پیام شما پنجشنبه ۹ مرداد

  • آقای رئیس جمهور: با رفتن معتمدیان به خوزستان اعتماد مردم خراسان جنوبی به دولت از بین
    می رود. ماندن معتمدیان مطالبه به حق و جدی مردم خراسان جنوبی است. معتمدیان سهم خراسان جنوبی است. و ماندن معتمدیان مطالبه به حق و جدی مردم خراسان جنوبی است. و با جابجایی معتمدیان قطار توسعه استان خراسان جنوبی را متوقف نکنید. چرا که خراسان جنوبی هم به اندازه خوزستان حق دارد. ماندن معتمدیان مطالبه به حق و جدی مردم خراسان جنوبی است. ضمنا آقای وزیر کشور: شما گفتید معتمدیان تا پایان دولت استاندار خراسان جنوبی می ماند. لطفاً خلف وعده نفرمائید.
  • یک نفر که کار می کند برا توسعه استان چشم دیدن ندارند مردم خراسان جنوبی هم از همین خاک و کشور ایران هستند لطفا آقای معتمدیان نرود.
  • ماندن استاندارحق ماست …درمدت کم باقیمانده نفعی برای استان جدید ندارد وطرح های استان ما هم رها می شود…تبعات کاملا روشن است چرایش را ….!؟
  • هم استانی عزیز، سلام بی شک یکی از بهترین و محبوبترین مدیرانِ دولتی از بدو تاسیس استان خراسان جنوبی، جناب آقای مهندس معتمدیان استاندار حال حاضر خراسان جنوبی میباشد. ایشان فردی مومن، مخلص و مردمی بوده که با کار و تلاش صادقانه و خستگی‌ناپذیر توانسته است در مدت کوتاه مدیریت خویش در استانِ مظلوممان، منشا خیر و برکت در حوزه‌های مختلف از جمله اشتغالزایی، بهبود فضای کسب و کار، رفع موانع تولید، رفع موانع تجارت و صادرات، رفع مشکلات مرزنشینان، پیگیری امور راه و مسکن استان، توجه عمیق به امور دانشگاهها و جوانان، توجه ویژه به محرومین و مستضعفان، نگاه متوازن به همه شهرهای استان، برقراری ارتباط موثر با مدیران ارشد کشور و … باشد.
  • شاید بتوان به جرات گفت امروزه به برکت حضور ایشان بیش از هر زمان دیگری بستر رشد و توسعه پایدار استان فراهم گردیده و قطار پیشرفت و آبادانی استان در ریل صحیحی قرار گرفته است.
  • متاسفانه خبر تلخی مبنی بر جابجایی ایشان به استان دیگری شنیده میشود. از اینرو بر آن شدیم تا با چنگ و دندان از فرصت طلایی رشد و توسعه استان عزیزمان محافظت نمائیم. لذا در همین راستا از طریق هشتگ «معتمدیان استاندار عزیز لطفا بمان» کمپینی بمنظور درخواست مردمی جهت ادامه مدیریت ایشان و عدم ترک استان تشکیل داده‌ایم که امیدوارم شما همشهری و هم‌استانی عزیز به ما پیوسته و با مطالبه‌گری دسته جمعی مانع جابجایی ایشان گردیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت