پیام شما دوشنبه ۱۳ مرداد

  • با عرض ادب و تشکر از رسانه مردمی آوا خواستم بدونم شما یه خبرنگار در پایتخت ندارین جلوی وزیر کشور یا معاون سیاسی ش یا مسئولین دولت را بگیرد و موضع دولت را دربیاورد بالاخره مردم باید بدانند آقایان چه تصمیمی گرفتند اینکه می گویند قضیه منتفی شده است به نظر مشکوک است و همین روزها یک دفعه ای و در سکوت رسانه ای کار خودشان را می کنند.
  • سلام کسی از استاندار هم پرسیده حالا که اینقدر داریم خودمون رو به آب و آتیش می زنیم که بمونه دل خودشون با موندنه یا رفتن آخه کسی که دلش اینجا نباشه رو که نمی شه به زور نگه داشت اینجا دیگه کار خبرنگاران رسانه هاست که موضوع رو پیگیری و روشن کنن اونجایی که به ما مردم ربط داره تا آخرش هستیم چون می دونیم یادباد که دیگه استانداری مثل آقای معتمدیان گیر ما بکنه و برای اینجا دل بسوزنه
  • با سلام خدمت عوامل استانداری چرا بر کار شرکت‌هایی که آسفالت معابر رو دارند نظارت نمی‌کنند همین فلکه فرودگاه رو نزدیک به دو ماه بیشتر نشده آسفالت کردند اما آسفالت ها جوری است که کلا داره جمع میشود و به حالت تپه تپه در میاد خواهشاً نگذارید پول بیت المال چنین به هدر برود از طرف یک راننده.
  • آقای استاندار هر بار که می رفتین بنده دره و اونجا را بررسی می کردین خوشحال می شدم آخرین باری که رفتین یعنی همین روز پیش دلم گرفت چون یکی بهم گفت استاندار داره کاراشو جمع و جور می کنه و به نتیجه می رسونه که سبکبال بره و دعا می کنم دروغ بزرگی باشه که هیچ وقت تعبیر نشه و به واقعیت نرسه
  • در این وضعیت بحرانی کرونا خواهشا مراکز سنجش به عنوان موتور محرکه این بیماری در حال حاضر را تعطیل کنید. آیا خود آقایان مسئول حاضرند فرزندشان را ببرند سنجش؟ تخت های بیمارستان پر شده لطفا دیگه اجازه بدتر شدن اوضاع را ندهید.
  • سلام میشه پیگیری کنید چرا گاز مایع رو میخوان کوپنی کنن تو بیرجند ؟ من راننده تاکسی ام سوخت ماشینم گاز مایع است چرا مسئولین شهر باعث فشار به مردم هستن ؟ این کار با بنزین ٣٠٠٠ تومنی هیچ فرقی نداره .اگر میخوان مردم بمیرن خب یه تیر مستقیم بزنن تو مغزمون تا راحت شیم دیگه لطفا رسیدگی کنید .صدای ما جایی نمیرسه
  • با سلام خدمت مسئولین محترم فکرى به جاده على آباد لوله بکنین حدود چند ماه شده رها کردن. بخصوص اون فلکه اى که درست کرد از طرف ورو دى و خروجى میدان هیچ گونه روشناى بابت رویت میدان درشب وجود ندارد بسیار خطر ناک هست .
  • سلام آقای استاندار خدا نکنه شما به شهر دیگری منتقل بشین‌خراسان جنوبی به استاندار قدرتمندی مثل شما نیاز داره بخاطر خدا و مردم در این شهر کویری بمونین زنده و سربلند باشید.
  • بازرسان درخوابند یا خودشان را به خواب زده اند ؟ فروش اجباری روغن مایع با روغن جامد فروشگاه … ضمنا در سامانه ۱۲۴ فروش اجباری کالا تخلف محسوب نمی شود!!؟

*سلام اگر موضوع رفتن استاندار محترم و زحمتکش و مقتدر درست است نمایندگان محترم استان و … کجایند تا جلوی این جابجایی رابگیرن و نگذارند این اتفاق بیفتد

  • سلام. اگر خبر انتقال استاندارمردمی و عزیز به استان دیگری درست باشد باید به حال استان گریست. چرا هر وقت یه مسئول مردمی و خادم به استان می آید خدمات شایسته او را از مردم این دیار می گیرند. امروز این همت و هنر نمایندگان استان وسایر دلسوزان است که مردم از موهبت حضور استاندار بی نصیب نمانند.
  • سلام خدمت استاندار من منتظر تماس از دفتر شما در مورد مشکلات روستای رقویی و منظریه هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


استاندار خراسان جنوبی با توجه به اینکه خراسان جنوبی در مسیر دو کریدور اصلی شمال

بیشتر

یعقوبی – ورودی شهر بیرجند به مناسبت هفته زمین پاک با تلاش دانشجویان پاکسازی شد.

بیشتر

غلامی – رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت