پیام شما چهارشنبه ۲۲ مرداد

  • امیدوارم زمزمه های دوباره داغ شده برای رفتن استاندار دروغ باشد که اگر اینطور باشد مردم خراسان جنوبی از حق خود که داشتن یک استاندار خوب بوده به هیچ وجه نخواهد گذشت و یاد اقایان دولت باشد آه مردم محروم خراسان جنوبی در صورت این اتفاق دامانشان را خواهد گرفت.
  • با توجه به اهمیت پیشگیری و جلوگیری از ایجاد هزینه های زیاد درمان لطفا بازرسی قوه قضائیه وضعیت کمبود شدید نیروی محیطی متناسب با شرایط محرومیت و پراکندگی زیاد جمعیت بیرجند را پیگیری نماید.
  • آقای وزیر کشور آقای رئیس جمهور و هر کسی که تصمیم می گیرد سوالی داشتم فرق شورای امنیت سازمان ملل که ظالمانه و مستبدانه تحریم ها را به مردم ایران تحمیل می کند و هیات دولت که شنیده شده به تحریم مردم استان ما از داشتن یک مسئول توانمند روی آوردهاند و زمزمه بردن آقای معتمدیان از اینجا و تبعات آن را به مردم خراسان جنوبی تحمیل خواهد کرد چیست؟ چون در نظام اسلامی است و احتمالا این اقدام آقایان ثواب و اجر اخروی هم دارد ؟
  • مدیر کل محترم راه و شهرسازی استان..آسفالت جاده زیراچ که کلا پنج کیلومتر هست( زیر گردنه ثمن شاهی).قرار است چند سال دیگر به اتمام برسد..چهل و دو سال شده از انقلاب میگذره..پنج کیلومتره نزدیک مرکز استان..پانصد کیلومتر که نیست
  • از شرکت برق خواهشمندیم نسبت به روشنایی مسیر جاده علی آباد و نمایشگاه بین المللی اقدام فرمایند. با توجه به حجم تردد بالا در این مسیر این جاده در شب بسیار تاریک و خطرناک است.

*سلام آوا خسته نباشید میگم به مسئولین چون کاری کردین کپسول گاز به دست مصرف کننده واقعی گرون تر از قیمتش برسه وکار به جای رسوندین که کپسول گاز بگن از تربت قاچاقی داره میاد بیرجند

*باسلام ریاست محترم اداره راه نهبندان خواهشا شمارابه خدا قسم یک سری به جاده ملوقان تارودره بزنید حداقل اگر قیر یا آسفالت ندارید گریدر که دارید تیغ بزنید بهتراز این آسفالته.

*سلام آوا دیروز در روزنامه شما خواندم که اقای فتاح رییس بنیاد مستضعفان گفتند اقای احمدی نژاد در ملک بنیاد به مساحت ١٨٠٠مترمربع در ولنجک تهران ساکن هستند در صورتیکه خودشون مدعی اند در خانه قدیمی در نارمک زندگی میکنند این تناقضات واقعا برای مردم عادی رنج اور و دردآور است.

  • چندی پیش با آغاز کمک مومنانه به اسم کمک به افرادکم درآمد ولی در برخی جاها دادن به اشنایان و دوستان کیسه برنج هندی بود حدود۸۰هزارتومان حالا تقریبا ۳ برابر شده خواهشا گرانی را مهار کنید و حق الناس را بجا آوریدکه حق الناس گناهی نابخشوده نزد خداوند متعال می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت