مرعشی : روحانی اگر نمی تواند کشور را اداره کند کنار برود

حسین مرعشی، فعال اصلاح طلب و سخنگوی حزب کارگزاران گفت: کاندیدهای حزبی ما مشخص هستند، جهانگیری، محسن هاشمی، همتی، ملک زاده، هاشمی طبا، کرباسچی و … مطرح هستند البته هنوز خودشان نپذیرفته اند. مرعشی به رئیس دولت اعتدال توصیه کرده که اگر توان اداره کشور را ندارد، کنار بکشد. این فعال سیاسی اصلاح طلب اظهار کرد: مردم دیگر به تنگ آمده اند، صبح که بیدار می شوند همه کالاهایی که دیروز خریده اند ۱۰ الی ۱۵ درصد گران تر شده ؛ این چه اداره ای است؟ یک جای کار اشکال دارد. اگر آقای روحانی نمی تواند کشور را اداره کند کنار برود و اگر می تواند ادامه دهد. با مردم و مصالح مردم و کشور نمی شود شوخی کرد.

کار روحانی حتی از وادادگی اطرافیان امام حسن هم بزرگتر است
حسین شریعتمداری در کیهان نوشت: آقای روحانی رئیسجمهور محترم در زمان «بحران فراگیر آمریکا» و «ترامپ رو به اضمحلال» دعوت به تسلیم میکند و این حتی از وادادگی اطرافیان امام حسن علیهالسلام هم بزرگتر است. آنان امام مظلوم را وادار به صلح کردند و در واقع به نفع پسر هند جگرخوار او و حق او را قربانی کردند و البته در آن زمان جبهه عراق در برابر جبهه شام ضعیف بود. صلحی که الان مطرح شده است قربانی کردن جمهوری اسلامی و حق آن در برابر یک دشمن رو به ضعف است و پس از آن صورت میگیرد که ما هزینههای بایسته یک «مقاومت پیروز» را پرداختهایم و حالا در زمانهای است که باید هزینههای پیدرپی به جبهه دشمن وارد کنیم.

مسئولان با آرامش و عقلانیت، مانع منازعات سیاسی شوند
رئیس جمهور در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت با تاکید بر ضرورت حفظ آرامش سیاسی و لزوم انسجام در کشور، اظهار کرد: از جمله محورهایی که دشمنان این مرز و بوم در کنار جنگ پرفشار و سخت اقتصادی روی آن به عنوان مقوم تحریم ‏ها سرمایه‏ گذاری ویژه کرده ‏اند، منازعات و اختلافات داخلی است. حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی با اشاره به ضرورت هوشیاری در برابر توطئه دشمنان تصریح کرد: از همه مسئولان، فعالان، دلسوزان نظام و کشور دعوت می‏کنم که با حفظ آرامش و عقلانیت سیاسی مانع از اختلافات و منازعات شوند و اجازه ندهند برخی افراد معدود با انگیزه‏ های گروهی، جناحی، مقطعی و زودگذر سیاسی زمینه‏ ساز تحقق آرزوهای شوم بدخواهان این سرزمین شوند.

نامزد نیابتی ممنوع است
دبیر کل حزب اراده ملت ایران اسلامی، گفت: اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ از نامزد نیابتی حمایت نخواهند کرد و با نامزد اختصاصی خود وارد عرصه رقابت میشوند. حکیمی پور افزود: اگرچه در محافل سیاسی بهویژه اصولگرا بحثهای در مورد انتخابات ریاست جمهوری مطرح است و آنها بر این باورند که فضا برای حضورشان مهیا است و از الان خود را پیروز میدان میدانند اما اصلاح طلبان هنوز بهشکل جدی وارد مباحث انتخاباتی نشدهاند. وی گفت : البته اصلاح طلبان برای معرفی نامزد انتخابات ریاست جمهوری بدون مشکل نخواهند بود.

جهانگیری برنامهای برای ۱۴۰۰ ندارد

قدرت ا… علیخانی روحانی اصلاح طلب در پاسخ به این پرسش که آیا فکر میکنید آقاى جهانگیرى در انتخابات ۱۴۰۰ وارد خواهد شد؟ گفت: من اخیراً با ایشان دیدار داشتم، استنباط من این است که آقای جهانگیری برنامه ای برای حضور در انتخابات ۱۴۰۰ ندارند.

قالیباف به انتخابات فکر نمیکند

محمدصالح جوکار نماینده مجلس یازدهم گفت: سفر استانی رئیس مجلس مسبوق به سابقه است و رؤسای پیشین قوه مقننه در راستای ایفای نقش نظارتی به شهرها و روستاهای مناطق مختلف رفته و از نزدیک با مشکلات آشنا شده بودند. وی گفت : تاکید میکنم آقای قالیباف به انتخابات فکر نمیکند.

آقای ذوالنور! به ضعیف ترین
رئیس جمهور کمک نکنید

رضایی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در واکنش به توئیت عجیب ذوالنوری همکارش در این کمیسیون که به سوژه باب میل اصلاح طلبان، اعتدالیون و حتی ضدانقلاب خارج نشین تبدیل شده، نوشت:«هدف از بازی با تاریخ حول جنگ وصلح، منحرف کردن توجهات از بازی با معیشت مردم است.انقلابی بصیر تن به این بازی جعلی نمیدهد و بیهوده نام رهبری را در کنار کلماتی بی منطق مثل اعدام وارد نمی کند. نباید با سروصدای بی حاصل، به ضعیف ترین رئیس دولت ج.ا کمک کرد از جایگاه متهم به مظلوم نقل مکان کند».

پاسخ سید احمد خمینی به احتمال کاندیداتوری پدرش در ۱۴۰۰

همشهری آنلاین نوشت: فرزند سید حسن خمینی در خصوص احتمال نامزدی پدرش میگوید : فکر میکنم تصمیمشان مشخص است و در انتخابات ۱۴۰۰ کاندیدا نخواهند شد. و تمام این شایعات و گمانه زنی ها شاید برای گرم کردن محافل یا بازیهای سیاسی باشد.

ادعای سلیمینمین درباره پشتپرده حمایت کارگزاران از لاریجانی

سلیمی نمین تحلیلگر مسائل سیاسی درباره پشت پرده حمایت کارگزاران از علی لاریجانی برای کاندیداتوری در انتخابات ۱۴۰۰ گفت: کارگزاران خیر و صلاح لاریجانی را نمی خواهد و فقط دارد با نام او بازی سیاسی می کند. وقتی جریانشان می تواند نامزد خود را معرفی کند چه دلیلی دارد که روی رقیب سرمایه گذاری کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


یعقوبی – ورودی شهر بیرجند به مناسبت هفته زمین پاک با تلاش دانشجویان پاکسازی شد.

بیشتر

غلامی – رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

بیشتر

عماد – رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی گفت: سند توسعه دانش‌بنیان که در

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت