پیام شما

* در خصوص بومی سازی قوانین ، این دیدگاه نیست‌ فریاد اعتراض به عدم اجرای درست و بومی شده ی قوانینه. تو این بیابون خدا قوانین پایتخت و شهرهای متراکم رو اجرا کردن ….

* در ارتباط با لزوم بومی سازی قوانین متاسفانه دیدگاه مسئولین طوری هست که در یک روستا در یک قطعه زمین 700 متری اجازه ساخت نمی دهند انگار قطب کشاورزی منطقه بهم خواهد خورد و نمی دانند که اگر هر چیزی در هن زمین کشت شود توجیهی ندارد از نظر اقتصادی این مسئله باید با جدیت توسط عزیزان آوا پیگیری شود و از کمیته های تخصصی با دید باز استفاده شود و افراد تنگ نظر را در ادارات به کار نگیرند.

 *  در خصوص ساخت جاده بیرجند- خوسف
– بهاباد – یزد ، گزارشی تهیه ومطالبه گری
کنید . جاده مهمترین زیرساخت توسعه و پیشرفت هر منطقه است.

*خوشبختانه همه شهرهای استان خراسان جنوبی به جز بیرجند در وضعیت زرد کرونا قرار گرفته اند،اما فراموش نکنیم علت اینکه بیرجند هنوز نارنجی است مراجعه تعداد زیادی از مردم شهرستان های نزدیک بیرجند به مراکز درمانی مرکز استان است و طبیعتا آمار بیرجند بالا می رود .

*یک گزارش از هدر دادن بودجه های شهری تهیه کنید حتما در گینس ثبت می شود . طوری برنامه ریزی می کنند که سیصد روز هوای گرم رو رها می کنند
چند روز یخندان را میگذارند برای آسفالت
 و جدول کشی . بیایید ببینید چند ردیف جدول جلوی مصلی کشیدن چند تا افتاده و شکسته و چند تای دیگر با یخ زدن بتن ها دارند می افتند.  خدا قوت.

*میدان جانبازان در شب بسیار تاریک است و دید کمی هم رانندگان از عابران پیاده دارند. با توجه به استقرار ادارات مهمی چون استانداری، مخابرات و خبرگزاری جمهوری اسلامی، از اداره برق خواهشمندیم نسبت به نصب چراغهای دوقلو در میدان و افزایش روشنایی آن اقدام فرمایند.

*خواهشا شهردار ومسئول فضای سبز شهر وشورای شهر پاسخ دهند که بعداز گذشت ۳سال چرا پروژه باغ ملی هیچ پیشرفتی نداشته؟سال گذشته شهردار قول تقویت پارک صیادشیرازی با درختکاری متراکم را دادند که ما عملا چیزی ندیدیم خواهشمندست برای امسال به صورت انبوه در این دو مکان درختکاری شود. همچنین احداث پارک قرینه پارک صیاد در ضلع شرقی بلوار صیادشیرازی جهت زیباسازی چهره بلوار مورد پبشنهاد می باشد چراکه این مسیر از بلوارهای ورودی شهر ومتصل کننده جنوب وشمال شهر است.

* نماینده محترم مجلس اگر تعداد حوزه های امتحانی را برای آزمون استخدامی افزایش می دادند نظارت چندلایه اتفاق نمی افتاد و این باعث فراهم شدن بستر تقلب و قبولی افراد ناشایسته می شد. ای کاش برای دادن اخطار به وزیر علوم عجله نمی کردید و  بعد از برگزاری آزمون جمعه نکات مهم تری مثل مکان برگزاری نامناسب آزمون خواهران و سوالات تخصصی از متون قدیمی و یا بی ربط برای داوطلبین مراقب سلامت مدارس و …. را مطرح می کردید.

* ضمن تشکر از شهرداری بیرجند جهت ایجاد روشنایی در پیاده رو خیابان جمهوری، خواهشمندیم روشنایی پیاده رو حدفاصل سه راه اسدی تا قلعه باستانی را نیز انجام فرمایید.

* تیتر خبر همراهی فرهنگی برادران ملانوری برای توسعه خراسان جنوبی واقعا قشنگ و دلچسب بود. چقدر خوب است که آقای استاندار از همه ظرفیت ها
علی الخصوص ظرفیت فرهنگی برادرشان
که معاون حوزه های کشور است استفاده کردند. امیدوارم حال که ایشان از یک خانواده ارزشی و انقلابی هستند همچون گذشته شاهد اتفاقات خوب در استان باشیم . سابقه نشان داده انسان های
انقلابی و ارزش مدار می توانند در خراسان جنوبی موفق تر عمل کنند و نمونه بارز آن در گذشته آقای معتمدیان بود که در مدت حضورشان در استان فضای آرامی و موفقی را تجربه کردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: به لطف خدا در سال ۱۴۰۳ هر ماه یک

بیشتر

آدینه – پیش از ظهر دیروز نشست خبری شورای شهر با حضور خبرنگاران برگزار شد.عبدالرزاق

بیشتر

خودکار – مدیرعامل شرکت آبفای خراسان جنوبی گفت: استفاده کنندگان غیرمجاز از آب در سطح

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت