پیام شما

* در خصوص سرمقاله دورکاری آری یا نه ؟  در این شرایط نمیدانم دور کاری چه توجیهی دارد به خصوص اتاق های اداری که دو نفر بیشتر نیستند وفاصله اجتماعی رعایت می شود.

* در این استان کار نکردن بهترین کاراست. مدیرانی داریم که پانزده سال مدیرکل یک اداره هستند. ما خسته شدیم ولی ایشان همچنان پر انگیزه برای خدمت.

* جناب استاندار بزرگوار لطفا کارنامه چند ساله بعضی از مدیران استان که پشت میزهای چندمیلیونی و اتاق های مجهز نشسته و هر چند دقیقه خستگی ایشان را با دمنوش های و…… متنوع رفع می نمایند و ارباب رجوع را ساعتها پشت درب به انتظار نگه می دارند پایان دهید اتاق های اشرافی آنچنان مدیران را شیفته خود کرده که وظیفه اصلی که خدمت به مردم است را فراموش کرده اند و ارباب رجوع هم که وارد می شود با دیدن این ابهت یادش می رود درخواستش چه بوده.لطفا دستور دهید قسمتی از نامه امام علی به مالک اشتر را در ورودی اتاق کارشان نصب نمایند مردم با این اوضاع اقتصادی تحمل دیدن اینگونه مدیران مغرور ومتکبر وناکارآمد را ندارند امید است فرمان (برپا) را برای این مدیران صادر نمایید

* سلام واقعاً درست است در مملکتی که بزرگترین ذخایر گاز را در اختیار داریم همیشه نگران کمبودگاز باشیم. مدت چند ماه است که برای نصب علمک گاز  اقدام کردم ولی متاسفانه کاری انجام نمی دهند و در این زمستان سرد کسی به دادمان نمیرسد. خواهش می کنم دیگر مسئولین  پیگیری کنند چون که مسئولین اداره گاز  گویا پاسخگو نیستن..

*شهرداری بیرجند با توجه به زمان اندک باقی مانده تا سال نو و اتمام این دوره شورای شهر هر چه سریعتر به بهسازی میدان اجتماعات و باغ ملی و جمع آوری نخاله های ساختمانی و ویرانه های اطراف میدان ابوذر اقدام فرماید.

* هیچ وعده ای از دولت سیر و پیر جز شمرده شمرده صحبت کردن محقق نشد! تنها چیزی که از ملت بر می آید لحظه شماری برای رفتن دولت است!

*با سلام و احترام ، بزرگواران شرکت برق استان خراسان جنوبی که هشدار  به  قطعی برق در راستای مدیریت بهینه مصرف برق می کنند ای کاش قبل از هرگونه اقدامی این هشدار را برای برخی از مشاغل مثل کارگاه های درب و پنجره سازی و جوشکاری واقع در خیابان توحید ۳۱  که تا پاسی از شب مشغول به کار هستند عملی می کردند نه مردمی که شبها از کرسی برقی یا بخاری گازی کم مصرف استفاده می کنند.

* جاده طبس به بیرجند کی دوبانده می شود ؟ نماینده محترم مردم شریف فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجلس گفت: بیشترین تردد استانی، در راه های طبس وجود دارد و باید توجه ویژه ای
به دوبانده سازی محورهای مواصلاتی این شهرستان انجام شود.به گفته حجت الاسلام نصیرایی با گذشت سال ها، محوربیرجند به طبس که مسیر پرترددی است به یک راه روستایی شبیه است در حالی که برای توزیع عادلانه اعتبارات در کنار شاخص جمعیتی باید بقیه شاخص‌های دیگر از جمله وسعت منطقه‌ای هم دیده شود . این جاده  مواصلاتی چهار شهر  طبس  ، بشرویه ، دیهوک و خوسف به مرکز  استان ، بیرجند می باشد.

*مجمع نمایندگان محترم مردم استان در مجلس شورای اسلامی با سلام و احترام. نظر به حکم میرزای شیرازی در سال ۱۳۰۹ استعمال توتون و تنباکو و قلیان تحریم و ممنوع گردید.پیشنهاد می گردد با توجه به شیوع و استعمال قلیان در قهوه خانه ها و استقبال جوانان از این بلای خانمانسوز ، خوب است با تصویب قانونی در صحن مجلس نسبت به تحریم یا ممنوع نمودن آن همت نمایند. با تشکر

*به مسئولین بفرمایید برق را قطع نکنند خیلی وسایل برقی ارزان است که یخچال و فریزهای مردم هم با قطع و وصل برق‌ خراب شود یا دو کیلو گوشت که مردم با هزار بدبختی خریدند فاسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت