پیام شما دوشنبه ۵ آبان

  • روزنامه آوا اتفاقا دولت که نه به وضعیت اجتماعی استان توجه دارد نه برایش مهم است مردم سرخورده شده اند یا نه چند ماه مانده از دولتش هر کاری می خواهد می کند و نمی گوید که این ایجاد ناامیدی را دارد از کیسه نظام خرج می کند و الا آبرویی برای خود دولت که نمانده.
  • بگذارید در کنج شرقی کشور و در کنار مرز همچنانکه در زمان خراسان بزرگ و حتی قبل از انقلاب به روزمرگی و شکر خداوند بابت اندکی که داشتیم و به مظلومیت عادت کرده بودیم باز هم با سرپرست استانمان اداره شود و این چند ماه هم بگذرد کسی که در این ایام پایان دولت سکاندار یک استان شود بایستی اعتبار و حیثیت و تمام آبرویش را در طبق گذاشته و تقدیم کند. دوران طلایی توجه به این مرز بوم گذشت و این نیز بگذرد.
  • خدا به داد ما برسه مسئولین محترم که اصلا به فکر نیستن واقعا برگردوندن محدودیتها رو چرا اعمال نمیکنن افراد مشکوک به کرونا اگه سرکار برن میتونن شهر رو مریض کنن کسی نیست جلوی افراد ناقل رو بگیره.
  • چیزی که این روزها به جایی نرسد فریاد است…علاوه بر موارد خوبی که در سرمقاله حس بد ناامیدی فرمودید سایه افسردگی و غم بر سر مردم است …نه شادی و نه فضای شادی این شهرداری هم که تو این اوضاع به خواب عمیق رفته و…
  • سرمقاله حس بد ناامیدی دقیقا حرف دل همه است و چقدر زیاد جای خالی معتمدیان عزیز و دوست داشتنی که لحظه لحظه حضورش را وقف خدمت به مردمان این دیار بی هیچ منتی نموده بود احساس می شود خداوند حافظ و نگهدارش باد.
  • جواب تمام سیلی هایی که مردم به اصلاحات در پای صندوق رأی می زنند رو دولت با تعویض های ۵ گانه استانداران در این استان میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


استاندار خراسان جنوبی با توجه به اینکه خراسان جنوبی در مسیر دو کریدور اصلی شمال

بیشتر

یعقوبی – ورودی شهر بیرجند به مناسبت هفته زمین پاک با تلاش دانشجویان پاکسازی شد.

بیشتر

غلامی – رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت