پیام شما چهارشنبه ۱۵ مرداد

  • سالیان طولانی سپری شده تا تاریخ خراسان جنوبی شخص مفید و زحمتکشی مانند آقای معتمدیان را به چشم خود دیده است!
  • باسلام نقشه برداری اجرای طرح هادی روستای دهن رود بخش مرکزی خوسف در دهه ۸۰ انجام شد در حالی که این طرح باید ضامن ماندگاری روستاییان و حفظ بافت سنتی زیبای آن باشد مشخص نیست چرا توسط بنیاد مسکن شهرستان اجرا نمی شود تا گرهی از مشکلات توسعه این آبادی برداشته شود؟
  • سلام عیبی نداره به نظرم آقای استاندار را ببرید ولی آه مردم را هم همراه ایشان خواهید برد و از دل شکسته مردم خراسان جنوبی برای خوزستانی های عزیز استانداری درست نخواهد شد مطمئن باشید.
  • جدیدا بانک ها اجبار کردن برای پرداخت وام باید ثبت نام در سامانه ثنا ( ابلاغ الکترونیکی دادگستری ) بکنیم سوای لزوم و فواید این سامانه
    می خواستم سوال کنم چرا قبل از تکمیل این سامانه مردم رو وادار به کاری می کنن؟ برای ثبت نام لزوما و حتما باید بروید به دفتر خدمات قضایی و شما خودتون نمی تونید توی خونه بنشینین وثبت نام کنین چون سامانه میگه فعلا امکان ثبت نام از آن طریق نیست و باید به دفتر مراجعه کنین و اما دفتر اولا بشدت شلوغه، ثانیا من کارمند باید دو ساعت پاس بگیرم ثالثا بحث شیوع بیماری کرونا و هزینه خدمات هم داره یعنی برای گرفتن یک وام سه روز پاس لازمه . خواهشا بفکر مردم باشین و هر روز یه سنگ جلوی پاشون نندازین بقدر کافی مشکلات دارن.
  • فکر کنم خود دولت هنگ کرده که همه جا شعار می دن یه مسئول رو بیرون کنن اینجا برای موندن یکی اینقدر مردم تلاش می کنن من که
    می گم دیگه ادامه ندیم آقایان در پایتخت هر چی جلز و ولز ما رو برای استاندار می بینند اگه نخوان ببرن خوزستان هم می برن همون پایتخت کی مطالبات ما برای آقایون اون هم در دولت تدبیر و امید مهم بوده که حالا باشه
  • با افتخار دستان پرتوان سربازان گمنام امام زمان را عاشقانه میبوسم و شرمنده از اینکه ما خوابیم و شما بیدار دلم می خواد یک روزی شاهد باشیم که شما یاران حاج قاسم عزیز ترامپ قمار باز را هم افسارکنید و به مردم نشان دهید.
  • آقای وزیر کشور کاری کنین تو این مملکت بعد از سال ۱۴۰۰ بتونین تو روی کسی نگاه کنین مطمئن باشین اگر این استاندار رو جابه کنین و مردم رو ناراضی کنین با رفتاری که با اهالی خراسان جنوبی داشتید تو بحث انتصاب استانداران از شما نخواهیم گذشت در این دنیا و در آخرت.
  • با سلام ازکارکنان آتش نشانی عزیز برای حضور بموقع و اطفاء سریع و حرفه ای حریق باغ خیابان مطهری درساعت ۲ بامداد شنبه، بسیار سپاسگذارم (خداقوت)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت