پیام شما روز سه شنبه ۱۴ بهمن ماه ۹۹

  • خیابان ارتش هم اکنون به علت ترافیک وحشتناک و شلوغ همیشه قفل است. آیا تصمیم نهادهای ذیربط به ساخت چهارصد واحد مسکونی و تجاری در نزدیکی میدان ابوذر کار عقلانی است ؟
  • با عرض سلام وخسته نباشید به کارکنان محترم روزنامه آوا؛میخواستم از مدیرکل منابع طبیعی بپرسم ایشون که از بیابان زدایی ۷۰۰هکتار بیابانهای اطراف طبس خبر می دهند چرا در اطراف بیرجند حداقلها را انجام ندادند.چرا بر اثر بی توجهی همکارانشان کمر بند سبز ورودی بیرجند از سمت مشهد که کاشت درختان آن در سال ۸۴ انجام شده و می بایست درخت ۱۵ساله می داشت رو نابود کردند.همچنین کمربند سبز حاشیه جاده زاهدان. با گردوخاک فراوانی که شهر بیرجند در طول حداقل ۵ ماه از سال دارد لازمست در بیابانهای مشرف به شهر وحاشیه جاده های اصلی به شهر ودامنه کوههای باقران وشکراب بصورت گسترده و وسیع درختکاری شود من خودم که پیگیر دلیل خشک شدن درختان حاشیه ابتدای جاده مشهد شدم با کمال تعجب همکارانشان گفتند ما برای آبیاری درختان چند ساله تعهدی نداریم فقط درختان تازه کاشته شده رو آبیاری می کنیم! لطفا ایشون جواب قانع کننده ای به مردم بدهند.
  • می دانید فرق ایرانهای اول انقلاب با مردم الان چیه من اون موقع بچه بودم ولی می فهمیدم بیشتر مردم برای خدا کار می کردن از کارمند گرفته تا کاسب وکارگر ولی حالا بعد ۴۲ سال مردم عوض شدند تنها کاری که نمی کنند اون کارای خداییه مصداقش دلال بازی ها، دزدی ها و همین جنگ و دعواهای مسئولین. واقعاً کنترل قیمت تخم مرغ این همه مشکله که مدیران ارشد در انجام آن ناتوانند. تاکی باید این اخبار رو از تلویزیون دید؟
  • خواهشی دارم در مورد اتوبوس سجادشهر ابوذر صبح سوار اتوبوس شدم هر روزیک ساعت حرکت داره بعد هم که گفتم چرادیرحرکت می کنین که آقای بازرسی هم دعوا داشت با من، راننده اتوبوس گفت دیرتون میشه با تاکسی برین خواهشا پیگیری کنین اگه من با شغل آزاد هر روز بخوام کرایه تاکسی بدم که دیگه حقوقم رفته من سرپرست خانواده هستم.

جوابیه شهرداری بیرجند

  • در خصوص مطلب مندرج درستون پیام شما مورخ ۹۹/۱۰/۳۰ بنا بر اعلام سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری در خصوص آسفالت چهارراه غفاری تا نیروگاه برق سابق به استحضار می رساند: با عنایت به استعلام شهرداری از شرکت آب و فاضلاب معبر مذکور اجرای تاسیسات دارد که پس از انجام حفاری و نصب انشعابات آب و فاضلاب اقدام خواهد شد.
  • در خصوص مطلب مندرج درستون پیام شما ۹۹/۱۱/۴ بنا بر اعلام سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری در خصوص فروش لباس و ملحفه دست دوم در چهارشنبه بازار به استحضار می رساند: مقرر گردید بنا بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و جلوگیری از انتقال هر گونه ویروس ، ورود فروشندگان لباس دست دوم به بازار مسافر و بهشتی ممنوع می باشد و در صورت مشاهده از طریق اداره پیشگیری از تخلفات و ۱۱۰ پیگیری خواهد شد.
  • در خصوص مطلب مندرج درستون پیام شما مورخ ۹۹/۱۱/۱۲ بنا بر اعلام امور تدارکات شهرداری در خصوص برنده مناقصه تابلوی فرهنگسرا به استحضار می رساند: شهرداری به عنوان نهاد عمومی غیردولتی به استناد ماده ۹ برنامه ششم توسعه مکلف است کلیه معاملات متوسط به بالا را از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت انجام دهد. لازم به ذکر است سامانه مذکور برای کلیه فروشندگان و تامین کنندگان سراسر کشور قابلیت دسترسی داشته و همه افراد فوق الذکر می توانند پس از ثبت درخواست دستگاه های اجرایی نسبت به رویت آن و ارائه پیشنهاد قیمت ا قدام نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت