پیام شما روز شنبه ۲۹ آذر ماه ۱۳۹۹

  • ضمن تشکر از مسئولین دغدغه مند ستاد کرونا کاش اعلام م یکردید یک برنامه فرهنگی مناسبی که خانواده ها را در خانه ها زمین گیر کند هم ارائه شده یا خیر ؟ همه خوب می دانیم که بدون ارائه راهکار نمی شود محدودیت ایجاد کرد ؟ خانوادههایی که تمام سال منتظر دورهمی شب یلدا بودند امسال منتظر بودند ببینند قرار است در یلدای مجازی چه اتفاقی بیفتد ! کاش حداقل یک مسابقه ایسنتاگرامی یا هر چیزی متولیان فرهنگی برگزار می کردند تا مردم با همان حداقل سرگرم و در خانه بمانند و تشویق شوند.
  • جاده بیرجند – سه قلعه از مسیر شوشود چند سالی هست که افتتاح شده ،این جاده با ماهیت روستایی کم عرض احداث ولی از زمان اتصال به سه قلعه،سرایان و فردوس بسیار پرتردد به ویژه عبور و مرور کامیون و تریلر در آن انجام می شود ومتاسفانه جز جاده های تصادف خیز شده که برای نمونه امروز اعضای یک خانواده کلا فوت شدند این جاده علاوه بر عدم برخورداری از استانداردهای لازم از نظارت پلیس هم برخوردار نیست.لطفا پیگیری فرمایید.
  • کسی می‌تونه بگه در بیست متری اول مدرس دقیقا چه خبره؟ همش قطعی برق ، این که درست نیست . فکری برای این قطعی ها بردارید.
  • با تشکر از شهرداری جهت المان زیبای میدان تمنای باران، خواهشمندیم نسبت به نورپردازی المان این میدان زیبا در شب اقدام فرمایید.
  • سلام همان طور که در جریان هستین بازنشستگی راننده های تاکسی و آژانس ها سی ساله با وجود اینکه در آمد بسیار کم مجبوریم ساعت کار فشرده تری داشته باشیم ما در معرض تمام بیماری های واگیردار و خطرات رانندگی هستیم، استرس زیادی داریم در معرض مشکلات تنفسی صوتی ، دیسک کمر آرتروز گردن ، لطفا با چند راننده مشورت کنید پای درد دلشان بنشیند ببنید با چه مشکلاتی دست پنجه نرم می‌کنند لطفا اگر امکان دارد پیگیری کنید این شغل را جزء مشاغل زیان آور قرار دهند درپایان ضمن تشکر از شما روز حمل ونقل را به همه رانندگان تبریک عرض میکنم .
  • با توجه به تاکید زیاد در خصوص عدم تجمع در شب یلدا. متاسفانه بعضی از پدر بزرگ ها از یک هفته قبل افراد فامیل رو دعوت کردن به صرف کله پاچه در شب یلدا. لطفا چاره اندیشی نمایید.
  • سلام لطفا به رئیس دانشگاه علوم پزشکی بگین که شب موقع دادن آمار در صدا وسیمای استان اینم اعلام کنند که نه تنها هیچ پول وامتیازی اضافه تری از ابتدای شیوع کرونا پرسنل اورژانس۱۱۵وپرستاران نگرفته اندکه هیچ حتی کارانه ای هم که همیشه میدادند به یک سوم کاهش پیدا کرده است ،پرسنل اورژانس ۱۱۵درسه ماهه دوم امسال کمترین کارانه را درطول خدمتشون دریافت کردند برخلاف این که توجامعه جا افتاده که کادر درمان پولای آنچنانی به خاطر کرونا میگیرند.
  • آقای وزیر بهداشت در سفرشان به استان فقط به بیمارستان های مرکز استان سرکشی کردند کاش نماینده مردم شریف در مجلس و ریاست دانشگاه
    علوم پزشکی در معیت وزیر بهداشت سری هم به شهرستان سراسر محروم و مظلوم خوسف می زدندتا مردمی را ببینند که با گذشت ۴۱ سال از سپری شدن نظام مقدس جمهوری اسلامی هنوز یک درمانگاه خوب و مجهز برخوردار نیستند تا چه برسد به بیمارستان، که شنیدن کی بود مانند دیدن.
  • طرح جابجایی تعطیلات عید با تعطیلات زمستانی که باعث بسته شدن کامل زنجیره شیوع کرونا می شد به کجا رسید این اتفاق می تواند برای ریشه کنی این ویروس منحوس بسیار کارگشا باشد.
  • حضرت آقا درست فرمودند یا تحریم ها
    را خنثی کنید که بشود حداقل داروهای ضروریمان را تهیه کنیم و غصه مرگ عزیزانمان به خاطر دارو را نداشته باشیم و یا اگر نمی توانید خنثی کنید وارد مذاکره شوید. تحمل سختی های اقتصادی برای ما که انقلاب کردم آسان است اما بازی با جان عزیزانمان نه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت