پیام شما پنجشنبه ۱۱ دی

  • سرمقاله علت فوت بالای بیماران کرونایی کاملا درست و مورد تائید است ما هم قدردان زحمات کادر درمان هستیم اما آفتی بخشنامه پرستی که در ادارات استان وجود دارد گویا در سیستم درمان هم نفوذ کرده است چرا که یکی از آشنایان ما که اتفاقا به دلیل وضعیت حاد در آی سی یو هم بستری شده بود پس از تحقیقات خانواده اش متوجه شدند روش درمانی که جواب هم داده در یکی از بیمارستان های تهران می تواند اینجا جواب بگیرد اما هر کاری کردند پزشکان محترم اجازه ندادند و دست آخر با رضایت خودشان این اتفاق افتاد و شکر خدا بعد از یک روز بیمار کرونایی با وضعیت بد به یک بیمار با وضعیت پایدار تبدیل شد و الان که چند وقت هست که مرخص همه شده است به نظرم باید سیستم علمی دانشگاه کمی از پروتکل های خود خارج و در بیماری ای که هنوز هم ناشناخته است جسارت و ابتکار عمل پزشکان را برای نجات جان مردم تقویت نماید بحث جان مردم است نه یک تحقیق علمی.
  • مطلب به استان خفن خوش آمدین بسیار عالی و دقیق بود. متاسفانه وقتی همه چیز تشریفاتی بشود و حتی مدیران ما بر اساس کمیت و تعداد خبرها و میزان حضور در رسانه ارزیابی شوند نتیجه این خواهد بود.
  • جناب آقای هرم پور، تشکر از سرمقاله بسیار زیبای شما که به صورت کنجکاوانه به نگارش درآمده، باید عرض کنم، علیرغم مزایای خوب استان، فرهنگ ما در این منطقه همانند آب و هوای جغرافیایی ما خشکه، بارها از افراد غیر بومی شنیدم که می‌گفتند بیرجند شهر ارواحه، غم خاصی بر آن حاکم هست، محیط و مکان نشاط و شادابی نداره و متولیان امر هم به این موضوع توجه نکرده اند و با نگاه خاص و خشکی به بحث فرهنگ نشاط و شادابی برخورد کرده اند، ادارات آن رعایت مُر قانون را دارند و قوانین خشم اداری بر آن حاکم است.چرا استان خراسان جنوبی باید یک درصد جمعیت کشور را دارا باشد ولی ده درصد بیماران صعب العلاج کشور را به خود اختصاص دهد که به نظرم بخشی از آن برمی‌گردد به شرایط فوق و همچنین مواردی که جنابعالی عرض کردید.
  • سلام خدمت مدیران استانی خصوصا مدیر عامل محترم آب منطقه ای استان آب و فاضلاب شهرستان بیرجند ما جمعی از کشاورزان و دامداران و مرغداران محمدیه هستیم که چندین بار است از طریق جراید صدایمان را به گوش شما رساندیم و پاسخی منطقی دریافت نکردیم گناه ما چیست که باید تاوان سود جویی افراد دیگری را بپردازیم آقایان محترم آزاده مرد باشید و صدای مردم مظلوم و تولید کننده زجر کشیده را دریابید همچنان افراد سود جو و فرصت طلب با برداشت غیر مجاز آب از فاضلاب بیرجند با آلوده کردن آب چاه کشاورزی باعث ضرر و زیان ما شده اند گناه مرغ و حیوانات ما چیست که با خوردن آب آلوده بیمار میشوند و تلف همانگونه که از طریق سامد استانداری پیگیری کردم کارشناس محترم فرمودند برخورد شدید با کشاورز متخلف ؟؟؟برخی از تعطیلی اداره مذکور سو استفاده کرده و از روز ۵ شنبه تا اواخر غروب جمعه مشغول آبیاری زمین کشاورزی بوده است آیا مسئولی هست که به خانواده خودش از عناب و محصول کشاورزی این باغ برای خانواده اش استفاده کند.
  • در خصوص مطلب استان خفن، من بیرجندی نیستم اما کاملا موافقم شهر بیرجند قابلیتهای تعریفی توصیفی زیادی داره که میتوان در رسانه ها یا هر شبکه ی اطلاع رسانی دیگه ای تبلیغش کرد اما بیشتر به نکات منفی پرداخته می شود.
  • از نظر بسیاری از همشهریان ما اگر شادی گناه نباشه سبکبازی وجلفه، باید این نگاه‌ها را عوض کرد. شهر غمزده حتما شهر اسلامی نیست.

*سلام با اینکه با گذشت دو سال از ساخت واحد های مسکن روستایی در روستای حمبل می گذرد همچنین باوجود بارها مراجعه به اداره برق اما هنوز برق رسانی انجام نگردیده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


در این برهه ای که آب حکم کیمیا را برای خراسان جنوبی زخم خورده از

بیشتر

نصرآبادی- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱

بیشتر

اویس- کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در جشنواره نیایش

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت