پیام شما

* با سلام سرمقاله تان در خصوص کرونا را خواندم.بسیار تامل وتفکر کردم جوابش این هست ما با همه کس ..با همه چیز رودربایستی داریم .. حجب و حیا مقدم بر نرفتن وندیدن شده … سفر ها و نذری ها .. و مهمانی ها ی از سر وظیفه شده.گردشگری های بی مورد و هزاران کار که از ترس گله کردن و ملامت شدن و خجالت کشیدن انجام دادیم ..این شد که کشتار جمعی به راه افتاد …. آمار سه برابر و کادر درمان ما فرتوت تر از ۶ ماه قبل .. همه چیز را سر سری گرفتیم . حالا فقط به وجدان مان رجوع کنیم.

* نمایندگان دوره قبل کوتاه آمدند و دولت استاندار را تحمیل کرد این نمایندگان هم کوتاه می آیند و وزیر کشور فامیلش را تحمیل می کند وزیر کشور تا کنون سه نفر از فامیلهای خود را به خراسان جنوبی فرستاده است.

* خواستم جواب خانمی که چند وقت پیش گفته بود چرا به خانم های کارمند دور کاری نمیدن که استرس کار و بچه ها مون رو نداشته باشیم بگم شما خانم اگر خیلی استرس رو داری استعفا بده خانه داری کن تا یه مرد و یه سرپرست بیاد سرکار که یه خانواده رو نون میده.

* سلام شعار دادن بسه واقعا افرادی مثل من که بیمار خاص هستم و کار ندارم و باید اجاره خانه بدم و خرجی پنج نفر با این اوضاع زندگی ما شده جنگ و دعوا از  کجا بیاریم که حتی بمیریم.

* سلام آوا جان به گوش مسئولین برسان چرا بازار میوه تره بار غفاری با این همه شلوغی درب ورودی بازار باز است، ولی در بازار بلوار مسافر که خلوت  است  زنجیر بسته شده و ورود ممنوع است درشرایط کرونایی.

* سلام  متاسفم برای کسانی که باعث شدند استاندار دلسوزمان را از دست بدهیم . واقعاً متاسفم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نصرآبادی- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱

بیشتر

اویس- کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در جشنواره نیایش

بیشتر

قاسمی – انتخابات مجلس دوازدهم در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد که در نتیجه آن

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت