پیام شما

* سلام .مقاله فرصت های ناشناخته برای سرمایه گذاری مطالب جالبی داشت اما این فرصت ها برای نورچشمی هاست نه مردم . زهی خیال باطل که این فرصت ها
برای عموم فراهم شود. منطقه ویژه اقتصادی برای افراد ویژه است.

* سلام چند وقت پیش مطلبی چاپ  کرده بودید در مورد ثروتمندان فقیر .
امروز به حرفتان رسیدم چند وقت پیش با ۱ و ۵۰۰ یک پکیج خریدم برای زیر زمین منزلمان و هفته پیش یک قطعه از آن را عوض کردم به ۱ و ۳۰۰ و با خودم فکر کردم که با وضعیت گرانی که حقوقم کفاف حتی خرج خانه را نمی دهد واقعا برای تعمیر یک قطعه ای پکیج هم نمی توانم
امید داشته باشم . دیدم یک پکیج گران در سرمایه زندگی ام دارم اما پول تعویض یک قطعه اش را ندارم و اگر دوباره مشکلی پیش بیاید باید چیزی را بفروشم تا بتوانم خرج تعمیر وسیله ای دیگر را بدهم. خدا برای آنهایی بسازد که همان حداقل ها را هم نداشتند و الان باید این خرج ها را بدهند .
 مردم بیرجند انسان های معتقدی هستند بیاید نیازمندان نرود را فراموش نکینم که این روزهای سخت برای خیلی ها
غیر قابل تحمل است.

* آخر مدرسه واجب است یا سلامتی مردم که مدرسه باز شود؟هر مدیری فقط به نفع خودش کار می کند نه به نفع و سلامتی مردم.اگر مدرسه باز شود من که اصلا بچه هایم را  نمی فرستم.حاضرم بچه هایم یک سال از مدرسه عقب بیفتند ولی در این اوضاع کرونا حضوری مدرسه نروند.

*سلام .دولت اینقدرهزینه می کند برای آب وبرق وگاز روستاها که مردم مظلوم استفاده کنن ولی در بخش واگذاری امتیازات، مردم را به بهانه های مختلف اذیت می کنند و امتیازنمی دهند.

* از جناب آقای وزیر باید پرسید آیا کرونا به پایان رسیده ؟ آیا دانش آموز پایه اول ودوم دبستان خواهد توانست پروتکل های
بهداشتی را رعایت کند ؟در این فصل زمستان که خود مسئولین ستاد کرونا اعلام می کنند که احتمال شیوع این بیماری خیلی بیشتر است آقای وزیر چه چیزی را می خواهند به اثبات برسانند؟ اولیا به فکر جان فرزندان دلبندتان باشید.

* ستاد ملی کرونا اعلام می کند نگران موج چهارم و همچنین شیوع ویروس کرونای انگلیسی است و همچنین بازگشایی مدارس در مرحله آخر قرار دارد.با باز شدن مدارس و کاهش برخی دیگر از محدودیتها ترددهای وابسته به این کار زیاد شده و این یعنی باز ساده انگاری و آغاز یک سونامی دیگر که باید در انتظار آن باشیم.باز شدن عجولانه آموزشگاه ها من را یاد آن رانندگانی انداخت که پشت چراغ قرمز ایستاده اند و به دلیل عجول بودن، هنوز چراغ سبز نشده هم بوق می‌زنند و هم حرکت می کنند.

* چرا ورودی بیرجند از سمت خوسف مابین میدان پمپ بنزین تا آتش‌نشانی چندین سال هست که بلاتکیف مانده؟ نه جز محدوده شهر حساب می شود نه خارج محدوده.لطفا شهرداری تیر خلاصی را بزند . ممنون.

* یک سوال از مسئولین محترم داشتم، اینکه چرا کل کشور محدودیت تردد از ۹ شب تا ۴ صبح هست اما خراسان جنوبی از ۱۰ شب؟؟؟؟ امشب خیلی شلوغ بود، انگار نه انگار که کرونایی هست. آمار مبتلایان هم که صعودی شده. بد نیست شهروندان یه مقایسه داشته باشند. اینکه اوضاع یک مقدار بهتر شده راحت به دست نیامده، کلی آدم از دست رفتند.

* از دانشگاه آزاد خواهشمندیم حداقل یک نفر تلفن ها را جواب بدهد، دورکاری اصلا بهانه خوبی نیست. برنامه دورکاری را شفاف در دسترس قرار بدهید یا یک شماره ای بدهید که یک نفر جواب بدهد.

* سلام . خدمت ریاست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند می رساند که تکمیل بیمارستان خوسف بسیار کند پیش می رود و نیاز به تذکر جدی به پیمانکار دارد و این در حالی است که مسئولان قول  تکمیل آن را تا پایان سال ۱۳۹۹ داده اند .تذکر دوم مربوط به جاری ساختن پساب فاضلاب  بیرجنددر مسیر دشتی است که تامین کننده آب شرب  بیرجند و خوسف است که نگرانی ها را به شدت بالا برده سازمان های مربوطه  از جمله محیط زیست و …  چرا  هیچ اقدامی نمی کنند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت