پیام شما دوشنبه ۱۲ خرداد

  • ضمن تشکر از شهروندی که در خصوص تدوین اولویت های سرمایه گذاری پیام داده بودند از آوا در خواست دارم که این اولویت ها منتشر شود اوایل تاسیس منطقه ویژه اقتصادی بیرجند یک کار جالب در روزنامه تان کرده بودید و طرح های توجیه پذیر برای سرمایه گذاری در آنجا را اعلام می کردید که به نظر من خیلی عالی بود هم می توانستیم یک برآورد اولیه داشته باشیم هم بر اساس علایقمان به سمت تولید می رفتیم بسیاری از ما  بیرجندی ها سرمایه های هنگفتی داریم که در بانک ها خوابیده است و سودش را پایتخت می برد آنوقت به دلیل عدم اطلاع دقیق از شرایط و اولویت ها و مزیت های تولید در استان ، خودمان به سمتش نمی رویم.
  • سوال اینجاست که آیا در صدر اسلام پیامبر(ص)به حاکم و شارع مقدس برای استیفای مهریه ی زوجه دستور توقیف اسب یک فرد مسلمان را صادر کرده بوده اند که اکنون به تاسی از اون دوران می ایند جهت استیفای مهریه ی زوجه خودروی شخصی زوج را توقیف می کنند ؟ آیا توقیف خودرو افراد و توقیف ملک شخصی برای استیفای مهریه بازخورد بدی از ازدواج به اذهان متبادر نمیکند؟ از مجلس جدید می خواهیم قانون مهریه را مورد باز نگری جدی قرار بدهد تا ما مجردین بتونیم با خیال راحت ازدواج بکنیم.
  • درختان بسیاری در باغ شوکت آباد و اطراف آن در حال خشک شدن هستند. آیا اداره اوقاف یا میراث فرهنگی نظارتی روی آب چاه شوکت آباد دارند تا به درختان زبان بسته هم آب برسد؟
  • عمر ما که گذشت پس کجاست آبادانی محله خیرآباد ؟؟ حداقل شهرداری ورودی  فرعی ها رو آسفالت کنه مردیم تو این همه خاک و آشغال یکی ما رو هم ببینه.
  • آخر خیابان میرداماد ( قبل از دیوار دانشگاه آزاد) و اون محدوده ، تبدیل شده به سگ دونی و یه گله سگ موجبات ترس و دلهره و نگرانی(و آلودگی صوتی با پارس کردناشون) ساکنین اطراف، خصوصا زن و بچه ها رو فراهم کردند، ولی متولیان امر از جمله شهرداری ، (که قبلا هم بهشون اعلام کردیم ) یا خواب تشریف دارن یا خودشون رو به خواب زدند، متاسفانه داخل کوچه های این محدوده و خصوصا محوطه ی خالی آخر خیابان میرداماد شده جولانگاه یه گله سگ و باید ما میان انبوهی از سگ ها زندگی کنیم و دائم دلمون بلرزه ، و هیچ کس پاسخگو نیست!!
  • سلام عرض ادب تنها فریادرسی که سراغ دارم فعلا روزنامه شماست لطفا از شهرداری بپرسید نرخ تورم چند است .قبل از سال برای اخذ مجوز ساخت ملک مراجعه کردم ۳۸میلیون هزینه شهرداری الان بعد یک ماه ۱۷ فروردین می فرمایند ۹۷ میلیون و با لبخند میگویند انتحاری افزایش یافته. در ایام کرونا همه به فکر هم بودند و شهرداری هم به فکر جیب مردم بوده. لطفا شما که حرفتان خریدار دارد بپرسید نرخ تورم چقدر است.
  • این تورم هولناک تاکی میخواد ادامه داشته باشه امان ازمردم بریده شده.
  • در تاریخ ۲۴ مهر سال ۹۸ معاون استاندار، آقای میرجعفریان از تهیه طرح گردشگری شوکت آباد خبر داده بودند. رسانه محترم پیگیری فرمایید این طرح تا چه میزان عملیاتی شده است؟
  • باسلام و خسته نباشید خدمت کارکنان زحمتکش اتفاقات برق از اینکه دراسرع وقت نسبت به تعویض لامپهای سوخته سجاد شهر خ اندیشه بلافاصله اقدام نمودید تشکر و قدردانی می شود خدا قوت جمعی ازاهالی.
  • سلام بر مسئولین محترم روزنامه آوا لطفا پیگیری کنید این خانه ویلایی که برای تفریح داخل مجموعه تولیدی وابسته به … می سازند هزینه ساختش از کجاست چون پول باید خرج شهر شود یا صرف کار شخصی شود لطفا پیگیری کنید
  • باعرض سلام کاش مسئولین کمی به فکر آب روستای بهلگرد که ۱۵ کیلومتر با مرکز استان فاصله دارد باشند و چاره ای بیند یشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


استاندار خراسان جنوبی با توجه به اینکه خراسان جنوبی در مسیر دو کریدور اصلی شمال

بیشتر

یعقوبی – ورودی شهر بیرجند به مناسبت هفته زمین پاک با تلاش دانشجویان پاکسازی شد.

بیشتر

غلامی – رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت