پیام شما

*سلام آقای استاندار. شما فرمودید واژه محرومیت زیبنده ی استان نیست محرومیت از این بالاتر که روستا های ابراهیمی کلاته میر و سید مراد از بخش شوسف شهرستان نهبندان خواستار الحاق به شهرستان سربیشه بودند حالا با تصمیمات جدید تقسیمات کشوری و استانی به بخش سرداران (دهک) انتقال یافته اند. که طول مسافت با شهرستان سربیشه ۷برابر می باشد مردم این روستا ها خواهان الحاق به سربیشه هستند.

* باسلام و احترام ،،روستای مزار حمبل از توابع بخش مرکزی بیرجند در استان خراسان جنوبی که در فاصله ۴۰ کیلومتری مرکز استان قرار دارد و دارای ۷۵ خانوار می باشد .حدود ۶سال است که مسئولین و حتی وزیر نیرو هم قول آبرسانی داده  ولی هنوز از آب خبری نیست و مردم با تانکر ابرسانی می شوند ،لطفا پیگیری شود   .ممنون.

*شهردار محترم لطفا پیاده روهای بلوار فاطمیه مهر شهر را آسفالت نمایید . با تشکر جمعی از  اهالی مهر شهر

* ممنون از سرمقاله بسیار خوب شما در خصوص آنفلونزای حاد پرندگان . این موضوع را من از افراد و کانال های مختلف مطلع شدم، حتی به یکی از دوستان که به عنوان فعال رسانه بود منتقل کردم که ایشان این مطلب را تایید کرد و قول پیگیری دادند ولی خبری نشد و مجدد در روز بعد پیام دادم و به این اطلاع رسانی انتقاد کردم. لذا در این اوضاع ملتهب کرونایی و نابسامانی قیمت ها که آرامش را از مردم سلب کرده، مسئولین مربوطه و رسانه می‌بایست با حساسیت بیشتر و سریعتر به موضوع ورود پیدا می کردند و این حق را باید به مردم داد که در مقابل این خبرها که به سلامتشان ارتباط دارد حساس باشند.

* تبدیل منطقه‌ ویژه  اقتصادی ماهیرود به منطقه‌ی آزاد مطالبه‌ مردم استان است. اقتصاد کشور و خراسان‌جنوبی نیاز دارد منطقه‌ای چون، ارس، اروند، کیش، قشم، چابهار و… داشته باشد. رسانه‌ها پیشتاز این مطالبه باشند.

* از پنجم تا پانزدهم دی یعنی ده روز تاخیر در اطلاع رسانی برای آنفولانزای پرندگان خود بستر ساز شایعه است.

* سلام از مسئولین محترم دولتی خواهشمند است برای کارهای تاسیساتی مجوز و پروانه با اخذ ضمانت صادر کند  منزل ما را ۵ سال پیش یک آقای برق کار عزیزی سیم کشی کرده اند حالا یک ایراد پیدا شده که فقط خودشان می توانند حل کنند و اصلا متعهد نیستند و می فرمایند نمی خواهم کار کنم . برای مسائلی که در آینده نواقص آن مشخص می شود باید بیشتر دقت شود . 

* نصب ساعت در المان های شهری می تواند کمک خوبی به تنظیم وقت و مدیریت زمان توسط شهروندان کند. شهرداری محترم لطفا این موضوع را در برنامه کار خود قرار دهد.

* آقای استاندار فرموده بودند قصد زخمی کردن فرصت های سرمایه گذاری را ندارند. من از این دیدگاه ایشان به شدت تشکر می کنم و فقط خواستم یادآوری کنم با توجه به پایان دولت ما اگر در استان بتوانیم منابع قول داده شده را فقط جذب کنیم بسیار موفق عمل کرده ایم مثلا نهبندان مصوبه و قول رهبری را دارد. اما سهل انگاری مسئولین از گذشته تا حال آن را به نتیجه ای نرسانده ضمن اینکه از استاندار محترم می خواهم تلاششان را بکند. در فرصت های دولتی اتفاقا پروژه های زخمی به جا بگذارند چون تا زخمی ایجاد نشود دولت های بعدی برای ترمیم و درمان آن هزینه نخواهند کرد . ممنون.

* سرمقاله ترخون و نرگس خیلی عالی بود و واقعا جای تشکر داشت اما خواستم به نویسنده یادآوری کنم که ایشان گویا فراموش کرده اند در مدینه فاضله ای به اسم خراسان جنوبی زندگی می کنند که گل نرگس پیش کش ، حداقل برای زعفران و زرشکش که محصولات استراتژیک محسوب می شوند یک کار فرآوری درست انجام می داد . ما تا زمانی که بخواهیم فقط شعار بدهیم و عمل نکنیم سرنوشتمان همین است برای زعفران چه کردیم که برای نرگس …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دادرس مقدم – نوروز ۱۴۰۳ در حالی آغاز شد که میهمان سفره برکت خداوند و روزه

بیشتر

سلام وقت بخیر. معضل سوخت در استان خیلی جدی شده و شما هم می دانید

بیشتر

اصغری – مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به فعالیت بیش از

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت