پیام شما یکشنبه ۵ مرداد

  • سلام یکی از دلایل افزایش زمین و مسکن کمیسیون بالای مشاورین املاک است طی معامله منزل مسکونی بنده بنگاه برای چهار خط قولنامه ‌که هیچ تعهدی هم نسبت به آن ندارد مبلغ ۲۴میلیون تومان کمیسیون گرفت یعنی حقوق شش ماه یک کارمند درعرض نیم ساعت لازم است بدانید هرچه مبلغ معامله بالاتر باشد کمیسیون بنگاه هم بیشتر می شود لذا اشتیاقی به پایین بودن قیمت ملک ندارند.
  • در خصوص مطلب چقدر از بزرگانمان یاد می کنیم متاسفانه در خصوص نامگذاری که نفرمائید اصلا در بیرجند انگونه که باید نامگذاری نشده آنوقت اقایان شورای شهر وشهرداری ادعای انقلابی بودن هم‌ می کنند در مشهد که فقط چند سالی ایت ا…عبادی در انجا به مردم خدمت میکرده اند یک خیابان
    بزرگ وخوب را به نام ایشان نامگذاری کرده واکثریت مکانها را به نامهای شهدا نامگذاری کرده اند ولی بیرجند چه ؟؟؟
  • تو این بحران کرونا بهتر نیست مراکز سنجش تعطیل شود یا در این بازه زمانی خطرناک نباشد. واقعا این مراکز شلوغ و خطرناکه.
  • از شهرداری منطقه دو تقاضا دارم به خیابان شهید کاوه حدفاصل پاسداران و مدرس سری بزند و ببیند آیا فضای سبز و روشنایی آن زیبنده نام این شهید بزرگوار هست لطفاً پیگیری بفرمایید.
  • سلام آوای عزیز توی این گرونی بیکاری بی پولی اومدن به خیابونها پارکبان اضافه کردن آیا درسته این کار من شاگرد مغازه که با حقوق کم کار میگنم برجی ۳۰۰هزار تومان پول پارک بدم چقد ازحقوقم میمونه یا با تاکسی بیام خرج زن بچم چی میشه شورا شهر فقط میگه پول بدید فکر مردم نیست.
  • سلام آقای رئیسی چند سال پیش با کلی قرض و وام بانکی زمینی خریدم حالا برای تغییر کاربری دهیاری و بنیاد مقدار زیادی از زمین رو میخواد این چه قانونیه که خودشون رو از زمین مردم شریک میدونین.
  • با توجه به شیوع کرونا و افزایش روزافزون امار در استان و اینکه ایام اعیادقربان و غدیر نزدیکه از همگی استدعا دارم مراسم قربانی برگزاری مراسمات و…. را کنسل نموده و به نیت اموات هزینه ها رو به نیازمندان بدن تا باز مجدد شاهد افزایش آمار نباشیم .گذشته از این امر از مسئولین عاجزانه تقاضا دارم فکری به حال مراسم عید قربان در شهرها و روستاها بکنن بازار فروش دام تعطیل کنن به دهیاری ها اعلام بشه با برگزاری مراسمات برخورد کنند و مانع بشن تو رو خدا بفکر باشید حتی با ماسک و دستکش هم میشه خدای نکرده یه لحظه غفلت کرد و مبتلا شد.
  • در راستای تلاش جهادگونه استاندار محترم، پیشنهاد می گردد روابط عمومی یا بازرسی استانداری ضمن ارجاع شکایات مردم مندرج در روزنامه های استان به دستگاه های مربوطه ، موارد را تا حصول نتیجه پیگیری نمایند پاسخ مثبت به بسیاری از خواسته های مردم احتیاجی به بودجه آنچنانی ندارد بلکه همت و دلسوزی لازم دارد که برخی از مدیران و روابط عمومی ها فاقد آن هستند.
  • سلام با تشکر از جلسات هم اندیشی که به همت مدیریت روزنامه آوا و پرسنل زحمتکش آن نظیر جلسه ای که برای مسکن برگزار گردید از شما عزیزان خواهشمندیم سایر مشکلات شهری را نیز با این جلسات با حضور مسئولان پیگیری فرمایید.
  • سلام (دیدگاه) چقدر بر عملکردها نظارت میشود؟ اصلا نظارت نمی شود ارگان دولتی به زور قدرت زمینهای مردم را تصاحب میکند چون خوب میدانند نظارتی در کار نیست.
  • سلام از پاسخ ثبت احوال مسرور گشتیم! آخه بزرگوار بعد از قریب به دو سال, علت عدم تحویل کارت چیه, اون برش کاغذ هم که فرسوده شد. اگه فعلا امکان تولید کارت ملی نیست, حداقل فرصت استفاده از کارتهای قبلی را تمدید بفرمائید. لازم به یادآوری هست که همون برگه هم شخصا به بانکی ارائه شد که قبول نداشتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


یعقوبی – ورودی شهر بیرجند به مناسبت هفته زمین پاک با تلاش دانشجویان پاکسازی شد.

بیشتر

غلامی – رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

بیشتر

عماد – رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی گفت: سند توسعه دانش‌بنیان که در

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت