پیام شما شنبه ۳ آبان

  • سلام آوا از رفتن آقای معتمدیان بسیار متاسف و نگران شدیم و متاسف تر از اینکه هرکس بیادچه جوان و مبتدی چه مجرب تا سوار بر اسب خدمت شود و زحمات و خدمات این مرد بزرگ را دنبال کند شاید عمر بگذرد به بی حاصلی درعین حال دم دولتمردان گرم که خلف وعده کردند واقعا بدقولند.
  • مدتی شده درداروخانه ها انسولین پیدا نمی شه لطفا پیگیری کنید از سازمان غذا و دارو یا از دانشگاه علوم پزشکی چرا انسولین مدادی این داروی دیابتی ها و بیماران خاص این چنین کمیاب است گناه مریض ها چیست این چنین در به در دنبال انسولین باشیم خواهشا پیگیری نمایید
  • لطفا مثل فروردین کارمندان را دورکار یا شیفتی کنید . به خدا الان اوضاع کرونا صدبرابر بدتر از فروردین است. ما هم بچه کوچک و پدر و مادر پیر داریم.
  • خبر تأسف بار انتقال آقای معتمدیان از بیرجند به مشهد موجبات دلخوری شهروندان را در پی داشت. بعید است دیگر مثل ایشان را پیدا کرد.

*مسئولین محترم شهرداری اگه ممکنه فکری به حال نامگذاری کوچه و خیابانهای شهرک امام علی(ع) واقع در بلوار شهید ناصری بکنید نمیشه آدرس به اورژانس یا پلیس و اقوام داد بعد ۱۰ سال هنوز خیابانها بی نام و نشون مونده.

  • مسئولین آموزش و پرورش و مسکن و شهرسازی چه تفاوتی بین اهالی سایت اداری و پرسنل زحمت کش ارتش ساکن در شهرک امام علی (ع)هست که سایت اداری مدرسه و پارک و بازارچه دارد ولی در شهرک امام علی (ع) هیچ خبری از امکانات رفاهی نیست که بماند، هیچ برنامه ای هم ارائه نشده.
  • دلار آمد پایین ببینیم قیمت ها چقدر پایین خواهد آمد و عزیزان چقدر رعایت انصاف خواهند نمود با بالا رفتن دلار که به لحظه قیمت ها تغییر می کند ببینیم با پایین اومدن چه کار خواهند کرد ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت