پیام شما چهارشنبه ۳۰ مهر

  • اگر از همه مسئولان بی تدبیر کشور گذشت کنیم از وزیر کشور بدعهد نخواهیم گذشت. مگر از خراسان جنوبی محروم تر داریم که استاندار فعال و محبوب آن را ۶ ماه مانده به برکناریتان جابجا می کنید خدا از شما نگذرد ان شاءا…
  • آقای شهردار، ما بیرجندی ها هم شهرداری به خودمون دیدیم که از خرابه های شهر برامون کاخ و پارک ساخت و کلی انتقاد شنید، از مسئولین وقتش هم شهرداری دیدیدم که بودجه شهرمون رو برگشت داد و بزرگترین ضربه رو به ما زد و با چشمام دیدم پست بالاتر هم گرفت حالا شما تصمیم بگیر میخوای طرف مردم و آخرتت باشی یا پست بالاتر بگیری و دنیاتو آباد کنی لطفا فکری به حال خرابه های ۱۷ شهریور بکن.
  • از هیئت محترم محبان الزهرا (س) که مراسم اربعین و آخر صفر را با بهترین و باشکوه ترین شکل در میدان ابوذر برگزار کردند کمال تشکر را داریم خدا خیرشون بده با این که هیچ هیئتی به مشهد نرفته بود اما مراسم ها خیلی کمرنگ بود.
  • معاون وزیر کشور در مراسم معارفه استاندار گفته بود معتمدیان در خراسان جنوبی می ماند مگر اینکه وزیر شود و حالا ایشان هم رفتند و معاون وزیر هم به قولش وفا نکرد. چرا؟
  • لطف کنید به گوش شهردار و مسئولین دیگه شهر برسونید این طرح پارک انقلاب که حدود یک سال پیش کلنگ زنى زده همانطور رها شده هر وقت که به شهردارى میریم میگن بودجه نداریم کسى نیست بهشون بگه شما که بودجه ندارین چرا طرح کلنگ زنى میکنى و محل رو بدنما می کنید.
  • سلام به روزنامه وزین آوا. لطفا موضوع دورکاری کارمندان را پیگیری کنید. ستاد کرونا چرا در مورد ادارات تصمیم گیری نمی کند. حتما باید چند نفر فوت کنند تا به فکر چاره بیفتید؟ مثل دانشگاه که یک نفر فوت کرد بعد تعطیل کردند. همیشه نوش دارو بعد از مرگ سهراب هستید.
  • متاسفانه بزرگان استان هیچکدام از خدمات دولت و استاندار در شرایط تحریم در رسانه‌ها یک خداقوت نگفتند یا آن را نقل نکردند مانند راه‌آهن زمانی‌که رابطه با دولت خوب به ‌نظر نرسد، نتیجه تعویض استاندار خدوم مان ‌می‌شود.

*جای تأسف دارد که ما بیرجندی های با اندیشه و نجیب آمار فوتی و ابتلا به این ویروس خانمانسوز مان بالا و رکورد زدیم. چه عیبی دارد به بهانه کنکور و استخدام و جلسات در این ایام وضع بدتر از این نشه. میشه برای جریمه تخلفات کرونا با اجبار افراد را به تهیه صد ماسک و توزیع رایگان بین مردم به عنوان جریمه کرد تا راه کرونا را ببندیم

  • با سلام و خسته نباشید خدمت استاندار و مردم شریف و مذهبی بیرجند وضعیت ساخت و ساز آستان مقدس باقریه(ع) در شان و مقام امامزادگان نمی باشد لطفادر ساخت آن تسریع نمایید. با تشکر
  • دستگاه های نظارتی مواظب باشند دانشگاه علوم پزشکی بیرجند برای کاهش فشار روانی اقدام به کاهش
    گرفتن آزمایش کرونا نکند تا آمار تشخیص
    کرونا را کاهش دهد.

*شنیدم شرکتی آزمون استخدام در قاین می خواد برگزار کند از مسئولان خواهش می کنم مثل امتحان استخدام دستگاه های اجرایی که به تأخیر انداختند این هم را هم به تأخیر بیندازند که باز آمار کرونا و فوتی و سفر از شهرهای دیگر به قاین وضع را بدتر نکند به داد این شیوع کرونا برسید.

  • لطف کنید به مخابرات تذکر بدین ترتیبی اتخاذ کنه سرعت اینترنت را به اندازه ای افزایش بده که دانش آموزان بتوانند با معلم خود ارتباط برقرار کنند با این اینترنت اعصاب بچه ام داغون شده ماهانه ۴۰ گیگ خریداری می کنم.
  • به گفته رئیس شورای شهر بیرجند، شهرداری بیرجند سال گذشته ۲۸ میلیارد تومان درآمد مازاد داشته است. سوال اینجاست که این درآمد چرا صرف تعریض خیابان ارتش، مدرس، طالقانی بازگشایی خیابان عدل و معلم و اتصال میدان سفیر امید به بلوار خلیج فارس نشده است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت