“شرکت انبوه فروشان مسکن استان”

پایان یا فسخ قرارداد و تخلیه به دلائل گوناگون بسیار متداول است .از آن جا که دلایلی که دو طرف برای فسخ قرارداد و تخلیه دارند ممکن است تاثیراتی متفاوت برجای گذارد برآن شدیم تا به پرسش های دراین باره پاسخ دهیم .

📕پرسش – مستاجر خسارتی بیش از ودیعه به خانه وارد کرده در ضمن پول آب وبرق وگاز وتلفن وی هم بیش از ودیعه ۴۰ میلیونی شده است ،می توانم به جرم فضولی  و خسارت به ملک پول را واریز نکنم؟

📗پاسخ – ابتدا باید ودیعه مال الاجاره به حساب دادگستری واریز شود سپس ضمن اثبات بدهی های مستاجر دادگاه پول را به حساب موجر مسترد می کند.

📕پرسش – آپارتمانی اجاره کرده ام. ازهمان روز اول متوجه شدم که آپارتمان آنگونه  که صاحبخانه گفته مناسب نبوده، در اجاره نامه آمده است که در صورت خواست مستاجر با پرداخت یک ماه اجاره و اطلاع به موجر، امکان فسخ وجود دارد.

📗پاسخ – خیر. موجر نمی تواند مخالفت کند به سبب اینکه در قرارداد دو جانبه ی تنظیمی این موضوع مقرر شده ،بهتر است  اظهارنامه ای برای ایشان ارسال کنید.

📕پرسش- برای اجاره ملکی موکل خواهرم هستم و قرارداد مستاجر به پایان رسیده و ملک را تخلیه نمی کند. به نظر شورای حل اختلاف به سبب اینکه من مالک نیستم برای گرفتن دستور تخلیه باید وکیل بگیرم. وکیل اینجانب را برای تخلیه ملک از طریق شورای حل اختلاف از من در خواست کرده است. آیا این مبلغ حق الوکاله معقول است ؟

📗پاسخ – مبلغی که به عنوان حق الوکاله وکیل پرداخت می شود ، صرفا توافقی است و می توانید از قبول آن خودداری کنید . 🏘 🏬🏠 فروش انواع آپارتمان و منازل ویلایی دربستی مناسب سکونت و یا ساخت وساز با قیمت های منصفانه وکارشناسی شده واقع در خیابان های توحید ، مدرس ، معلم و غفاری … جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۹۱۵۰۳۰۰۹۱۴ تماس بگیرید و یا به آدرس لینک تخصصی شرکت انبوه فروشان مسکن وارد  شوید. https://t.me/goldenkelid

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


برنا – مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: ۱۶ دستگاه تنفسی

بیشتر

جم – امروز برای بررسی احوالات استان در سالی که گذشت سری به روزنامه های

بیشتر

چند روز پیش یکی از همکاران پزشک مطلبی برایم ارسال کرد که گویا قرار است

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت