پیام شما دوشنبه ۲۸ مهر

  • در خصوص مخالفت مسئولین با شادی مردم حالا هی میگن طلاق زیاد شده نسل داره رو به پیری میره بچه بیارین.. من بچه سر راهی زیاد دیدم تو این ۱سال و فروش بچه هم در این ۲سال زیاد دیدم که خانواده های کم توان نوزاد ۲ماهه خودرا مبلغ ۲میلیون تومن فروختند خدا خودش رحم کنه… وقتی توی شهری با این جمعیت ۲۵۳ نفر مالباخته اراضی موسوی ۹سال به حقشون نرسیدند و همچنان درگیرن و هیچ اقدامی از ارگان های مربوطه نمیشه.. حق دیگه جایی نداره…جوونا از دین برگشتن میگن نمازخوناتون همه … اینها دینی هم برای ملت باقی نگذاشتن
  • یکی از راههای حل ترافیک خیابان طالقانی، یکطرفه کردن این خیابونه، می شه خیابون شیرین و که به موازاتش هست ساماندهی کرد و اون و برعکس طالقانی یکطرفه کرد، برای حل پوشش رودخونه خیابون شیرین هم راه حل هست، میشه با انحراف مسیرمسیلاب در سرشاخه ها، کمی از سیلاب ورودی به رود کم کرد و هم دبی سیلاب بلند مدت شو اندازه گرفت و با افزایش عمق یا عریض کردن رود در برخی نقاط این مشکل و حل کرد.
  • ما قبلا فکر می کردیم فقط آقای رئیس جمهور هستند که بخاطر مردم گاهی حرف های غیر واقعی می زنند مثلا می گویند مردم بروند بورس و … اما حالا می فهمم این رویه در کل دولت ایشون فراگیر شده است چرا که مسئول حراست وزارت کشور به صراحت اعلام کرد که برنامه ای برای جابجایی استاندار ما ندارد اما چند روز بعد … حداقل می گذاشت برسد به تهران و عرقش خشک شود بعد اینکار را می کردند. اما آقای معتمدیان شما بدانید که حساب شما از دولت جداست و هر جا که باشی مردم خراسان جنوبی بی قید و شرط دوستت دارند و خدماتت را فراموش نمی کنند شما هم انشاا… هر جا مثل اینجا موفق و سالم باشی.
  • عادی پنداری کرونا بواسطه بیخیالی برخی مسئولین محترم صورت میگیره ، اول بروز کرونا در اسفند همه مسئولین خودشونو کشتن تا مردم درگیر نشن هر روز و هر لحظه همه جا رو ضدعفونی میکردن تو ایام عید تردد و عبور و مرور خودروها محدود شد و بعد از اینکه بصورت چشمگیری ابتلا و مرگ و میر کم شد این محدودیتها هم فراموش شد تا الان که دوباره مرگ و میر و ابتلا داره کولاک میکنه،کاش مسئولین عزیز از همون اول که سفت و سخت همه کاری برای مهار کرونا کردن تا آخرین لحظه ادامه میدادن تا به این وضع اسفبار نرسیم روزی نزدیک سیصد مرگ کرونایی همه مارو افسرده کرده و عصبی.
  • در خصوص سرمقاله روزنامه من نه باغی دارم و نه زمینی واما همیشه این سوال برای من بوده که چرا نسل جدید ما نمیتوانند با معیار ها و مصالح جدید در زمینه کشاورزی نسبت به به ابادانی و کشت وزرع در ملک قدیمی پدرانشان اقدام کنند. مگر ما در صد سال پیش زندگی میکنیم که باغ و زمین پدرانمان را به همان سبک نگهداری کنیم و اجازه ساخت و ساز بنایی جدید با معیارهایی مطابق خواست نسل جدید و فرزندانمان در ملک پدریمان ند اشته
    باشیم. مگر فرزندان ما در صد سال پیش قرار است زندگی کنند. چرا اجازه ساخت باغهای شیک داده نشود. مگر جز اینست که صرف هزینه در هر کدام از این ملکها جز آبادانی برای ان و صاحبانش چیزی نمیاورد.کدام مسئولی میتواند این را منکر شود. گذر از کنار هر کدام از این باغها اولین چیزی که در ذهن تداعی میکند زیبایست و در کنار آن آبادانی که به چشم‌میاید. مگر کدام یک از این باغها بدون درخت و میوه و سبزی و زحمت و اکسیژن برای همه چیز دیگری دارد. من اگر مسئولیتی در این زمینه داشتم هر گونه ساخت و ساز باغی رو آزادانه و حتی با اعطای وامهای کشاورزی تشویق میکردم که هم زمینه ایجاد ثروت برای مالکلن و روستاییان را فراهم کند و هم ارامش و استفاده از محیطی همراه با زیبایی برای بازنشستگان و‌ کسانی که سرمایه گذاری میکنند . انشاا… که دید باز برای مسئولان مملکتمان ایجاد شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: به لطف خدا در سال ۱۴۰۳ هر ماه یک

بیشتر

آدینه – پیش از ظهر دیروز نشست خبری شورای شهر با حضور خبرنگاران برگزار شد.عبدالرزاق

بیشتر

خودکار – مدیرعامل شرکت آبفای خراسان جنوبی گفت: استفاده کنندگان غیرمجاز از آب در سطح

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت