ما همراهی کردیم، حالا نوبت شماست

معاون اداره بازرگانی فرموده بودند اصناف همکاری خوبی در تعطیلی شبانه داشته اند و استاندار هم در دفتر نماینده ولی فقیه گفته بودند ۹۵ درصد کسبه همکاری کرده اند .
از اینکه به همکاری اصناف معترفید ممنونیم. ما هم مثل همیشه در برنامه هایی که برای مصحلت عمومی جامعه بوده مشارکت داریم. اما فکر کنم بعد از مصوبات دستوری برای تعطیلی اصناف، نوبت شما هم هست که خودی نشان دهید. اگر از یک کاسب انتظار دارید که اجاره چند میلیونی مغازه اش را به صاحب ملک بدهد بدون اینکه کاسبی کرده باشد، اگر از یک رستوران دار انتظار دارید حقوق کارکنانش را قطع نکند و نیروی بیرون نکند در حالی که فعالیتی ندارد و درآمدی نخواهد داشت. حالا نوبت شماست آقایان دولتی که برای بدهی، خدای نکرده گاز و آب و برق مردم را قطع نکنید، برای عوارض به مردم فشار نیاورید، مالیات ها را ببخشید و همانطور که ما برای حقوق کارگران خود گذشت می کنیم شما هم از حق بیمه هایمان گذشت کنید. به قول ضرب المثل معروف مهربونی دو طرفه است ما صد قدم رفتیم جلو شما هم چند قدم بیایید جلو. اگر انتظار گذشت از کسبه و تحمل سختی های کرونا را دارید شما هم باید گذشت کنید. هر چند بعید می دانم دولت انتظار یک طرفه ای از اصناف داشته باشد اما یادآوری می کنم حساب و کتاب بازار و کسب و کار ، حساب دو دو تا چهار تا است و نمی شود بدون در نظر گرفتن منابع ،
مصارفی داشت. امیدوارم متولیان بازار در دولت و استانداری هر چه سریعتر با اعلام حمایت های پیش بینی شده دغدغه اصناف را اندکی کم کنند و امنیت اقتصادی و روانی این قشر را هم تامین نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نصرآبادی- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱

بیشتر

اویس- کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در جشنواره نیایش

بیشتر

قاسمی – انتخابات مجلس دوازدهم در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد که در نتیجه آن

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت