پیام شما پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۹

  • پیام کارگر روزمزد در خصوص کمک مردم به شهرداری برای رعایت کردن حال سازندگان مسکن واقعا تکان دهنده بود. بعضی وقت ها برای حل برخی مشکلات نیاز به بودجه نیست کافی است درک مشترکی از موضوعات داشته باشیم تا بتوانیم به پیش برویم از شورای محترم شهر می خواهم برای رونق ساخت و ساز و برای شکستن طلسم قیمت های نجومی مسکن و رفاه حال مردم فقط به درآمد آنی شهرداری فکر نکنند اگر شرایط آسان و تعرفه ها تعدیل شود استقبال بیشتر و درآمدهای شهرداری هم بالا خواهد رفت.
  • سهام ناعدالتی، مثل تمام کارهای خلاف عدالت آقایان آقازاده ها به کارگر ساختمانی ندادن. حقشونو از کی بگیرن خواهشا یک مسئول از استانداری جواب بده تا دلمون خوش بشه.
  • آوای محترم لطفا مطالبات شهروندان را که در روزنامه چاپ می کنید به نمایندگان اعلام و پیگیر باشید که در مجلس آنها را پیگیری کنند اگر بازوی قانون در کنار اجرا با هم جلو بروند امید رفع محرومیت بیش از این خواهد بود.
  • از شهرداری محترم که در سال گذشته قول مساعد داده بودند و تاکنون اجرایی نشده درخواست داریم درخصوص نصب تابلوی نام و نشان برای کوچه های اکبریه همچنین اصلاح مسیر ورود و خروج جنوب اکبریه به بلوار ۱۵ خرداد تسریع فرمایند.
  • آوا جان لطفا یه گزارشی از اتوبوس ها مخصوصا اتوبوس های مهرشهر و توحید – مدرس بین ساعت های ۸ تا ۹:۳۰ که معمولا همه کارگرها و فروشنده ها سر کارشان می روند تهیه بفرمایید به خاطر تعداد کم اتوبوس در این ساعت ها اتوبوس بسیار شلوغ و اصلا نمی شود فاصله رو رعایت کرد هیچ کس هم نه دستکش دارد نه ماسک ، به اتوبوسرانی که زنگ میزنی میگن همینه که هست خیلی بد برخورد می کنن.
  • از مسئولین محترم تقاضا داریم تا به مشکل گرانی مسکن رسیدگی کنن فروشندگان به میزان نیاز خود مسکن را قیمت گذاری می کنند چرا نظارتی بر مسکن نیست ؟ وام خرید مسکن ۶۰ میلیون تومان می باشد چطور با این مبلغ می توان خانه خرید ؟
  • سلام آوا‌ من‌ به ‌بهداشت ‌جوادیه ‌جهت ‌کنترل‌ در تاریخ ‌ششم‌ خرداد‌ مراجعه ‌نمودم ‌با‌ توجه‌ به آن‌که ‌پرونده‌ ما ‌در ‌این‌ مرکز‌ است‌ منرا ‌هدایت ‌به‌ مراکز ‌ دیگر ‌کردند ‌صدای ‌ما را ‌به ‌گوش ‌بزرگان‌ برسانید ‌‌تا ‌تذکر بدهند.
  • در تاریخ ۲۴ مهر سال ۹۸ معاون استاندار، آقای میرجعفریان از تهیه طرح گردشگری شوکت آباد خبر داده بودند. رسانه محترم پیگیری فرمایید این طرح تا چه میزان عملیاتی شده است؟
  • با سلام . جناب آقای استاندار ممنون از تمام زحماتی که برای استان ما می کشید که فراموش نشدنی و جای تقدیر و تشکر دارد . روستای بهدان که فاصله زیادی با شهر ندارد از دریافت نعمت فرستنده دستگاه دیجیتال محروم هست و دریافت شبکه های استانی مقدور نمی باشد.
  • سلام. آسفالت کوچه امامت ۴۷ فرعی های دوم و سوم انتهای سپیده ۳ از بهمن پارسال پیگیریم هنوز کوچه خاکی است.
  • آوا جان از شما بعیده یه پیام چاپ می کنی ده تا چاپ نمی کنی اگر جا کم دارین چی از حرف مردم مهمتره اگر ملاحظه دارین یادتون باشه عزت آوا به خاطر مردمه نه مسئولین و انتقادات مردمی باید درج بشه چطور می شه برای انتقاد از یک اداره دولتی صد بار یک پیام چاپ می شه ولی برای برخی جاهای دیگه چیزی منتشر نمی کنین ما به شما اعتماد داریم شما هم قدرت مردم رو باور کن وقتی رهبری می فرمایند از من انتقاد کنین پس هیچ جایگاه دیگه ای از جایگاه رهبری بالاتر نیست و از انتقاد هم مبرا نیست در استان ما بسیاری از اتفاقات به اسم دین می افتد که متاسفانه اگر کسی دقت کند توهین به دین کامل اسلام محمدی است در این خصوص لطفا ورود پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


بهروزی فر – لطفاً این عبارت ها را با دقت بخوانید؛ “ در خراسان جنوبی ۸۴۰

بیشتر

خیلی عالی بود تیتر خوبتون درباره هدر رفت روان آب ها در استان. اگربتوان با

بیشتر

حسینی – رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای خراسان

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت