پیام شما شنبه ۱۰آبان

  • جدا عملکرد دانشگاه علوم پزشکی در حالی که حتی پرستاران بخش کرونا هم ناراضی بودند باید باعث شوک معاون وزیر شود و اینقدر کشته بدیم بعد هم همه رو بندازیم گردن مردم .
  • در سایه بی توجهی مسئولین خراسان جنوبی، در شهری با مردمی بسیار با فرهنگ که در زمینه رعایت قوانین و پروتکلها در کشور بی نظیر هستن، کرونا مهمان این استان مظلوم شد.
  • با سلام چرا شما که روزنامه نگار بیرجند هستید چرا همصدا نمیشین و بداد مردم برسین تا کی باید هر روز آمار بره بالا و مرگ و میر زیاد بشه تا کی باید همه جا باز باشه و مردم برن بیرون . اگه استاندار، فرماندار ، رییس بهداشت و درمان … به فکر مردم باشن همان جورکه اوایل ویروس کرونا همه استان وتعطیل کردن و مراقبتها بیشتر شد الانم همین کار را انجام بدن وتعطیل کنن حتما امار کمتر میشه چرا باید استان ما اینقدر آمارش هر روز بیشتر شه چرا بفکر مردم نیستین چرا کسی بداد ما نمیرسه لطفا پیگیر باشین اعلام کنین مردم خودشون بفکر جون و سلامتی خودشون باشن امیدی به بالادست ها نیست. به امید اینکه هر چه زودتر همه جا رو تعطیل کنن.

*سلام در خصوص استاندار خراسان جنوبی شنیده ها حاکی از این است که از وابستگان آقای جهانگیری از گزینه‌های مورد بحث می باشد و یحتمل کسی خواهد آمد که به کار سیاسی برای انتخابات که وظیفه اصلی و از پیش تعیین شده خواهد پرداخت علی الظاهر دولت و دولتمردان از درخواست ها و پیگیری های مکرر برای جذب اعتبار برای خراسان جنوبی از سوی آقای معتمدیان به تنگ آمده بودند و با این کار به قول خودشون ترمز را کشیدند و علی الظاهر گفته می شده یه خراسان جنوبی که بیشتر نیست این‌همه رفت و آمد وزیر و معاون وزیر و …

  • کتابخانه‌ی مرکزی قاین، پروژه‌ای که ۳ چهار نماینده‌ی مجلس نتوانستند آنرا به بهره‌برداری برسانند صحبت از بنایی است که مدت چندده‌سال است که نیمه‌تمام بوده و امسال نیز، با نویدهایِ ناامیدکننده‌ی رییس اداره امور کتابخانه‌های قاین که خبر از افت اعتبار به حدود ۲۲درصد کاهش مبلغ ، منجر گشته، تقاضا و پیگییری ، تخصیصِ ۱۰۰درصدی مبلغ اعتبارِ موصوف، موردِ انتظارِ شهروندان گرامی است.
  • سلام تو این شرایط کرونا میخان سنجش بدو ورود کلاس اولی ها رو برای پیش دبستانی ها هم اجرا کنن.
  • جای بسی تأسف است وقتی افرادی بامدارک بالا بیکارباشند.آنوقت اداره … افرادی بامدرک پنجم ابتدایی استخدام کند کمی انصاف داشته باشید .
  • ای که دستت می رسد کاری بکن ساکن چهکند بیرجند روبروی حاجی أباد هستم أدرس دقیق بدم چون بیرجند چند تا چهکند داره خواستم ب عرض برسانم که ۴ تا نانوایی تو چهکنده فقط یکی صبح پخت می کنه شهادت امام حسن عسکری متاسفانه تعطیل روز بعد تعطیل به بازرسی به اتحادیه نانوایی ها زنگ زدم هرکدومشون یک چیزی گفتن.
  • در خصوص وضعیت کرونا ، دختر خانم هایی که میگین : آدم یکبار عروس میشه.پس نمیشه جلسه عروسی نگیرم! اما بگو. آدمها چندبار میمیرند. که تو نمیتونی پا روی دلت بگذاری و جون آدمهایی رو به خطر می اندازی؟
  • شهرداری محترم نسبت به زیبا سازی بلوار احداث شده خیابان بهمن اقدام کند از ابتدای سال رها شده.
  • سلام پیشنهاد می شود که مراکز کمک های مومنانه اگر بصورت کارت هدیه کمک خود را اهدا کنند بهتر است زیرا خرید های یک جای آنها باعث کمبود وگرانی اقلام غذایی می شود.
  • سلام چند سال هست که دلال و اخلالگر می گیرید اول پولها چی میشه بعد روز بروز اوضاع بدتر شده بحال ما بدبختها چه فایده نوش جان شان.
  • مسئولین محترم کرونا در سربیشه بیداد می کند. چرا مدارس همچنان حضوری است ؟ لطفا پاسخ دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دادرس مقدم – نوروز ۱۴۰۳ در حالی آغاز شد که میهمان سفره برکت خداوند و روزه

بیشتر

سلام وقت بخیر. معضل سوخت در استان خیلی جدی شده و شما هم می دانید

بیشتر

اصغری – مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به فعالیت بیش از

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت