ساعت کاری کلیه کارکنان ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ شد

ساعت کاری کلیه کارکنان ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ شد

بر اساس بخشنامه جدید،ساعت کاری روزانه کارکنان دستگاه های اجرایی در تهران و استان‌ها با رعایت تبصره ۳ ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ خواهد بود .

جدیدترین قیمت گوشت قرمز، جگر و کله پاچه

رییس اتحادیه گوشت گوسفندی گفت : گوشت گوسفندی با قیمت حدود ۱۰۰ هزار تومان در خرده فروشی‌ها عرضه می‌شود. قیمت هر کیلو گوشت شقه گوسفندی بدون دنبه کشتار روز تهران حدود ۱۰۰ هزار تومان است. کله پاچه نیز کیلویی ۱۰۰ تا ۱۱۰ هزار تومان به مشتری عرضه می‌شود.

شرط پرداخت ۵۰ درصد مبلغ خودرو حذف شد

بر اساس دستور حسین مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صنعت،معدن و تجارت، شرکت در قرعه کشی خرید خودرو نیازی به پرداخت وجه ندارد و متقاضیان نباید مبلغی را در این مرحله بپردازند.

مصوبه اصلاح نظام رتبه بندی معلمان ابلاغ شد

بر اساس این مصوبه درصد حقوق ثابت و فوق العاده‌های مستمر دوره ابتدایی و متوسطه از تاریخ اول فروردین ۱۳۹۹ تعیین و اعمال می‌شود.

متقاضیان مسکن اصلا نگران نباشند

اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در واکنش به قیمت متری ۱۷ میلیون مسکن درتهران گفت: هموطنانی که نیازمند خانه هستند به هیچ عنوان نگران نباشند. در سامانه طرح اقدام ملی دست همه را باز گذاشتیم تا هیچکس جا نماند. گزارش بانک مرکزی از بازار مسکن تهران در اردیبهشت ماه امسال گویای افزایش ۳۰۰ درصدی قیمت مسکن نسبت به اردیبهشت دو سال قبل است.

ماکارونی گران شد

رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی کارفرمایان کارخانجات ماکارونی ایران از افزایش ۵۰ درصدی قیمت ماکارونی خبر داد و گفت که قیمت‌های جدید از اوایل ماه رمضان اعمال شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


یعقوبی – ورودی شهر بیرجند به مناسبت هفته زمین پاک با تلاش دانشجویان پاکسازی شد.

بیشتر

غلامی – رییس اداره حمل و نقل مسافر اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

بیشتر

عماد – رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی گفت: سند توسعه دانش‌بنیان که در

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت