هیئت شمشیربازی برای درآمد زایی برنامه ریزی کند

روز گذشته در مطلب نشست ورزشی اوا درباره ی مشکلات ورزش شمشیر بازی مطالبی را خواندید.  در ادامه بخش پایانی این نشست پاسخ مسئولان را خواهید خواند. قلاسی مود ادامه داد: زمانی که به عنوان سرپرست تیم ملی اعزام شده بودم درخواست فعال کردن رشته «سابر» در استان را کردم که موافقت شد تا مربی کشوری برای آموزش به استان بیاید ولی چون سالن و فضایی برای ایجاد رشته نداشیم، کنسل شد. وی بیان کرد: اکنون بخشی از سالن پونه برای شمشیربازی دیده شده است و با هیئت بدمینتون که سالن در اختیار آنهاست رایزنی شده و موافقت به عمل آمده ولی نیاز به یک سری تعمیرات و تغییرات دارد که دفتر فنی اداره ورزش و جوانان اجازه و تأیید آن را داده است اما هنوز مسائل مالی آن مشخص نشده است. به گفته وی استعدادیابی هم داشته ایم ولی زمانی که سالن و حمایتی وجود ندارد تمام این کارها هزینه و تلاش بیهوده است. رئیس هیئت شمشیربازی استان تنها خواسته خود از مسئولان را نگاه ویژه به شمشیربازی دانست، چرا که در برخی از رشته های ورزشی هزینه هایی می شود که هیچ گونه مدال کشوری ندارند ولی در رشته مدال آوری مانند شمشیربازی نگاهی برای حمایت وجود ندارد. قلاسی مود تصریح کرد: درخواست دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان را داریم تا مدال آوری های این رشته را توضیح دهیم که هنوز موفق به این دیدار نشده ایم. وی با تأکید بر اینکه عزمی برای حل مشکل هیئت و ورزش و مشکل جوانان وجود ندارد،  عنوان کرد: با اندکی توجه می توان خیلی از عملکردها را توسعه داد.

قول درخشش های بیشتر با سالن اختصاصی

رئیس هیئت شمشیربازی استان در زمینه شرکت در مزایده های سالن های ورزشی نیز گفت: زمانی این طرح خوب است که مانند دیگر رشته ها بتوان سالن را به دیگر رشته ها نیز واگذار کرد و درآمدزایی داشت. قلاسی مود افزود: اما برای رشته شمشیربازی باید سالن اختصاصی وجود داشته باشد که پیست های آن همواره وصل باشد و ورزشکاران بتوانند تمرین کنند و نمی توان آن را به دیگر رشته ها اجاره داد.  وی بیان کرد: در مدیریت گذشته اداره کل ورزش و جوانا مدت کوتاهی سالن اختصاصی داشتیم که در آن مدت بیشترین مدال آوری ها را کسب کردیم، همین عملکرد نشان می دهد که اگر سالن اختصاصی داشته باشیم، می توانیم رشد قابل ملاحظه ای در بخش مدال آوری کسب کنیم.  به گفته وی از شهرداری نیز نمی توانیم سالن بگیریم چرا که استانداردهای لازم برای شمشیربازی را ندارند و نمی توان به صورت اختصاصی در اختیار هیئت قرار داد.

با اداره ورزش و جوانان بیرجند لینک شوند

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان درباره مشکل سالن هیئت شمشیربازی استان گفت: سالن پونه در این زمینه در نظر گرفته شده است اما روندی دارد. قطبی با بیان اینکه به غیر از این سالن فضایی دیگر برای این رشته نداریم، عنوان کرد: سالن ولایت نیز از سوی شهرداری مشکل اجرای طرح دارد. وی در زمینه اعتبارات نیز بیان کرد: اعتبارات در حد توان اداره کل ورزش و جوانان و محدودیت های مالی است و اگر هزینه های بیشتری دارند باید از روش های دیگری درآمدزایی داشته باشند. قاسمی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت