ممنوعیت ورود پلاک های بومی شهرهای قرمز ونارنجی به شهرهای زرد

دبیر کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت کرونا در تشریح محدودیت های اعمال شده در شهرهای نارنجی و قرمز به ویژه منع ترددها گفت: ورود خودروهای شخصی با پلاک بومی شهرهای نارنجی و قرمز به شهرهای زرد همچنان ممنوع است. ورود خودروهای با پلاک بومی از شهرهای زرد نیز به شهرهای نارنجی و قرمز ممنوع اعلام شده است. قاسمی افزود: در جلسه ۶ دیماه سال جاری ستاد ملی مدیریت کرونا مصوب شد منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ الی ۴ بامداد در شهرهای زرد هم اعمال شود در حالی که پیش تر تنها در شهرهای نارنجی و قرمز اعمال می شد، لذا فارغ از وضعیت سه گانه زرد و نارنجی و قرمز منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ الی ۴ بامداد در همه جا اجرا خواهد شد.

شوک به جهان: مثبت شدن تست کرونا پس از زدن واکسن فایزر!

یک پرستار آمریکایی پس از تزریق واکسن فایزر، به کرونا مبتلا شد. به گزارش اقتصادنیوز به نقل از دیلی میل، ماتئو پرستار آمریکایی در سن دیه گو، ۸ روز پس از زدن واکسن فایزر، کرونا گرفت و با این خبر جهان را در شوکی فرو برد که آیا واکسن ها کارایی دارند یا خیر.

معاون وزیر راه: جواب پیامک ندهید؛ مشمول مالیات خانه خالی می‌شوید

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: حدود ۱.۵ میلیون پیامک به مالکان واحدهای خالی از سکنه ارسال شده که پاسخ ندادند و اصلاح وضعیت سکونتی آنها، به منزله خالی بودن واحد مدنظر تلقی می‌شود. محمودزاده افزود: ما برای بررسی مرحله آخر به مالکان پیامک ارسال کردیم که پاسخ بدهند اگر اعتراضی به نحوه شناسایی وضعیت خانه از سوی سامانه املاک و اسکان دارند باید در اختیار ما قرار می‌دادند والا تائید کرده و باید مالیات پرداخت کنند.

کرونای انگلیسی وارد کشور نشده است

وزیر بهداشت گفت: هنوز ردپای ویروس کرونا جهش یافته انگلیس در ایران نیست. درباره وضعیت ردیابی ویروس جدید انگلیسی فعال هستیم و به طور جدی موضوع را دنبال می کنیم. همکاران من در همه دانشگاه های علوم پزشکی در سراسر کشور این موضوع را رصد می کنند.

یک شرکت ایرانی تولید واکسن «خوراکی» کرونا را در دستور کار دارد

به گفته‌ی رئیس دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت یکی از شرکت‌های ایرانی تولید واکسن خوراکی کووید-۱۹ را در دستور کار خود دارد. در این نوع واکسن ، یک قطعه‌ی پروتئینی ویروس که می‌تواند سیستم ایمنی را تحریک کند به جای کل ویروس استفاده می‌شود.

خبر وزیر نیرو درباره خرید واکسن

اردکانیان وزیر نیرو با موفق خواندن رایزنی هایش با مقامات عراقی در بغداد گفت: که توافقات خوبی برای برداشت از منابع مالی ایران در عراق با مقامات این کشور به منظور پرداخت هزینه خرید واکسن کرونا از اروپا از محل منابع مالی موجود ایران در عراق صورت گرفته است.

نظر وزیر در خصوص وضعیت بورس

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: بورس هم اکنون در ریل مناسب قرار گرفته و از نظر عملکرد به مرحله‌ای رسیده که می‌شود به آن اطمینان کرد. دژپسند گفت: به جز متغیرهای پیرامونی که در بازار سرمایه اثر می‌گذارد، اختلال خاصی در بازار نداریم.

جزئیات طرح مالیات بر املاک گران‌

عضو کمیسیون اصل نود مجلس جزئیات طرح مالیات سالانه بر املاک گران‌قیمت و لوکس را تشریح کرد و گفت: بر اساس این طرح زمین‌ها و آپارتمان‌ها بالای ۵ میلیارد تومان ارزش باید مالیات بدهند. رضایی گفت: هدف از ارائه این طرح کاهش فاصله طبقاتی با اخذ مالیات از کاخ‌ها، قصرها، خانه‌های مجلل، املاک گران‌قیمت و لوکس در کشور و کم کردن فاصله دهک‌های بالای درآمدی و پایین درآمدی جامعه است.

تولید تمامی داروهای کرونا در داخل

رییس سازمان غذا و دارو، از تولید تمامی داروهای مورد استفاده درمان کرونا در داخل کشور خبرداد. شانه ساز با تاکید براینکه محققان بسیاری در کشور درمسیر تولید دارو های مورد نیاز بیماران کرونایی تلاش می کنند گفت: بیش از ۹۰ درصد داروهای کرونا در ابتدای شیوع این بیماری وارداتی بود اما در حال حاضر شرایط با گذشته تفاوت های بسیاری کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


یعقوبی – ورودی شهر بیرجند به مناسبت هفته زمین پاک با تلاش دانشجویان پاکسازی شد.

بیشتر

غلامی – رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

بیشتر

عماد – رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی گفت: سند توسعه دانش‌بنیان که در

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت