پیام شما

* خواستم توجه روزنامه شما را که  قرار است صدای مردم را به مسئولین برساند به این نکته جلب کنم همه صنوف باز هستند و کار میکنند ، اما کتابخانه ها بسته اند چرا؟آیا نمیشد با ایجاد یک سری محدویتها کتابخانه ها را باز کرد ؟!!! کارکنان کتابخانه ها چه میکنند ؟!!!!! کتابخانه بسته به چه درد میخورد ؟ چرا هیچکس صدایش درنم آید ؟ نه اینکه فرهنگ کتابخوانی ماخیلی بالاست تا درهای کتابخانه باز شود همه هجوم می برند !!!   کلا کتابخانه ها را بستند مثل اینکه کلا مدارس رو ببندند و بگویند آموزش تعطیل.تنها جایی که باید دغدغه مردم ،مسئولین  وحتی شما می بود ، برای هیچکس اهمیتی ندارد. واقعا از مردم ، مسئولین و اهالی رسانه تعجب می کنم اینهمه بی تفاوتی. آیا مسئولین کتابخانه نمی توانند تلفنی نوبت بدهند تا مردم‌ بدون ازدحام بروند کتاب بگیرند . آدم احساس یک توطئه خزنده در مورد  شعور عمومی ملت می کند. می شود شما صدا شوید؟ میشود وظیفه رسانه ای خودتان را  انجام دهید و پیگیری کنید؟؟؟؟

* باسلام و ارادت و تشکر ویژه از روزنامه وزین آوای خراسان جنوبی که در خواست های به حق مردم را انعکاس می دهد و تشکر از طرح بازدید جناب استاندار به همراه مدیران استان. لطفا بعضی از مدیران را همراه ببرید تا هوایی تازه کنند و از عملکرد  و رضایتمندی مردم باخبر شوند و از طرح های نیمه تمام گاز رسانی(روستای براندود ) ولوله کشی آب شرب(روستای بیژایم )آسفالت پنج کیلومتر جاده(منند وبیدسک) و…..بعد از چند سال پیگیری و درخواست مداوم اهالی بازدیدی داشته باشند و افتخار پاک نمودن عرق شرمشان را از روستائیان دریغ  نفرمایند مطمئن هستم در بازگشت خیلی از مدیران جایگاهی در پست های مدیریتی استان نخواهند داشت.

* جناب استاندار درخواست به حق مردم ولایت مدار بیرجند مشخص شدن وضعیت اراضی پادگان بیرجند است که سالهاست بی نتیجه مانده.

*ضمن عرض خسته نباشید به کادر درمان از مرکز بهداشت تقاضا داریم نسبت به تجهیز خانه بهداشت شهرک امام‌ علی (ع)که حدود دو سال از تکمیل ساختمان آن می گذرد اقدام نمایند.

*خواهش می کنم شما پیگیری کنید. ما دیگر خسته شدیم از بس این اداره رفتیم. در شهر (بیرجند ) دو ماه پیش درخواست انشعاب گاز دادیم ولی کسی کاری نمیکند برایمان. در این سرما مریض شدیم ولی کسی یه دادمان نمی رسد. از شما خواهش می کنم به گوش مسئولین برسانید. من مادرم مریض شد به خاطر سرما و الان بیمارستان هست. هر چی هم پیگیری می کنیم کسی جواب نمی دهد.

*از تعزیرات و شهرداری عاجزانه تقاضا دارم فکری به حال کرایه های بارهایی که با اتوبوس می آید بکنند. اینکه تعزیرات بگوید  اتوبوس برای مسافر است نه بار که آقایان را بیشترجذب کرده. یک بار را با باربری از تهران برایم فرستاده اند ۸۵۰۰۰۰ ریال و مثل همان با اتوبوس آمده ۱۶۵۰۰۰۰ ریال. اگر خلاف قانون و شرع است که برخوردکنید. ملت گناه نکردند که اینطور در حقشان اجحاف  می شود.

*با سلام. خدمت رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی که در مصاحبه ای عنوان نموده اند در حوادث راهنمایی منجر به فوت با مجرمین به شدت برخورد می‌کنیم. باید عرض کنیم به پرونده حوادث تصادف منجر به فوت مرحوم … ورود پیدا کنید. ببینید افسر کارشناس شما چه کرده است. حق را ناحق کرده و چون مجرم … بوده گزارش خلاف واقع داده تا جرم نامبرده را کاهش دهد. جای بسی تأسف. در مملکت هیچ عدالتی نمی‌بینیم. خواهشا این پیام رو کامل منعکس کنید چرا که خون یه نمازگزار وخادم مخلص ابا عبدا… را پایمال کرده اند.

* سلام مادری هستم که قرار است فرزندم ازدواج کند خدا رو شکر هزینه های
مراسمات که تعطیل شد اما به عنوان یک کارمند برای جهیزیه دخترم چگونه پول جمع کنم آنهایی که بالا نشسته اند و تصمیم می گیرند فکری به حال ما و جوانانمان کرده اند ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: به لطف خدا در سال ۱۴۰۳ هر ماه یک

بیشتر

آدینه – پیش از ظهر دیروز نشست خبری شورای شهر با حضور خبرنگاران برگزار شد.عبدالرزاق

بیشتر

خودکار – مدیرعامل شرکت آبفای خراسان جنوبی گفت: استفاده کنندگان غیرمجاز از آب در سطح

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت