پیام شما

*با سلام بالاخص همشهریان شمال شهر که گاهی از نبود امکانات تفریحی گلایه مند هستند ولی از این عزیزان میخواهم که ساعت ۶عصر تا بامداد اگر از چهار راه غفاری به سمت بیمارستان ولیعصر تشریف ببرند می بینند که این خیابان دهن پر کن در موقع مزایده های املاک حتی از وجود امکانات پیش پا افتاده روستا ها از جمله برق محروم هست و نیز وجود دست انداز های فراوان که با توجه به مسیر آمبولانس هاواقعا نمی شود آن را نادیده گرفت، از جاده خاکی بدتر می باشد. البته از نظر نوسازی شهرداری و اخذ مالیات  ما از شما خیلی جلوتریم .الهی شکر.

*چندین بار پیام دادم اما پلیس راهنمایی و رانندگی توجهی نکرد. دو چهارراه در بیست متری اول مدرس (خیابان آیت ا… سعیدی) حادثه خیز است.برای چندمین بار لطفا فکری برای جان  مردم بردارید.

* سلام خواستم در جواب فرد محترمی که شرکت گاز را مصوب سرماخوردگی خود می داند بگویم در همین نزدیکی ها اداره ای هست که چون در منطقه کوهستانی واقع شده کل زمستان آب داخل لوله های شوفاژ یخ زده و دریغ از گرم شدن حتی لحظه ای از کل روز.. پس شکر خدا را بجا بیارید…

*در خیابان دانشگاه نرسیده به چهارراه صیاد وسط خیابان را چندروز است چاله کنی کرده وپرنموده اند ولی متاسفانه پس از خاک ریزی ونشست خاک فقط برای هموار کردن دوبیل خاک می خواهد ولی روزانه هزاران ماشین از آنجا عبور می کنند ودرچاله کوچک می افتند ولی دریغ از شهرداری برای هموارکردن. البته این تنها مورد نیست بارها در سطح شهر شاهد این موضوع بوده ایم اگر برای مردم
ارزش قائلید حداقل نظارتی داشته باشید و رفع عیب کامل بنمایید .همین نقایص کوچک علاوه برخسارت زدن به ماشین ها باعث نگرانی شهروندان وزیر سوال بردن سایر خدمات شهرداری  می شود.

*درود بر دوستان،طرح ممنوعیت تردد میان شهرهای یک استان نیز خود تبدیل به معضلی بزرگ شده است ، به عنوان مثال اگر فردی در بیرجند نیاز به کار اداری در شهر سربیشه داشته باشد می بایست برای برگ تردد به فرمانداری مراجعه کند،گرفتن نامه تردد یعنی مراجعه به مکانی اداری ( حتی با رعایت پروتکل ها نیز نمی توان مطمئن از عدم ابتلا شد) شخص نامه را گرفته و به سربیشه مراجعه
می کند، یکی از دوربینهای مسیر پلاک وی را یادداشت کرده و بعد از یک هفته تا ده روز پیامک می آید،شخص مجدد برای نشان دادن نامه مجوز تردد به مکانی اداری می رود و ادامه ماجرا،به عقیده بنده اینگونه ممنوعیت های درون استانی مردم را خسته کرده و باعث ایجاد دلخوری می شود ، به نظرم ممنوعیت تردد درون استانی را می توان فقط برای مواقع شرایط قرمز کرونا اعمال کرد،اما در همان حال ممنوعیت تردد برون استانی فقط با دارا بودن مجوز امکان پذیر باشد. امید است نظر بنده و مجموع نظرات احتمالی سایر مردم عزیز به استانداری جهت پیشنهاد ارائه گردد.

* مدت چند ماه است شهرداری پروژه اصلاح میدان شهدا را آغاز کردند وهمانطور نیمه کاره رها کردندحداقل به احترام شهروندان اگر نمی خواهند کاری انجام بدهند بلوکه ها را بردارند تا بتوان به راحتی رانندگی کرد.

* از پلیس محترم که اینقدر آمار کشفیات مواد شان بالا رفته و در حوزه اجتماعی فعال هستند خواهش می کنم به حوزه رانندگی مردم هم توجه ویژه ای پیدا کنند. خواستم بگویم به خدا این   کنترل بستن کمربند داخل شهر آنقدر مهم نیست که معضلاتی مثل سرعت های بسیار بالا و حرکت های خطرناک با خودرو توسط جوانان در ساعت عصر به بعد خطرناک است. چند وقت است از ترس این ببخشید جوانان که احتمالا چیزی مصرف می کنند و در حال خود نیستند  فوبیای سانحه گرفته ام و می ترسم  زن و بچه ام را به خیابان بفرستم اینها امنیت جامعه را سلب کرده اند و برایم عجیب است که خیلی ها می گویند پاتوقشان آخر غفاری است و می روند در ماشین ها استعمال مواد می کنند و در خیابان ها … اما پلیس اقدامی نمی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت