پیام شما

سرمقاله بازگشایی مدارس مثل همیشه عالی . دردی از درد دل ما پدران و مادران را قلم زدید. واقعا از این نگاه و آینده نگری شما کمال تشکر دارم.باور کنید این روزها لحظات پر از استرس را سپری می کنیم.گله مندیم از تمام مسئولین پشت میز نشین که شب را می خوابند و صبح که بیدار می شوند ؛ کلا تصمیمی که در ذهن دارند ؛ با تصمیم دیروزشان فرق دارد.مگر بچه های ما خدای نکرده موش آزمایشگاهی شما هستند که می‌خواهید آنان را به مدرسه بکشانید.این را بدانید ؛ تا موقعی که جو آرام نشده ؛ حاضریم بچه ها مردود شوند و اما لحظه ای در مدرسه ننشینند.الان مدرسه سنگر دیگرنیست بلکه میدان مین است.ما بچه هایمان را فدای تصمیمات غلط شما نمی کنیم.کادر درمان کم عزیز از دست نداده اند که حالا نوبت کادر آموزش شود! ما برای اثبات محبتی که به کادر آموزش داریم بچه هایمان را به مدرسه نخواهیم فرستاد.بگذار در تاریخ بنویسند که : مدرسه را بازگشایی کردند و دانش آموزی نیامد. بگذار بنویسند که : مادران و پدرانی بودند که برای امر آموزش شانه خالی کردند.ما همه این ها را به جان می خریم و فرزندانمان را به مدرسه نمی فرستیم.

 *شهرداری بیرجند ،بهسازی چهار تا میدان برای یک مرکز استان این قدر سخت وسنگین است.  به عنوان مثال ،میدان شهدا که همان المان گلهای لاله قدیم که دوباره هم اجرا شود از طرح فعلی آن خیلی بهتر است .

*مسئولین محترم  با توجه به بسته بودن راههای ورودی به آرامستان، خودروها در دو طرف بلوار پیامبر اعظم پارک و مردم از عرض بلوار عبور می کنند که خیلی خطرناک است . لطفا قبل از بروز هر گونه  حادثه ای تدبیری بیندیشید .

*سلام آوا جان نمی دانم علت کندن آب نمای پارک توحید چیست؟ خیلی بودجه زیاد مانده در این اوضاع واحوال؟ همان پس مانده های سیگار که منظره خیلی بدی به پارک داده جمع شود بهتر نیست؟ حد اقل اطلاع رسانی کنندتا مردم بدانند این بودجه ها چرا خرج می شود؟

*جناب استاندار آقای مهندس ملانوری ،شما که تلاش فرمودید و برای تکمیل جاده  فردوس- بجستان تسهیلات ویژه  بانک سپه دریافت شد،ای کاش فکری هم به حال جاده بیرجند – اسدیه بکنید تا زودتر یک طرفه شود.

*با سلام خدمت آقای شهردار محترم .شمافقط ازمردم انتظار دارید که عوارض خودرا به موقع پرداخت کنند ولی از خودتان سوال کرده اید که اول خیابان غفاری چند سال است پر از چاله  چوله است وهیچ فکری به حال این خرابی کرده اید؟ فقط وسط بلوارهاراشیک کرده اید.آیا این به حال خرابی آسفالت تاثیر دارد؟

* دادستان محترم، محرومیت بیرجند فقط پول و اعتبار نیست بلکه هدر دادن اعتبار ، بی مدیریتی، نداشتن خلاقیت نیز هست. ای کاش چند تا از این مدیران پروازی یا مدیران با چند دهه مدیریت که جابجا نشده را بازخواست می کردید، نه فقط اختلاس و رانت اداری بلکه کم کاری هم دارند . وضعیت اکبریه بیرجند از آن جمله است. چهل سال است
قول می دهند و انواع طرح ها مطرح می نمایند اما تاکنون اجرا نشده. میراث فرهنگی، آستان قدس، شهرداری، شورای شهر، استانداری و ….. سوال شود برای این میراث جهانی چه کردند؟ برای توریستی  وگردشگری شدن منطقه ، راه اندازی بازارچه صنایع دستی؟ رفع محرومیت از منطقه، بهسازی کوچه ها،اجرای مرمت های ماندگارباستانی و سنتی، رفع مشکلات ثبت سند ساکنین، رفع مشکلات ساخت وساز و  ….

*در جواب دوستی که گفته بودند در جنوب غرب گاز در شعله های آتش می سوزد و در جنوب شرق کپسول گاز مایع چند مرحله گران شده و پیدا نمی شود باید گفت گاز مایع وارداتی هست و با گاز شهری فرق دارد.

* سلام کسی هست بر وضعیت فروشگاه های زنجیره ای نظارت کند؟ وقتی حساب می کنیم بیشتر سرمان کلاه می رود تا به نفعمان باشد. مخصوصا بسته بندی ها و طرح های تخفیف باید به دقت کنترل و نظارت شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نصرآبادی- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱

بیشتر

اویس- کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در جشنواره نیایش

بیشتر

قاسمی – انتخابات مجلس دوازدهم در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد که در نتیجه آن

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت