روحانی: با فحاشی مشکلی حل نمیشود

رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت گفت: اینکه میگویند دولت میخواهد فشار را به دولت بعدی منتقل کند، دروغ است. کسی که به طرح دولت ایراد میگیرد لطفاً بگوید که راه حل چیست. با فحاشی و با ردیف کردن جملات درشت مشکلی از کشور حل نمیشود. دشمنان در تبلیغات میخواهند مردم را از قرار گرفتن دولت در سختترین شرایط تحریم اقتصادی تاریخ کشور، غافل کنند و در داخل هم متاسفانه گاهی اوقات نسبت به آن بیتوجهی میشود. وقتی نفت تحریم میشود رشد اقتصادی منفی میشود اگر آمار رشد اقتصادی دولت با نفت را در سال های اخیر مقایسه کنیم، رشد ۱۴ درصد هم داشتیم و به طور متوسط ۵ درصد رشد اقتصادی با نفت داشتیم. وی با بیان اینکه شرایط ما یک شرایط عادی و معمولی نیست، افزود: شرایط سختی داریم و دشمنان فکر میکردند ظرف چند ماه قدرت تابآوری نخواهیم داشت در حالیکه امروز دو سال و نیم است که ملت و دولت در کنار هم در برابر این فشار و تهدید و فضای تحریم اقتصادی تروریستی علیه ملت ایران، پابرجا ایستادند و مسیر و راه خود را ادامه میدهند.رییس جمهوری تصریح کرد: اگر نفت را کنار بگذاریم – که تحریم عمدتا روی نفت است- رشد اقتصادی بدون نفت را محاسبه کنیم، در همین سال ۹۸ رشد کشور بدون نفت مثبت و ۱.۱ درصد بود. باید کاملا توجه داشته باشیم و در زمین دشمن بازی نکنیم. دولت میخواهد در بخش بودجهای بین منابع و مخارج تعادل ایجاد کند و سرمایه مطمئن برای مردمی که به آینده نگاه میکنند ایجاد کند. سرمایه مطمئنی در اختیار آنها باشد؛ حداقلی را دولت تضمین کند و حداکثری هم هست که مردم میتوانند بر مبنای آن برنامهریزی خود را تنظیم کنند و یک جان تازه ای هم به بورس بدهد.رییس جمهوری گفت: این مجموعه طرحی است که ستاد اقتصادی دولت در هفتههای گذشته روی آن بحث کرده و به تصویب رسانده کاری که هفتهها و ماهها دولت زحمت کشیده دو قوه دیگر هم زحمت کشیده اند یک سری افراد پیدا می شوند نمیدانم مبانی آنها برای اینکه مردم را دلسرد کنند چیست و میگویند این طرح ممکن است در دولت آینده زحمتی برای پرداخت درست کند و دولت میخواهد فشار را به دولت آینده منتقل کند یک حرف کاملا دروغ و بی اساس است.

ستاد مقابله با کرونا مصلحت ندید رئیس جمهور در مجلس حضور یابد

رئیس مجلس گفت: که ستاد ملی مقابله با کرونا در پاسخ به استعلام رئیس جمهور برای حضور در مجلس حضور ایشان را از جهت شرایط کرونایی به مصلحت ندیده بود. این نامه مکتوب است و معاون رئیس جمهور هم نامه کتبی دادند که آن را به اطلاع دوستان در جلسه برسانم.

وزارت اطلاعات: پنج تیم جاسوسی متلاشی شد

معاون ضد جاسوسی وزارت اطلاعات گفت: با استعانت از الطاف الهی و با تلاشهای شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) به دنبال ضربات پی در پی به سرویسهای جاسوسی نظام سلطه، پنج تیم جاسوسی متلاشی شد.

حضورنیافتن رئیس جمهور، کسر شأن مجلس است

سلیمی نماینده مجلس:گفت عدم حضور رئیس جمهور، کسر شأن مجلس است گفته میشود ستاد ملی مبارزه با کرونا به ایشان توصیه کرده که به مجلس نیاید پس چطور به یک میلیون دانشآموز میگویید در کنکور شرکت کنند مگر خون شما رنگینتر است این تبعیض آشکار است.

میرسلیم: زیرنظر قالیباف اشتباهات مهمی رخ داده است

مصطفی میرسلیم، رئیس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: قالیباف در دوران مسئولیتهای اجرائی خود خدمات ارزنده ای انجام داده که باید تقدیر شود؛ در همان حال زیر نظر ایشان اشتباهات مهمی رخ داده که بهموقع به ایشان تذکر کتبی و شفاهی دادهام و باید اصلاح میشد و به این جا نمیرسید که جانشین مورد اعتماد ایشان دستگیر و گرفتار شود.

فتاح با سوءاستفاده، نظام مظلوم را آماج تهمتهای ناروا کرد

مدیر مسئول روزنامه کیهان نوشت: چرا جناب فتاح از تابلوی افشای سوءاستفادهها -با عرض پوزش- سوءاستفاده کرده و به بهانه و یا به خیال آنکه از نارواها سخن میگوید، نظام مظلوم را آماج تهمتهای ناروا کرده است! بسیاری از اظهارات او واقعیت نداشتو تاکنون هیچ پاسخی برای ادعاهای خود نداشته در اظهارات او هیچ جا سخن از فساد اقتصادی نیست؛ موضوع درباره چند نهاد وابسته به نظام است طوری صحبت کرد که گویی ارتش و سپاه دشمن هستند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نصرآبادی- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱

بیشتر

اویس- کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در جشنواره نیایش

بیشتر

قاسمی – انتخابات مجلس دوازدهم در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد که در نتیجه آن

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت