پیام شما

* در خصوص مطلب تخم طلای مرغ های استان با وضعیت فعلی انشا ا… با تدبیر دولت تخم مرغ دو زرده می گذارند بقیه مرغ ها و مشکل حل می شود.

* امان از لجبازی های جناب آقای وزیر
برای بازگشایی مدارس ! جان معلم و دانش آموز و خانواده فدای یک تار موی مدیریت آقایان! آنهم ویروس انگلیسی که بیشتر بچه ها را درگیر می کند!

* عرض سلام و خسته نباشید خدمت اهالی روزنامه آوا و خطاب به استاندار محترم و دادستان فعال و مردمی بیرجند و سازمان بازرسی و اداره کار شمارو به هرچی و هر کسی که می پرستید قسم میدهم لطفا فکری به حال کارمندان یا کارگرانی که سالیان سال هست در ادارات مشغول به کار هستند و همه هم زن و بچه دارند بدون هیچ گونه مزایا و بیمه و حتی با دستمزد روز مزد که از کارگران سر گذر هم کمتر هست. تا کی باید این روال ادامه دار باشد یعنی ما کارگران از یک صفحه تخم مرغ کمتر هستیم که اینقدر شده دغدغه مسئولان و مدیران لطفا آواجان پیگیری کنید شاید کسی به دادمان برسد.

* واقعا بازگشایی مدارس خیلی جالب است !!!فکر نمی کنم پدر مادری در این شرایط بچه را حضوری مدرسه بفرستد.جان بچه های ما بازیچه دست آنها نیست.

*باسلام. مسئولین محترم تعزیرات و ۱۲۴ متاسفانه فقط شعار می دهند که با گرانفروشی وتضییع حقوق مصرف کننده برخورد می کنند. چند دفعه زنگ زدم با توجیهات غیر منطقی جواب درست و پیگیری اصلا  انجام نمی دهند.

* سلام آیا لغو محدویت ها کار درستی است ؟ آیا بازهم باید منتظر بالا رفتن آمار و مرگ و میر هموطنانمان باشیم؟ چقدر جان مردم بی ارزش شده! خدایا خودت کمک کن واقعا دست مریزاد خسته نباشید.

* آخر نمیدانم چرا مسئولین با جان مردم بازی میکنند. در شرایطی که کرونا انگلیسی سرعت انتقالش ۶۰ برابر کرونا چینی هست چرا میخواهند مدرسه ها را باز کنند. فکر نکنم با این شرایط کسی بچه ها یش را  مدرسه بفرستد.

*سلام آوا. شنیدم کرونای انگلیسی این بار طرفش زیر ۲۰ ساله ها هستن برای همین مدارس را میخواهند باز کنند. مگر نه اینکه تشخیص این نوع جهش یافته خیلی سخت است چه معلوم در تمام شهرهایمان این مشکل را نداشته باشیم !

* با سلام. از دادستان محترم استان خراسان جنوبی عاجزانه تقاضا داریم با متخلفین ومتهمین تصادفات منجر به فوت با اعمال شدیدترین مجازات وحبس برخورد کنند. چرا که در مرکز استان وضعیت اسفناکی حکم فرماست.

* از بنیاد مستضعفان خواهشمندیم به بیمارستان مهرشهر که منتظر اقدام خیران برای ساخت است کمک فرمایند. اهالی مهرشهر، دستگرد،شکراب،شعبانیه و کارگران با بیش از صدهزار نفر جمعیت محروم از فضای درمانی هستند.

* با سلام خواستم بدانم این ادارات عزیزی که در سایت اداری تشریف دارند خودشان نمی خواهند تکانی به خودشان بدهند و یک اطلاع رسانی درست حسابی بکنند که حداقل مردم ورودی سایت و آدرس اداره ها را بدانند. باور کنید تو سایت با وضعیت معابر مردم باید خاک بخورند یا گیج شوند . شان ارباب رجوع اگر برایتان مهم نیست به احترام خودتان کاری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دادرس مقدم – نوروز ۱۴۰۳ در حالی آغاز شد که میهمان سفره برکت خداوند و روزه

بیشتر

سلام وقت بخیر. معضل سوخت در استان خیلی جدی شده و شما هم می دانید

بیشتر

اصغری – مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به فعالیت بیش از

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت