ربیعی: دولت بنای افزایش قیمت گازوئیل را ندارد

علی ربیعی، سخنگوی دولت عنوان کرد: من وقتی سخن از عملیات روانی کردم، می‌خواهم به دو نمونه اشاره کنم. چندین بار در همین نشست با سوالی که شما کردید من در مورد قیمت گازوییل، عنوان کردم که دولت هیچ بنایی برافزایش قیمت گازوییل ندارد. متاسفانه می‌بینیم که ذهن بسیاری از کشاورزان عزیز و افرادی که در حوزه حمل و نقل فعالیت می‌کنند را درگیر کرده و مدام در این خصوص شایعه‌پراکنی می‌شود.

وزیر کشاورزی: افزایش قیمت مرغ کاذب است

تسنیم – وزیر جهاد کشاورزی گفت: بر‌اساس برنامه‌ریزی و هماهنگی انجام‌شده در وزارت جهاد کشاورزی با تولید و تأمین نهاده‌های دامی مورد نیاز در سطح کشور اجازه کمبود گوشت مرغ و تخم‌مرغ را در سفره‌های مردم نخواهیم داد.کاظم خاوازی اظهار کرد: در روزهای اخیر شاهد افزایش قیمت گوشت مرغ و تخم‌مرغ هستیم که این افزایش قیمت‌ها کاذب بوده و هیچ توجیهی ندارد و باید با توجه به مقررات و ضوابط ستاد تنظیم بازار اقدامات لازم عملیاتی شود.

کرونا درمان قطعی ندارد/ این بیماری کشنده است

مهر -متخصص بیماری‌های عفونی و استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: در یک هفته گذشته در اکثر بیمارستان‌های وزارت بهداشت، تعداد بیماران رو به افزایش است .همچنین تعداد مرگ و میر مبتلایان به کرونا در حال افزایش است. محمودرضا صالحی، با بیان اینکه رفتار کرونا با دیگر ویروس‌هایی که تاکنون مشاهد شده است همخوانی ندارد، ادامه داد: تعبیر ما این بود که با تغییر فصل شاهد کاهش بیماری باشیم، اما این بیماری هنوز هم در حال غافلگیر کردن ماست. کرونا درمان قطعی ندارد و بالقوه کشنده است.

رونمایی از ۵ واکسن انسانی تا پایان امسال در کشور

مهر – معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با اشاره به اینکه امسال پنج واکسن انسانی در کشور رونمایی می شود، گفت: در حوزه ساخت واکسن کرونا با شش شرکت و پژوهشگاه قرارداد داریم. سورنا ستاری به پیشرفت این طرح‌ها برای ساخت واکسن کرونا اشاره کرد و گفت: از این تعداد دو طرح پیشرفت قابل توجهی داشته که جای امیدواری است اما باید صبر کنیم و ببینیم نتیجه چه خواهد شد. معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با بیان اینکه امسال پنج نوع واکسن انسانی به بازار عرضه می‌شود، افزود: دو واکسن آماده رونمایی است و سه واکسن دیگر تا پایان سال رونمایی می‌شود.

بررسی طرح گواهی سپرده یورویی  بانک مرکزی

اکو ایران – بانک مرکزی اخیرا از طرحی جدید تحت عنوان گواهی سپرده یورویی رونمایی کرده است که قرار است در شورای پول و اعتبار مطرح کند.در این طرح، افراد متقاضی گواهی، معادل ریالی یورو را در زمان خرید می‌پردازند و در زمان سررسید، علاوه‌بر کسب یک سود مشخص، می‌توانند با تضمین بانک مرکزی، یورو دریافت کنند.اما سابقه طرح هایی از این دست، متاسفانه افقی منفی را در برابر فعالان اقتصادی ترسیم میکند.

جایگزینی سکه ۵ تومانی با اسکناس پنج هزار تومانی تکذیب شد

اقتصاد ایران-بانک مرکزی طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که رییس کل این بانک اظهارنظری درباره جایگزینی سکه پنج تومانی با اسکناس پنج هزار تومانی نکرده است. از صبح (سه شنبه) اخبار مربوط به جایگزینی سکه پنج تومانی به جای اسکناس پنج هزار تومانی و سکه دوتومانی به جای اسکناس دو هزار تومانی به نقل از رییس کل بانک مرکزی منتشر شد.

مبلغ تسهیلات ودیعه مستاجران تا پایان تیرماه تعیین می‌شود

فارس/ وزیر راه و شهرسازی درباره میزان تسهیلات ودیعه برای مستاجران گفت: مبلغ تسهیلات ودیعه مستأجران در ستاد اقتصادی دولت و ستاد مقابله با کرونا در حال بررسی است و تا پایان تیرماه رقم آن مشخص می‌شود. اسلامی ادامه داد: براساس شاخص‌های تورم و وضعیت تطبیقی و محیطی این ارزیابی، کارشناسی و تحلیل صورت گرفت تا در تهران حداکثر افزایش اجاره بها ۲۵ درصد در ۷ کلان‌شهر تا ۲۰ درصد و در سایر شهرها حداکثر ۱۵ درصد باشد. وی گفت:‌این توافق و تعامل بین مالک و مستأجر است، به هر حال خطر کرونا جدی است و اسباب‌کشی یکی از عوامل انتقال ویروس کرونا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


آدینه – پیش از ظهر دیروز نشست خبری شورای شهر با حضور خبرنگاران برگزار شد.عبدالرزاق

بیشتر

خودکار – مدیرعامل شرکت آبفای خراسان جنوبی گفت: استفاده کنندگان غیرمجاز از آب در سطح

بیشتر

کاری – درد بیمار بودن و همراه بیمار بودن خود به تنهایی می تواند یک

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت