پیام شما

* سلام اقای استاندار هر جا خبری از شما در رسانه ها خواندیم فرموده بودید باید دولت بومی و محلی محقق شود و بخشنامه ها بومی شوند خیلی ممنونیم و با حرفتان کاملا موافق. اما لطفا بفرمایید برای تحقق آن چه کرده اید ؟ گفتار درمانی در خراسان جنوبی جواب نمی دهد
اینجا نیاز به عمل توده های سرطانی در بدنه کارشناسی است. 

* من در خصوص بازگشایی مدارس قبلا هم نوشتم وروزنامه وزین آوا زحمت چاپ آن راکشید. در اول مهر هم نوشتم وپیش بینی کردم که بازگشایی مدارس چند هفته بیشتردوام نخواهد یافت و باز هم به عنوان یک معلم بازنشسته ازعواقب این زنگ فاجعه و اوج گیری کرونا در استان در صورت باز شدن مدارس اعلام خطر می نمایم و با جرات به مسئولین عرض می نمایم از بازگشایی مدارس جدا خوداری کنند. مگر از یک سوارخ چندبار باید گزیده شویم از بازگشایی مدارس در اول مهر تجربه کسب ننمودید؟ درست است اول مهر برای گرفتن شهریه جان چندین معلم را فدا کردید نکند الان هم کاسه ای زیر همین نیم کاسه است؟ از این قبیل تصمیم های غیر کارشناسانه بارها گرفته و بعد لغو شده است. اولیای عزیز مراقب فرزندان دلبندتان باشید.

* نکند در راس آموزش و پرورش تفکر داعشی حاکم شده که انتظار دارند بچه ها را در اقدامی انتحاری در مدارس منفجر کنیم، والا هیچ عاقلی دستور به بازگشایی مدارس در این وضعیت نمی دهد.

*سلام. آقای شهردار نکند رنگ آمیزی سرعتگیر های ۱۷شهریور را به ایام دهه فجر موکول کردید تا به عنوان یک پروژه عظیم افتتاح کنید؟! 

* سلام. خواهشی از اولیاء محترم دانش آموزان دارم خودتان به فکر بچه هایتان باشید ، آنها را به مدرسه نفرستید و به فکر سلامتی بچه هایتان باشید. من خودم ازمصیبت دیدگان بازگشایی مدارس در مهرماه هستم .برادرم دبیر ریاضی مدارس خاص بود و تا اوایل آبان حضوری به کلاس می رفت به کرونا مبتلاشد وجانش را ازدست دادومسئولین فقط به یک پیام تسلیت اکتفا کردند. در حالی که مخلصانه تلاش می کرد، بچه هایش یتیم شدند. شما خواهشا به غم و اندوه خانواده ما مبتلا نشوید. خودتان به فکر سلامتی بچه هایتان باشید. اگر خدای نکرده بیمار شدند بیمارستان ها هیچ امکاناتی برای معالجه ندارند.

* سلام لوله و لوازم بهداشتی فقط در این دوهفته صد درصد گران شده ما چه گناهی کردیم که …

* در خصوص سرمقاله بازگشایی مدارس  اصلا من به شما میگویم بیا برو در این چاه…شما هم میدانی من عقل درست درمان ندارم…آیا باید بروی توی چاه؟ نماز جمعه باز کنند ، مدارس راه بیندازند و راهپیمایی برگزار کنند، تا من و شما نرویم طوری نمی شود. همین امروز شهدای گمنام را تشییع کردند چه کسی می تواند بگوید پروتکل ها رعایت شد؟؟؟؟تا وقتی مردم به حرف آقایان باشند همین است.

* با توجه به گفته متخصصین امر، ذخایر معدن قلعه زری هم به لحاظ کمی و هم به لحاظ کیفی بالاتر از معادن کرمان است اما هیچ اقدام زیربنایی نمی کنند و همچنان فرآورده های این منطقه خام فروشی می شود، در حالی که در کرمان صنایع مس جزو پر درآمد ترین صنایع است،طوری که در طرح های بزرگ اقتصادی و ورزشی همچون انتقال آب از خلیج فارس،ساخت ورزشگاه و… مشارکت دارند و موجب رونق و اشتغال زایی شده اند.

*مدارس،سالن های ورزشی ، دانشگاه ها و  بیشتر مکان هایی که مصرف برق دارند مدتهاست تعطیل است. چه شده که امسال کمبود برق داریم؟ مسئولین باید به جای اینکه به مردم بگویند یخچال را خاموش کنید (چیزدیگر ی نیست که برق مصرف کند) ریشه را جای دیگری جستجوکنند.

 * امیدواریم تصمیم شورای شهر بیرجند و شهرداری بیرجند برای اتصال میدان سفیر امید به بلوار خلیج فارس که باعث کاهش ترافیک چهارراه غفاری می شود و تعریض خیابان ارتش، در همین دوره شورا کلنگ زنی گردد تا روزنه امیدی در دل شهروندان ایجاد کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت