مشکل اصلاح طلبان نامزد نیست باید رویکرد تغییر کند

جواد امام از اعضای بنیاد باران گفت: اصلاحطلبان منتظر تغییر رویکردهای حاکمیت و شرایطی هستند که برایشان فراهم شود وگرنه به صرف این که به دنبال مصادیق و تعیین کاندیدا برویم؛ بدون اینکه تغییر در رویکردها را شاهد باشیم آب در هاون کوبیدن است. وی گفت: برخی تندروها معتقدند که انتخابات اصلا وجود خارجی ندارد و بهزعم آنها، به جای انتخابات میتوان افراد را به قید قرعه در این سمت قرار داد جواد امام گفت: مردم احساس میکنند در بسیاری از موارد رأیشان تاثیرگذار نیست و اگر هم رای دهند و منتخبشان به نهادهای قدرت راه پیدا کند آنقدر موانع ایجاد میکنند که کارش را نتواند انجام دهد. وی تاکید کرد: با برخی رفتارها، رغبت از مردم برای حضور در انتخابات گرفته شده است در حالی که عدم حضور مردم در صحنه و مشارکت نداشتن در انتخابات یک آسیب جدی برای نظام، حکومت و کشور است و هر جریان سیاسی با از دست دادن پشتوانههای مردمی خود قطع به یقین محکوم به شکست خواهد بود. وی با اشاره به اینکه حق انتخاب کردن و انتخاب شدن حق طبیعی مردم است، گفت : اصلاحطلبان قطعاً در انتخابات حضور پیدا خواهند کرد.

سالک: برخی با عادی کردن توهین و تهمت میخواهند روی آنتن اخبار باشند

نماینده پیشین مجلس گفت: برخی همواره با پیروی از نفس اماره می خواهند روی آنتن اخبار است از این رو توهین و تهمت برایشان عادی است. احمد سالک تصریح کرد: متاسفانه بعضی از انتقادات، تخریبی است و انتقاد منطقی نیست. برخی برای مطرح کردن و جلب نظر گروهی در جامعه یا فردی، حرکتی می کنند وی اضافه کرد: بنابراین ما تا راه های قانونی، منطقی، وظایف و تذکرات قانونی داریم ضرورتی ندارد جلسات مخفی بگذاریم و در گوشه و کنار مطرح کنیم و بعد مقام معظم رهبری اینگونه قاطع برخورد کنند و بگویند این حرکت ها، توهین، حرام و غلط است. ما باید شرایط کشور را در سطح منطقه و جهان بسنجیم چراکه در شرایطی نیستیم که داخل کشور بهم بریزد.

اگر ترامپ رئیس جمهور شود

سید جلال ساداتیان، کارشناس مسائل بینالملل و سفیر اسبق ایران در انگلستان معتقد است، در شرایط احتمالی بعد از رأی آوردن مجدد دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهور آتی، به هیچ عنوان امکان تسلیم شدن تهران وجود ندارد. بر اساس روند کنشهای دونالد ترامپ در گذشته، به نظر نمیرسد شاهد سازش و توافقی بزرگ میان ایران و آمریکا باشیم. از یک طرف، امکان نرمش ترامپ در برابر ایران بسیار اندک است و از طرف دیگر امکان تسلیم ایران برابر آمریکا بسیار بعید به نظر میرسد. لذا میتوان سناریوی محتمل را افزایش تنش و اختلافات میان ایران و آمریکا دانست.

اکسیژن تندروها بیادبی و هتاکی است

محمد مهاجری گفت: جریان تندرو اگر بی ادبی و هتاکی نکند، نمی تواند به حیات خود ادامه دهد. اکسیژن این جریان، بی ادبی و هتاکی و دروغ و تهمت است. این فعال رسانه ای افزود: اگر ذوالنوری می خواست از رهبری تبعیت کند، همان دو ماه پیش به توصیه های ایشان گوش داده بود و این کار را دوباره انجام نمی داد. در آینده نیز این کار را خواهد کرد و به اعتراف خودش، مقام معظم رهبری به او گفته اند آدم تندرویی است.

وظیفه قالیباف محکوم کردن هتاکی است؛ نه اینکه بگوید اصلاً حرف نمیزنیم

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:رئیس مجلس وظیفه داشت هتک حرمت رئیسجمهور توسط یک نماینده سرشناس را محکوم کند و در مجلس تذکر بدهد، نه اینکه باز از رهبری هزینه نماید تا خطای مجلس تکرار نشود و تازه بگویند خیلی خوب پس دیگر اصلاً حرف نمیزنیم! این رویکرد کاملاً غیرمنطقی است.

پیشنهاد منتجبنیا به اصلاح طلبان

منتجب نیا دبیر کل حزب جمهوریت گفت: اصلاح طلبان باید اصل را بر این قضیه بگذارند که کاندایشان برای ۱۴۰۰، اصلاح طلب باشد .

آبرامز: بایدن بخواهد هم نمیتواند تحریمهای ایران را لغو کند

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران درباره لغو تحریمهای ایران در صورتی پیروزی بایدن گفت: آنهایی که معتقدند وقتی رئیس جمهور بایدن در ماه ژانویه قدرت را در دست بگیرد تا روز سوم همه تحریمها از بین خواهد رفت، خواهند فهمید که حتی اگر بخواهند هم نمیتوانند این کار را بکنند. «الیوت آبرامز» به پایگاه خبری نشنال گفت: اگر جو بایدن هم در انتخابات سوم نوامبر پیروز شود لغو تحریمها علیه ایران برای دولت وی آسان و سریع نخواهد بود.

چند کشتی با تعدادی نماینده به یمن فرستادیم، اما دستور برگشت داده شد

کریمی قدوسی ، نماینده مشهد اظهار کرد: ما آنچه را که توانستیم در یمن انجام دادیم و بیشتر هم میتوانستیم اما در گذشته غفلت شد از جمله حرکت چند کشتی برای ارسال کمکهای مردمی به یمن که با تماس جان کری این کشتیها متوقف شد. در مجلس نهم نمایندگانی از مجلس انتخاب شدند و همراه کشتی حرکت کردند اما به باب المندب که رسیدند از طرف دولت ایران به آنها دستور بازگشت داده شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت