سلیمی: آقای” روحانی”، علیه گرانفروشی دولتی اقدام کنید

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیسجمهور گفت: لطفاً علیه گرانفروشی که اتفاقاً بخشی از آن در دولت است اقدام کنید. حجت الاسلام علیرضا سلیمی با اشاره به اظهارات اخیر حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور مبنی بر اینکه شرکتهای دولتی حق ندارند بهبهانههای مختلف قیمت جنس را اضافه کنند و آن را گرانتر بفروشند، گفت: گلایه اخیر آقای روحانی درباره گرانفروشی کالا توسط شرکتهای دولتی شنیدنی بود. آقای روحانی رئیس دولت هستند و اگر اراده و عزم جدی برای مقابله با گرانفروشی دارد، اقدام کند. وی ادامه داد: آقای رئیس جمهور به نوعی سخن میگوید که تصور میشود قرار است رئیس جمهور شود، آقای روحانی باید علیه گرانفروشی که اتفاقاً بخشی از دولت است اقدام کند، مگر کسی مانع است؟عضو هیئت رئیسه مجلس، اضافه کرد: سازمان تعزیرات، شورای رقابت، وزارت صمت و غیره همه در اختیار دولت است، آیا رئیس جمهور میخواهد جراحی کند، یا آن که شرکای دولت اجازه نخواهند داد؟ آقای روحانی خودشان مخاطب بایدها هستند. امروز برای دولت زنگ انشا تمام شده است و زنگ حساب رسیده است.

رئیسی: مردم اجرای قانون را بدون تبعیض می خواهند
رئیس قوه قضاییه در جلسه شورای عالی حفظ حقوق بیت المال گفت: خواست مردم اجرای قانون بدون تبعیض است.این درست نیست که وقتی ۲ خانه کنار هم مرتکب تخلف ساخت و ساز شده اند، با یکی برخورد شود و با دیگری نشود. حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: مگر میشود در بستر رودخانه ساختمان ساخت؟ چطور ممکن است پی ساختمان کنده شود، آجر بریزند، چند طبقه ساخته بشود بعد بگوییم تخلف شده است؟ چطور طی ۲ سالی که از آغاز ساخت آن می گذرد کسی آن را ندیده؟ نکته اصلی این است که شهرداری ها، دهیاری ها و شوراهای شهر و روستا باید طوری قوانین را اجرا کنند که شاهد چنین تخلفاتی نباشیم.این نمی شود که عده ای تخلف کنند، طبقات اضافه بسازند و بعد بگویند جریمه اش را می دهیم، اگر قوانین ماده ۱۰۰ مشکل دارد، حتما باید اصلاح شود. نباید به ساختمان های دارای تخلف خدمات شهری ارائه شود، آنها باید از آب و برق و گاز محروم شوند و باید پیگیری کنیم که از طریق مجلس این قوانین اصلاح شود. سازمان های دولتی اگر تخلف کردند، باید برخورد با آنها مضاعف باشد.

معاملات مسکن در بورس کلید خورد

در شرایطی که روز گذشته خبر تصویب راه اندازی بورس پنجم با عنوان بورس املاک روی خروجی سایت ها قرار گرفت که عصر دیروز اطلاعیه پذیرش یک زمین و دو باب واحد تجاری برای عرضه در بازار فرعی بورس کالای ایران منتشر شد.

پرداخت وام ودیعه مسکن از ۲ هفته آینده

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن گفت: دیروز دستورالعمل پرداخت وام ودیعه مسکن توسط بانک مرکزی نهایی میشود. از ظرفیت تمام بانکها برای پرداخت این وام استفاده خواهد شد.پرداخت وام ودیعه مسکن از دو هفته آینده آغاز میشود.مهلت ثبت نام تمدید نخواهد شد.

طرح ۲ فوریتی مجلس برای حمایت از خانوارهای نیازمند

نماینده ملکان در مجلس گفت : قرار است تمام نیازهای ضروری یک خانوار نیازمند در قالب یک طرح در برگرفته شود و بر همین اساس جامعه دهک ما ۵ دهک پایین جامعه است. در قالب این طرح کالاهای اساسی و ضروری یک خانواده شامل برنج، مرغ، گوشت، تخم مرغ و روغن را در نظر گرفتهایم. ضمن اینکه حمایت از این اقشار نیازمند را در حوزه انرژی هم دنبال کردهایم به طوری که برخی خانوارهای مستضعف دغدغه پرداخت قبوض آب، گاز و برق خود را دارند و به همین دلیل سعی کردیم با اقدامات حمایتی نگرانی آنها را در این حوزه رفع کنیم

بستری ها کاهش نیابد، مرگ ۲۰۰تایی مهمان ماست

معاون کل وزارت بهداشت گفت: اوضاع اصلا خوب نیست، به طوری که در استان خراسان رضوی افزایش ابتلای ۳۰۰ درصدی داشته ایم.تقریبا کل کشور وضعیت قرمز دارد. حریرچی گفت: تا زمانی که بستری ها کاهش نیابد، مرگ ۲۰۰ تایی مهمان ماست. اکنون از هر ۵ فوتی که در کشور اتفاق می افتد، یکی مربوط به کروناست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


در این برهه ای که آب حکم کیمیا را برای خراسان جنوبی زخم خورده از

بیشتر

نصرآبادی- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱

بیشتر

اویس- کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در جشنواره نیایش

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت