پیام شما سه شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹

  • سلام آوا من و اعضای خانواده ام یک خیریه کوچک بین خودمان داریم و تقریبا ۱۰۰ خانواده بی بضاعت مطلق را تحت پوشش داریم. خدا حفظ کند خیرین و مساجد و سپاه و دولت را که کمک های خوبی انجام دادند اما هنوز برایم جای سوال است که درب خانه خانواده خودمان برای پرس و جوی نیازمندی مان آمده اند و ما را بررسی کرده اند ولی این خانواده های نیازمند را در هیچ گروهی ندیده اند با تقدیر از نیت خیر شما بزرگواران باید بگویم خیلی دقیق به نیازمندان واقعی کمک نشده است و متاسفانه افرادی هستند که این بسته ها را گرفته اند ولی … و در نقطه مقابل بسیاری هستند که نیاز شدید به این بسته داشته اند اما به آنها تعلق نگرفته است کاش همان خبری که در روزنامه آوا زده بودید که بانک اطلاعاتی از نیازمندان واقعی را اول درست می کنید انجام می شد تا زحمتی که کشیده اید بهره وری بیشتری می داشت.
  • باسلام. سوالی داشتم درخصوص میزان عوارض نوسازی در روستای مرک عوارض زمینی که واگذاری بنیاد بوده و اینجانب ۳ میلیون تومان صرف سنگ کاری و خاک ریزی کردم تا شکل زمین بخودش گرفته وتاکنون در خیابان جلوی منزلم اعم از جدول کاری و آسفالت و… انجام نشده آیا گرفتن عوارض نوسازی توسط دهیاری به مبلغ ۱۴۰۰۰۰۰ تومان عادلانه است؟
  • آوا سلام. لطفا پیگیری کنید از حضرت آقا دعوت شود برای سفر به استان و این درخواست جدی ما از استاندار و نماینده ولی فقیه است که این اتفاق بیفتد. سال هاست ما انتظار حضور قدوم با برکت ایشان را در استان داریم و سابقه نشان داده است رهبر معظم انقلاب به هر جا قدم گذاشته اند خیر و برکت و آبادانی را هم همراه خود به ارمغان برده و محرومیت ها را به حداقل رسانده اند مردم ولایی استان چشم انتظار امام امت اند.
  • با مراجعه به بیمارستان … مراجعه کردیم دکتر متخصص قلب حضور نداشت و در ایام کرونا هیچکدام از دکترهای متخصص حضور نداشتن به اجبار به دکتر عمومی رفتیم. برای دارو به داروخانه مراجعه کردم که به درب بسته داروخانه بر خوردیم روز بعد که رفتم برای گرفتن دارو داروخانه دارو نداشت. برای گرفتن سونوگرافی رفتیم که باز هم گفتن دکتر سونوگرافی
    نداریم. جهت رسیدگی و گزارش از بیمارستان … جهت رسیدگی بیمارستان بدون دکتر و دارو با پیگیری‌ که با معاونت استانداری و نماینده داشتم پاسخگو نبودن.
  • ریاست محترم بسیج مستضعفان با سلام من کارگر چهارشنبه بازارم که هفته ای یک روز کارگری می کردم دو ماه شده که چهارشنبه بازار تعطیل است. با دو فرزند و اقساط خانه بخدا توان خرید نان برای خانواده ام ندارم تحت حمایت هیچ سازمان نیستم شما را بخدا به ما کارگران آسیب دیده از کرونا کمک کنید.
  • سلام. اخبار سراسری اعلام کرد استان سیستان و بلوچستان از لحاظ شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد تعطیلات دو هفته دیگر هم نزدیک است . اگر می خواهید بحران را تجربه نکنید باید اقداماتی مثل بیماریابی در ورودی استان و بیرجند را داشته باشیم.
  • با سلام. شهرداری بیرجند سال گذشته وعده اتصال میدان سفیر امید به بلوار خلیج فارس را داده بود. با تشکر از روزنامه شما خواهشمندیم پیگیری فرمایید این امر چه زمانی انجام خواهد شد؟
  • همشهریان گرامی اشتباهی که عده ای از افراد مرتکب شدند و با دعوت میهمان در عید نوروز آتش بیماری کرونا را شعله ور کردند، دوباره در تعطیلات پیش رو مرتکب نشوید.خصوصا میهمان های خارج استانی را با بهانه ای به یک وقت دیگر وعده دهید. پای سلامتی خودتون مطرحه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت