مردم مطمئن باشند که دولت با همه توان برای حفظ معیشت اهتمام جدی دارد

مردم مطمئن باشند که دولت با همه توان برای حفظ معیشت اهتمام جدی دارد

علی ربیعی سخنگوی دولت اظهار کرد: مردم مطمئن باشند دولت با همه توان برای حفظ معیشت مردم اهتمام جدی دارد. وی افزود: در شرایط بد اقتصادی و شرایط تحریمی موظف می‌دانیم از جان و مال مردم حمایت کنیم. وی در مورد بیماری کرونا نیز گفت: خوشبختانه شاهد کاهش مرگ اما افزایش شناسایی بیمارها در سراسر کشور هستیم؛ ما امروز به مرز گرفتن ۳۰ هزار تست در روز نزدیک می‌شویم و بنا داریم به یک و نیم میلیون تست برای تکمیل طرح غربالگری برسیم. ربیعی اظهار کرد: به وزارت ورزش مأموریت داده شده تا ورزش‌های غیرتجمعی را به ستاد بیاورند که درباره آن تصمیم‌گیری شود. وی با تاکید بر اینکه آموزش ما تعطیل نشده بلکه به‌صورت مجازی و تصویری با کمک صدا و سیما انجام شده است، ادامه داد: از ۲۷ اردیبهشت مدارس با حضور معلمان باز است اما حضور دانش آموان در مدارس اختیاری است.برای دانشگاه‌ها به تصمیمی نرسیدیم، به نظر الگوی آموزش و پرورش برای آموزش عالی هم می‌تواند مورد نظر باشد اما باید برای خوابگاه‌ها فکری شود. سخنگوی دولت درباره روند بازگشایی اماکن مذهبی برای شب‌های قدر گفت: وزیر کشور و وزیر بهداشت با دو کمیته زیرمجموعه خودشان مطالعاتی را ظرف چند روز انجام می‌دهند و نتیجه بررسی دو کمیته در جلسه آتی ستاد ملی مبارزه با کرونا اعلام می‌شود.

شیوه فروش خودرو مشخص شد

دبیر ستاد تنظیم بازار کشور گفت: سیستم ثبت نام و فروش مشخص شد، هر کد ملی با الزام گواهی نامه و سن بالای ۱۸ سال می‌تواند تنها یک خودرو ثبت نام کند، همچنین خودرو در رهن خواهد ماند و شرایط خاصی برای فروش مقرر می شود. عباس قبادی افزود: ۳ روش که شامل فروش فوق‌العاده، پیش فروش و مشارکت در تولید است با توجه ویژه در زمان تحویل به دست مردم خواهد رسید. یک هفته سایت باز خواهد بود تا مردم وارد سایت شده و مراحل اخذ وجه را طی کنند، این فرآیند به کسانی اختصاص خواهد داشت که طی ۳ سال گذشته از این خدمات استفاده نکرده باشند؛ بعد از این کار چنان چه تعداد ثبت‌نام کنندگان کافی باشد بدون سود مشارکت و ۳ ماهه تحویل خواهیم داد و در صورت بالا رفتن تعداد طی قرعه کشی افراد مشخص می‌شوند، این روش فروش فوق‌العاده نامیده می‌شود.

آخرین اخبار برای ثبت نام کنکور

مهلت مجدد ثبت نام و امکان مشاهده و ویرایش اطلاعات برای داوطلبان کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ فراهم شد. سخنگوی سازمان سنجش گفت: داوطلبانی که قبلاً در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون نشده‌اند،می توانند در بازه زمانی یکشنبه ۲۸ تا چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند. زرین آمیزی خاطرنشان کرد: مقرر شد تسهیلاتی برای ویرایش اطلاعات افرادی که قبلاً در مراحل قبلی در کنکور سراسری سال ۹۹ ثبت‌نام کرده‌اند نیز ایجاد شود.

ثبت نام غیرحضوری برای وام مسکن

مدیر اعتباری بانک مسکن گفت: این امکان به وجود آمده است که افراد بتوانند به صورت غیرحضوری تقاضای دریافت تسهیلات مسکن را داشته باشند. علمداری با بیان اینکه متقاضیان باید مدارکی را برای ارسال اینترنتی به همراه داشته باشند، گفت: مدارک به صورت اسکن از جمله فتوکپی کارت ملی، شناسنامه، سند و پروانه و برای دریافت وام ساخت مدارک نقشه باید ارسال شود.

ساعت کار ادارات در روز ۱۹ و ۲۳ رمضان

هیئت دولت تصویب کرد به منظور توفیق بیشتر در احیاء و شب زنده‌داری شب‌های قدر، کار کلیه وزارتخانه‌ها، سازمان ها، شرکت‌ها و مؤسسات دولتی در روزهای نوزدهم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان با دو ساعت تأخیر شروع شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


استاندار خراسان جنوبی با توجه به اینکه خراسان جنوبی در مسیر دو کریدور اصلی شمال

بیشتر

یعقوبی – ورودی شهر بیرجند به مناسبت هفته زمین پاک با تلاش دانشجویان پاکسازی شد.

بیشتر

غلامی – رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت