پیام شما یکشنبه ۷ دی

  • از سرمقاله های شما همیشه استفاده میکنم وبه اشتراک میزارم بسیار عالی است ولی یک گلایه هم دارم نه از سرمقاله های پر مفهوم وخواندنی روزنامه آوا چند روز پیش بود جناب استاندار از عمارت مرحوم شریف بازدید کردند ولی جای تامل داشت که هیچ یک از فرزندان این مرحوم که از خیرین شهر هستند نبودند جا داشت تا هم از این بزرگواران تقدیر میشد و هم اطلاعات جامع از زبان خود این بزرگواران از باغ و عمارت شریف به اطلاع جناب استاندار می رسید.
  • سلام پیشنهاد به مسئولان این است که دنبال مصوبه ای باشند که مانده مرخصی کارمندانی که امسال بخاطر کرونا کمتر مرخصی و سفر رفتند، ذخیره شود تا در این ماههای پایانی سال شاهد افزایش مرخصی (به بهانه عدم ذخیره مرخصی) و سفرهای کارمندان نباشیم.

*کاش حالا که دادستان دستور دادن و خونه ای که سد معبر بود در طرح فرزان تخریب شد شهرداری هم یه همتی بکنه اون ۱۰ قدم رو آسفالت کنن و کوچه رو اسم گذاری کنند بابا خسته شدیم بس که تماس گرفتیم و پیام دادیم.

  • قصد انتقاد را ندارم ولی باور کنید فکر کنم مسئولین بدون سرمایه گذاری در خصوص زباله گردها کارآفرین نمونه شدند
    چون در شهر بیشترین افراد مشغول کار زباله گردی شده البته یک پیشنهاد دارم اگر واقعا فرهنگ سازی بشه وشهرداری کیسه زباله خاص در اختیار همشهریان قرار بده که زباله های بازیافتی در انها گذاشته شود و بعد به سطل های زباله انتقال پیدا کنه حداقل کار برای این عزیزان که بی شک از روی نیاز تا کمر در سطل زباله خم شده و از خجالت صورت پوشیده و ریسک تمام خطر را برای یک لقمه نان به جان خریده اند کمتر شود.

*یکی از سیاست هایی که مسئولین را مقید به پای کار آمدن می کند حوزه اطلاع رسانی وتقویت روابط عمومی هر دستگاه اداری است اخیرا شهرداری بیرجند گامهای موثری درراستای این موضوع برداشته که در تسهیل نیازهاومشکلات مراجعین نقش موثری دارد که قابل تقدیراست.

  • زباله گردی نتیجه شکست سیاستهای دولت در اقتصاد هست و تقصیر شهرداری نیست کمااینکه شهرداری قانون مدیریت پسماند را تازگی مصوب کرده و اقدامات خوبی کرده ولی نیازمند حمایت تمام سازمانها متولی این امر هست در کل همه جامعه باید خودرا درقبال افراد بی بضاعت جامعه مسئول بدانند.
  • اقدامات شهرداری بیرجند در مرمت دیوار یخی خیابان محلاتی بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است. از بنیاد مستضعفان خواهشمندیم نسبت به واگذاری زمین های اطراف دیوار یخی، جهت احداث محیطی تفریحی برای بازدید از دیوار یخی اقدام فرمایند.
  • در خصوص پیام برای زباله گردی خدمت این همشهری عزیز باید عرض کنم که متولی فقر در جامعه نه کمیته امداد هست و نه بهزیستی، اینگونه معضلات زمانی ایجاد و گسترش می یابد که دستگاه‌های متولی وظایف خود را در حوزه اقتصاد و اشتغال به درستی انجام نمی دهند و با این اوضاع نابسامان اقتصادی و ضعف مدیریت و برخورد در حوزه اقتصاد، چنانچه نیروهای مردمی، کمیته امداد، بهزیستی و نیروهای نظامی و انتظامی نبودند معلوم نبود سرنوشت عده ای مستمند چگونه رقم می خورد. بعدش برای هر سطل زباله که نمی‌توان یک مامور گذاشت. برای روش‌های نوین جمع آوری زباله جهت بازیافت نیز چاره ای دیگر توسط متولیان نظیر شهرداری‌ها لازم است.
  • اوج بی مهری به بزرگترین قطب گردشگری خوسف نبود پایگاه های بهداشتی اورژانس ۱۱۵و امداد و نجات
    هلال احمر در مجتمع فرهنگی مذهبی بلنجیر است با توجه به شرایط خاص در سومین شهرستان وسیع خراسان جنوبی ضرورت ایجاد آنها را صد چندان کرده است و نگاه ویژه ای رامی طلبد . چرا که نزدیکترین پایگاه اورژانس ۱۱۵ دهستان خور با بعد مسافت ۴۰ کیلومتری و پایگاه اورژانس شهر خوسف با بعد مسافت ۶۸ کیلومتر می باشند و با نبود جاده این مشکل مردم محروم و مظلوم روستاها و عشایر منطقه شدیدا افزایش می یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت