پیام شما شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۹

  • شورای شهر و شهردار محترم خواهشمند است در قبال پول هایی که به انحای مختلف از شهروندان می گیرید وظایف خود را نیز به خوبی انجام دهید باز مدتی که افغان ها با اجناس قاچاق در شهر و بازار جولان می دهند و به مردم و کسبه ضرر می رسانند و شما هیچ عکس العملی ندارید.
  • با سلام. از آموزش و پرورش استان به عنوان ولی دانش آموز تقاضا دارم ترتیبی دهند که در عید فطر و تا آخر هفته هیچ آزمونی برگزار نشود تا دانش آموزان و اولیای آنها از تعطیلات عید فطر بهره ای ببرند و دانش آموزان استرس امتحان نداشته باشند.
  • سلام خدمت استاندار پرتلاش جناب استاندار برای راه چهکند از راه شهرسازی پیگیر شدیم ولی میگن از بودجه خود استان هست که باید ساخته بشه یعنی دو سال بودجه نیومده که یک پل زده بشه و متصل بشه به بلوار پیامبر اعظم (ص) جناب استاندار خواهشا پیگیری کنین این پل هم مثل پل شوشود نشه که چند سال مونده بود توروخدا کاری کنین برای این مردم.
  • چرا مردم حاضرند پول دوا و دکتر بدهند ولی کرایه ندهند. حاضرند به بهانه های مختلف حق راننده ها را پایمال کنند چرا؟ مگر ما راننده ها گنج پیدا کردیم … آیا انسان نیستیم، تو این جامعه زندگی نمی کنیم کرایه ها افزایش می یابد نه تاکسیمتر، نه کیلومتر و نه افزایش قبول را دارند. چرا از ته دل حق مردم را نمی دهند حدودا برج دو ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان به ازای هر سرویس پانصد تا هزار و پانصد برای خودشان تخفیف گرفتند چه طور می خواهند جواب بدهند.مسئولین محترم لطفا افزایش کرایه ها را رسانه ای کنید و با تیتر بزرگ روزنامه چاپ کنید بلکه باورکنند ما هم انسانیم. راننده آژانس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت