پیام شما سه شنبه ۹ دی

  • ازمدیرکل بازرسی استان می خواهیم از کارمندان روز مزد و بدون بیمه که سالیان سال با کمترین دستمزد و عدم امنیت شغلی کار می کنند حمایت کنند.

*جاده حدفاصل تقاطع غیرهمسطح بعد از شوکت آباد تا فرودگاه بیرجند، دوطرفه، تاریک و فوق العاده پرترافیک است. از مسئولان راه و شهرسازی خواهشمندیم نسبت به یکطرفه نمودن این مسیر و روشنایی و تامین علائم ترافیکی آن اقدام فرمایند.

*با اینکه بیرجند وضعیت کرونا نارنجی هست ، تمامی کارمندان بانک … هر روز سرکار با تمام پرسنل حاضرند و هیچگونه مصوبه ستاد کرونا اجرایی نشده و متاسفانه باجه عصر هم داریم . مستند هم دارم.

  • گزارش یک ماه پیش شما در مورد اراضی پادگان واقعا دردناک بود ما همه ادعای ولایتمداری داریم اما ببینید دستور
    حضرت اقا چگونه و با چه کیفیتی انجام شد . بعضی وقتها به خودم می گم رهبر مظلومی داریم که همه چی را پای ایشون می نویسند اما وقتی ته کار را نگاه می کنیم می بینیم ایشون چه دستوری داده و دوستان چه اقداماتی کرده اند! آقا جان شهر بیرجند و هسته مرکزی آن با امر حضرت شما در خصوص انتقال پادگان جان گرفت اما کجائید ببینید که وضعیت این انتقال و دستور شما به کجا کشیده است ! کاش جناب بی بی سی و صدای آمریکا و من و تو می آمدند می دیدند که رهبری که اینقدر برایش حرف در می آورید چه نگاه بلندی داشته اند و مدیران اجرایی که باید مطیع امر باشند چگونه نگاهی دارند. خدایا رهبر ما را حفظ و خادمانی ولایی نصیبمان کن.
  • نماینده محترم بیرجند و درمیان در بازدیدی که بعد انتخابات از روستای ما داشتید قول گازکشی دادید لیکن تاکنون هیچکونه خبری نشده فراموش که نکردید اهالی روستای محروم و مظلوم پیرزنوک از توابع قهستان.
  • جاده فراه که در روزنامه زده بودید ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد اگر اجرا شود انقلاب می شود در اقتصاد استان لطفا پیگری نمایید.
  • سلام آقای استاندار خواهش میکنم پیگیر اجرای محدودیتها باشین لطف کنید تا پایان کرونا ورودی شهرها رو بسته نگه دارید نزارین عده ای ناخواسته به خاطر سفر و خوشگذرونی باعث مرگ و میر هموطناشون بشن.
  • ضمن تشکر از بازدید استاندار از بناهای تاریخی، کاش ایشان را به ارگ بهارستان که نیمه خراب شده و ارگ کلاه فرنگی که قرار بود از قسمت اداری مجزا و برای بازدیدکنندگان بازگشایی شود و این وعده عملی نشد و کوره های آجرپزی در بلوار پیامبر اعظم هم میبردند تا وضعیت اسفبار و رو به تخریب این بناها را هم مشاهده میفرمودند و برای رفع مشکل آن دستوری صادر می کردند. در خیابان محلاتی هم دیوار تاریخی یخدان وجود دارد که زمین جنب آن متعلق به بنیاد مستضعفان است با ساخت این زمین ارزش این بنای تاریخی و خود دیوار در معرض نابودی قرار می گیرد. از استاندار محترم خواهشمندیم دستوری صادر تا بنیاد این زمین را جهت بازدید بهتر از این بنای تاریخی به آن الحاق کند.

*در حوزه روستاهای غرب و شمال غرب شهرستان خوسف شامل روستاهای کلاته طوطی، خرم، بلنجیر، زرکش، هامون، دیم ، چاه حریف ، حامی ، دهن رود ، آرک و بین آباد و ماهمیران پوشش اینترنت مناسبی نداریم و آموزش دانش آموزان و دانشجویان در اینجا دچار خدشه شده است. مطالبه و دغدغه اصلی ما دسترسی آسان به اینترنت است تا اهالی ، دانش آموزان ما برای دسترسی به اینترنت مجبور به صعود از کوه و ارتفاعات نشوند. و دچار آسیب ها و صدمات جسمی و روحی شوند در این روستاها اینترنت، تلفن همراه و تلفن ثابت با مشکلاتی همراه است که انتظار داریم این شهرستان مورد توجه مسئولان قرار گیرد.. تا دچار نبود اینترنت و یا اختلال در استفاده از اینترنت نباشیم . برخی از دانش آموزان این روستاها علاوه بر مشکل اینترنت، گوشی هوشمند ندارند که این دانش آموزان از طریق درسنامه مشغول تحصیل هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نصرآبادی- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱

بیشتر

اویس- کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در جشنواره نیایش

بیشتر

قاسمی – انتخابات مجلس دوازدهم در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد که در نتیجه آن

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت