزیر بهداشت درباره حق فنی داروخانه‌ها گفت :دیوان عدالت اداری بحث تعرفه حق فنی داروخانه‌ها را ابطال کرده است ولی برخی داروخانه‌ها مبالغی را تحت عنوان خدمات دارویی از بیماران دریافت می‌کنند که وجاهت قانونی ندارد!پس چرا داروخانه … از ۴ تومن داروی من ۵ تومن حق فنی گرفته؟متاسفانه از همه بیماران این مبلغ را می گیرند در بی اطلاعی مردم.

*آسفالت بلوار شهدای عبادی از فاصله چهارراه انقلاب تا فلکه معصویه واقعا خراب و موج دار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت