پیام شما سه شنبه ۶ آبان

  • سرمقاله چالش استاندار هشتم عالی بود و حرفتان کاملا درست است خراسان رضوی نخبه ها را برای خود گلچین می کند و ما فقط آزمایش توان مدیریتی افراد را در خراسان جنوبی به عهده داریم. شک نکنید بهترین راه برای استان تا پایان دولت که حدود ۹ ماه است یا همین سرپرستی خواهد بود یا انتصاب یکی از معاونین به عنوان استاندار و جز این هر کسی بیاید ما باید هزینه تغییر مسیر و شناخت استان را بدهیم برای دولت که مهم نیست خرجش گردم مردمه.
  • این آقای معتمدیان که من دیدم صبر و قرار برای خدمت نداره و از همین هدیه آخرش به مردم نهبندان معلومه که با اینکه از استان رفته اما دلش اینجاست خدا حفظش کنه انشاا… این آدم رو در قامت وزارت و رئیس جمهوری ببینیم که لیاقتش رو داره واقعا.
  • برای حل بحران کرونا فقط فعالیت جهادی و فداکاری خاص نیروهای محیطی بهداشت و درمان نیست بلکه واحدهای پشتیبان هم باید همین روحیه را داشته باشند و مسئولین آن واحدها هم با نظارت مستقیم و تعیین زمان انجام کارها بستر ارائه خدمت را فراهم کنند . نمونه اش واحد انفورماتیک دانشگاه هست.
  • باورکنید اراده ای درکار دولتمردان دیده نمیشود فقط حرف بدون عمل ودرگیرشدن جناح ها باهم وگرنه محدودکردن عبور و مرور و جلوگیری از تردد سفرهای غیر ضرور مگر کاری داره که هر روز برداغدار شدن خانواه ها اضافه میشه اخه تاکی اینها هموطن منو شمایند که پرپر میشن لطفا یه تصمیمی قاطع و درست گرفته شود.
  • زباله گرد ها خودشان یک بمب ساعتین که درشهر برای یافتن پلاسیتک قوطی کارتن تمام سطل را به اطراف ریخته که با هر بار عبور از اون زباله ها کرونا که سهله تمام بیماری های انگلی و قارچی به شهروندان منتقل می شود.
  • راه و شهرسازی استان شاهکار عدالت است. وقتی که برای گروه بندی مسکن ملی مراجعه کردیم گفتند نمی توانند اسامی کسانی که ثبت نام کردند رو بدهند.تا گروه تشکیل بدهیم.حالا گفتند کسایی که واسه مسکن ملی گروه تشکیل دادند در اولویت اند. لیست اسامی دست خود کارشناساشون هست. نمی تونند بر اساس شغل حداقل کارمندها رو گروه بندی کنند؟؟
  • از اداره راه و اداره حمل و نقل جاده ای استان خواهشمندیم نسبت به روشنایی حدفاصل سه راهی اسدآباد تا انبار نفت بیرجند اقدام فرمایند. با توجه به تردد زیاد و تاریکی این محل در شب بسیار خطرناک و تاریک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت