پیام شما شنبه ۱۱ مرداد

  • یاد زمان تقسیم استان افتادم هر چی ما اینجا داد می زدیم هیچ رسانه ای صدای ما رو نمی رسوند و ما چقدر تنها بودیم که رسانه های ملی فقط برای موارد خاص خودشون ورود پیدا می کنند چقدر بده که روزنامه های استان هر روز داره فریاد مردم برای نگه داشتن استاندار را می نویسه و از اون طرف صدا و سیمای خراسان جنوبی حتی یک زیرنویس هم نمی کنه مطالبات مردم را. مثل دوران تقسیم استان گویا تنها رسانه مردم همین آواست که صدای ما را به جایی برساند.
  • نوشتین که آقای استاندار گفته من سربازم و هر جا فرمانده بگه می رم خدمت تان عرض می کنم آقای استاندار عزیز حسابتو از فرمانده جدا کن. این فرمانده که الان رئیس جمهور هم هست اگر تشخیص درستی داشت الان وضع مملکت این نبود و اینقدر مردم زجر نمی کشیدند اگر شما سربازی رفتی به خاطر فرمانده که وامصیبتا ولی اگر سرباز خدمت به مردمی سنگرت همینجاست برادر نه جایی دیگه و یادت باشه این سنگر رو اگر ول کردی قضیه جنگ احد می شود. خراسان جنوبی همان شکاف کوه است که اگر رهایش کردی دشمن از همین جا وارد خواهد شد و برای همیشه تاریخ ثبت خواهند کرد که معتمدیان سرباز بازنده احد جمهوری اسلامی است پس برنده بمان و خراسان جنوبی را رها نکن درود بر شما.
  • آوا دیگه رمقی نموده برای مطالبه از مسئولین و استاندار وقتی دولت اینطور با ما برخورد می کنه و آدمی که کار می کنه رو برای ما اضافه می دونه و برای جای دیگه می فرسته گله به که ببریم از حضرت آقا که می دونم این روزها خون دل می خورن از عملکردها می خوام حداقل محرومیت نهبندان را به این آقایان گوشزد کنند که وقتی مقایسه می کنند و از محرومیت و نیاز حرف می زنند خوزستان رو در اولویت قرار ندهند.
  • یک شب که رئیس جمهور خواب بودند صبح بیدار شدند و دیدند بنزین سهمیه بندی شده شصت لیتر، لیتری ۱۵۰۰ و بنزین خارج از سهمیه لیتری ۳۰۰۰ تومن اکثر مردم برای حل مشکل خودشون به سمت سوخت lpg روی آوردن (که در کشورهای همسایه این سوخت اصلیشون محسوب میشه) امروز توی چند استان، از جمله خراسان جنوبی سوخت lpg را محدود کردن و اجازه توزیع نمی دهند نه طرحی به مجلس رفته و نه تصویب شده اما حتما تحقیق کردن ببینند مردم مشکل خودشون را از چه راهی حل کردن و گفتند بریم اون راه را هم بتن بریزیم. علی برکت ا…
  • جناب شهردار ما اهالی محله خیرآباد (فرزان) اصلا آبادی و آبادانی نخواستیم فقط حداقل جاهایی که خراب شده پاکسازی و ورودی کوچه ها رو یه ریزه
    آسفالت بزنید ممنون هستیم از خیر بازسازی گذشتیم عمرمان هم گذشت.
  • از آوا درخواست دارم که مطالبه پیگیری توسعه استان از طریق حضور آقای معتمدیان را جدی پیگیری کنید تاریخ نشان داده این بحث های منتفی شدن و مسکوت ماندن بازی هایی است که سر مردم در می آید. یک روز صبح که از خواب بلند می شوی مثل آقای رئیس جمهور می بینی دیگر معتمدیان استاندار نیست و به قول ما بیرجندی ها خموشوک ایشان را برده اند علی برکت ا… و مسئولین بدانند مردم خراسان جنوبی اینقدر بازیچه این اتفاقات بوده اند که دیگر بازی نخواهند خورد می گویید منتفی شده با تمام اینکه نمی توانید سر حرف هایتان بایستید اما بیاید رسما اعلام کنید تا ۱۴۰۰ معتمدیان می ماند تا ما هم بعد از اینهمه نگرانی به همین کورسوی امید دلخوش شده و کمی آرام شویم.
  • راهنمایی و رانندگی به جای گیردادن به کمربند در شهر با خودروهایی که گاهی اوقات حتی در کوچه ها با سرعت زیاد حرکت می کنند برخورد نمایند.
  • از مسؤلان میخوام سرى به باغ گردشگرى شوکت آباد بزنند و ببینن با اون همه آب درختان در حال خشک شدن هستند شاید عمدی میخوان درختان رو خشک کنند. اینجا عمارت بوده اما حالا …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت