پیام شما پنج شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

  • آمارهای کرونا صعودی شد لطفا کمی حواسمان باشد انگار نسبت به همه چیز بی تفاوت شده ایم همشهری عزیز اگر شما قدرت مبارزه با کرونا را داری من پدر و مادر پیری دارم که مریضند رعایت حال ما را کرده و زنجیره را قطع کنید
  • همه جا به شرایط قبل از کرونا برگشته به جز اتوبوسرانی ، وضعیت اتوبوس های مسیر حاجی آباد و امیرآباد خیلی خرابه ، من دیروز یک ساعت تو ایستگاه منتظر بودم اما دریغ از یک اتوبوس ، لطفا رسیدگی کنید .
  • مدیر کل محترم بنیاد مسکن ، برای آزاد سازی اقساط وامهای مسکن محرومین شما درست می فرمایید ولی متاسفانه همکاران شما در ادارات شهرستانها سختگیری های بی مورد می کنند و این صورت وضعیت ها رو برای آزاد سازی به استان نمی فرستند.
  • سلام آوا.. هرچی ما تلاش می کنیم توی خونه بمونیم و زیاد جاهای شلوغ رفت وآمد نکنیم باز مسئولین نمی گذارن، برای یک کیلو شکر باید ماشین سوار بشیم بریم فروشگاه رفاه جایی که بسیار جمعیت بود و شلوغ.
  • سلام واقعا هم استانیهای عزیز مانباید از کرونا بترسن!! تو این مدت کلی تلفات جاده ای داشتیم بعد ما رو از کرونا میترسونن. واقعا متاسفم برا خودم و برا مسئولین استان با این وضعیت جاده ها
  • هر خانواده بیرجندی حداقل یه نفر فوتی در محور قاین ویا نهبندان و…داشته.کی میخواد این جاده ها درست بشه
  • کاش اینقدر که به فکر نقش بچه مهندس هستیم و براش پیام میدیم هر روز همگی به روزنامه ها برا وضعیت جاده ها پیام بدیم ….واقعا دلم خون شد با این همه تلفات ۱۳ تا امروز و۳ تا هم دو هفته پیش‌ از همشهریامون رفتند اون دنیا….ای خدا
  • از استاندار و مسئولین محترم خواهشمندم در خصوص بانک ها و بازار که جزو مراکز اصلی تبادل کرونا هستند فکری کنند. مطمئنا محیطهای آزاد و مسیرهای پیاده روی بر افزایش آلودگی به میزان محیط های بسته و بانک ها اثرگذار نیستند. لطفا قبل از اینکه دیر شود فکری کنیم.
  • تصادف بسیار شدید بین یک دستگاه اتوبوس مسافربری و یک دستگاه تریلر در جاده سربیشه درح اتفاق افتاد که حداقل خبر مرگ چندین نفر را داده اند…لطفا اگر میتونید گزارشی تهیه کنید که با این حجم از صادرات از این جاده چرا جاده دو بانده نمی شود و یا حداقل نقاط حادثه خیز آن درست نمی شود .
  • تو رو خدا یه متنی یه چیزی بذارید یکی دو شب تو شهر وحشتناک شلوغه بدون ماسک به خدا دو هفته دیگه اوضاع بدتر میشه. برای حفظ جان خودتان هم که شده خواهشا رعایت کنید.
  • سلام خدمت همه عزیزان در آوای خراسان جنوبی خواهشی که از مسئولین بهداشت بیرجند دارم نسبت به شلوغی و ازدحام زیادی که در شبهای ماه رمضان در جاده سلامت انجام شده فکری کنند تا زحمات مدافعین سلامت به هدر نرود چون اصلا فاصله گذاری اجتماعی رعایت نمیشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت