پیام شما چهارشنبه ۷ آبان

  • از مدیرکل پرتلاش راه و شهرسازی که با اضافه کردن تدریجی دوبانده جاده بیرجند- مشهد بالاخره مردم را به آرزوی دیرینه شان می رسانند ممنونم خدا اجر شما و آقای معتمدیان را خودش بدهد. همت این دو عزیز برای همیشه ماندگار و یادگار خواهد ماند.
  • چرا در مورد اقداماتی که موجب رفتن استاندار شد نمی‌نویسید. انتقاد به رئیس جمهور و حلقه ی واعظی بسیار است .
  • بنا نیست نیروی خوبی در خراسان جنوبی
    وارد شود و یا بماند . خراسان جنوبی همیشه
    مظلوم بوده و میدان تمرین و آموزش برای
    استان های دیگر است.
  • چشم امید همه به آقای متعمدیان بود که مرد عمل نه اهل ادعا خستگی ناپذیر. با وجدان وبا شجاعت با تلاش وپشتکار که تونست بیرجند و تمامی استان رنگ اعتبار و بودجه بگیره متولیان قبل از آقای متعمدیان که اعتبار ها رو به مرکز عودت میدادن و این نگرفتن بودجه دولت جزو افتخارات به حق شان بود حالا با انتخاب استاندار جدید تا تو نوشداروی پس از مرگ سهراب بیاری کار این استان وامصیبتا خواهد شد.
  • با سلام آوا . به سمع اقای شهردار برسانید جهت اطلاع ایشان ما چند نفر پرسنل رسمی شهرداری پارسال و امسال بازنشست شدیم نه از سی سال زحمات ما تشکر و قدردانی شد و حتی با پاداش وسنوات ناچیز بازنشست شدیم که دو سه قلم از کالا جهزیه برای فرزندانمان نمیشه با حقوق کم که اگر این تصویب نامه دولت برای حقوق بازنشستگان امسال اجرا نمی شد فکری بودیم چطور زندگی کنیم. بسی جای تاسف است کمی لااقل آقای شهردار به این امور توجه بیشتری داشته باشید .باتشکر
  • تورو خدا به مسئولین بگین سری به بازار روز های بیرجند بزنن فروشنده هاشون اکثرا ماسک ندارن مردم عادی هم بی تفاوت تورو خدا یه جریمه ای بزارین عزیزانمون دارن تاوان بی ملاحظگی این آدمارو میزنم پس چرا دکتر دهقانی فکری نمیکنه چرا؟

*سلام ،ای کاش دانشگاه علوم پزشکی بیرجند یه نظرخواهی ازهمراهان مراجعه کنندگان داشته باشد به خصوص بخش های عفونی وکرونایی. با تشکر

  • سلام چرا مسئولان بخاطر سلامتی مردم چند روز تعطیلی اعلام نمی کنند؟
  • ما اعضا مسکن مهر تا کی باید چوب بیخیالی روسای شرکتها رو بخوریم و منتظر گرفتن پایان‌کارها و سند هاخونه هامون بمونیم ، چرا مسئولین شهرداری و اداره راه وشهرسازی هیچ تذکری به رئیس های تعاونی ها نمی دهند.
  • مدخل ورودی برخی کوچه های توحید توسط خودروهای نمایشگاه اتومبیل نبش این کوچه ها تنگ شده و عبور و مرور به عذاب انجام می‌گیرد آیا این مصداق سد معبر نمی باشد یا مالک نمایشگاه مراعات کند یا شهرداری رسیدگی کنه.
  • ارگانهای مسئول محترم من راننده آژانسم هرچه در روز کار می کنم همان روز خرج می شود بخاطر درآمد کم و گرانیها زمین ، سهام عدالت و پس انداز هم ندارم بجز پراید مدل پایین برای کار و اگرکل لوازم ضروری خانه ام بفروشم به۷میلیون نمی رسد. درآمدم ناخالص هست .کمیته برای خانه دارشدنم حمایت نمی کند لطفأ راه حلی پشنهاد کنید تا صاحب یک خانه حداقل۳۰ متری شویم.

*سلام ازشما وآقایانی که از یک طرف داد میزنند سفر نروید تشکر و از عزیزان که بهر قیمتی امتحان در قاین برگزار نمایند که نتایج آن بعدا شاهد خواهیم بود گله داریم.

  • لطفا درباره مزیت های مسیر طلای سرخ، محور بهاباد، نایبند ، خوسف بیرجند گزارشی تهیه فرمائید. ظاهرا مسئولان یزدی در این چند سال عملکرد بهتری برای ساخت این محور داشته اند.
  • بیرجند از جمله شهرهای پر خطر و قرمزه .حالا نمیدونم اولا چرا ستاد کرونا دستور دور کاری رو اعلام نمیکنه دوما ادارات نه ماسک نه ژل و یا ماده ضد عفونی در اختیار کارکنان قرار نمیدن از جمله شهرداری که بهانه شون عدم کد خرید برای ماسک و غیره هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دادرس مقدم – نوروز ۱۴۰۳ در حالی آغاز شد که میهمان سفره برکت خداوند و روزه

بیشتر

سلام وقت بخیر. معضل سوخت در استان خیلی جدی شده و شما هم می دانید

بیشتر

اصغری – مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به فعالیت بیش از

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت