پیام شما شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹

  • اقدام بانک ملی استان در غربالگری کارکنانش را در روزنامه خواندم. از بانک بزرگی چون ملی جز این هم انتظار نمی رفت و باید از مسئولین این بانک تشکر کرد که با این اقدام هوشمندانه دغدغه بسیاری از مشتریان و حتی کارکنان خود را مرتفع کردند احسنت به مدیران این بانک.
  • از اداره تعاون استان درخواست دارم برای ایجاد اشتغال پایدار ، جذب سرمایه های خرد مردمی و رونق تولید و اقتصاد در استان چند تعاونی بزرگ و فراگیر ایجاد و با فروش سهام به مردم و جمع آوری نقدینگی هم دلالی در بازارهای خودرو و مسکن را به پایان برساند هم این پول ها را با یک تضمین مناسب به مسیر تولید هدایت کند تا حداقل جوانان ما هم به این واسطه سرکار بروند.
  • سلام آوا. از مدیریت بورس استان در این چند وقته مطلبی ندیدم. مردم تشنه هستند تا یک مسئول از شرایط سرمایه گذاری در بورس حرف بزند و ما را آگاه کند. یکی از اقوام ما از سر
    نا آگاهی منزلش را به ۹۰۰ میلیون تومان فروخت که با سرمایه گذاری در بورس به سودهای آنچنانی برسد غافل از اینکه بعد از ۲ ماه نه تنها با دو برابر آن مبلغ ، همان خانه اش را نمی تواند بخرد چه بسا چند روز است به ضرر می خواهد همان سرمایه اولیه اش را بیرون بکشد در صف فروش قرار گرفته و دارد بیچاره
    می شود. لطفا مسئولین اقتصادی استان بیشتر در این زمینه با مردم صحبت کنند داغ میزان و پدیده کم نبود که حالا بورس هم به آن اضافه شود.
  • مسئولین قضایی با توجه به بالا رفتن قیمت سکه لطفا مراعات کسانی که دارن مهریه پرداخت میکنن رو بکنید. واقعا خیلی سخته تو این اوضاع آدم بخواد سکه بده. قیمت ها هر روز رو به افزایش هست.
  • بیمارستان مهرشهر پس از چندین ماه از کلنگ زنی در چه مرحله ای قرار دارد؟ لطفا مسئولین مربوطه در این مورد پیگیری فرمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


آدینه – پیش از ظهر دیروز نشست خبری شورای شهر با حضور خبرنگاران برگزار شد.عبدالرزاق

بیشتر

خودکار – مدیرعامل شرکت آبفای خراسان جنوبی گفت: استفاده کنندگان غیرمجاز از آب در سطح

بیشتر

کاری – درد بیمار بودن و همراه بیمار بودن خود به تنهایی می تواند یک

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت