رئیس قوه قضاییه: در ۸۸ دشمن به دنبال عقده گشایی بود

رئیس قوه قضاییه گفت: فتنه ۸۸ دشمن به دنبال آن بود تا از کینه‌هایی که به انقلاب، انقلابیون و نظام اسلامی داشت، عقده گشایی و به اهداف و امیال پلیدش دست پیدا کند، اما ملت فاطمی ما در سنگر ولایت نشان دادند که میثاق محکمی با ولایت دارند. آیت ا.. رئیسی افزود: کسی که چشم دل ندارد راه زندگی و دوست و دشمن را نمی‌شناسد و ما باید از مقتدای بصیرت آفرین مان یاد کنیم که چگونه در ایام فتنه ۹۸ فصل الخطاب شدند و مردم را هوشیار کردند که چگونه فتنه را بشناسیم و فهم شجاعانه و تحلیل درست نسبت به اوضاع و وضعیت پیدا کنیم. وی اضافه کرد: سخن و فریاد رهبری آن روز این بود که همه بدانید در چه شرایطی هستیم و تحلیل درست کنیم.

کدخدایی: چرا باید قانون اساسی را بازنگری کنیم؟

کدخدایی با اشاره به اینکه هیچ مشکلی برای بازنگری در قانون اساسی نداریم، گفت: در قانون اساسی ما ظرفیت‌های مختلفی وجود دارد که تا در سال‌های اخیر هم از آن استفاده نشده بود، وقتی هنوز ظرفیتی که در قانون اساسی هست را استفاده نکرده‌ایم چرا باید به سراغ بازنگری آن برویم؟

فرمانده کل سپاه: فرمول‌های غلبه بر کرونا را پیدا کرده‌ایم

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه وضعیت امید بخش است و مسئله نشان می دهد که ما فرمول های غلبه را پیدا کرده ایم، گفت: رویکردهایی که می تواند بدون اینکه ما به واکسن برسیم شیب ابتلا را در مسیر نزولی قرار دهد پیدا شده و طرح شهید سلیمانی می تواند نقطه مرکزی این یافته جدید کشور ما باشد که منحصر به فرد در جهان است

نیکزاد خطاب به دولت: توصیه می‌کنیم بودجه را اصلاح کنید

نائب رییس مجلس در توصیه‌ای به دولت گفت: اشکالات فنی بودجه را اصلاح کرده و بودجه عملیاتی ارائه کند که نتیجه آن تحمیل تورم نباشد و زیرساخت‌ها توسعه پیدا کند و به عدالت اجتماعی نزدیک‌تر شویم. این‌ها با اصلاح ساختار میسر می‌شود موضوعی که مجلس شورای اسلامی برای آن وقت گذاشت و مقام معظم رهبری نیز تاکید دارند که بودجه عملیاتی شود.

مبادا خطای استراتژیک ۸۴ تکرار ‌‌شود

محسن رهامی فعال اصلاح طلب گفت: تشکیل مجمع اجماع‌ساز اصلاح‌طلبان این امید را به وجود آورده است که اصلاح‌طلبان بتوانند در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ با وحدت کامل و با یک نامزد وارد انتخابات شوند؛ موضوعی که در چند وقت اخیر با توجه به تعدد نامزدهایی که احتمال حضورشان در انتخابات وجود دارد، این نگرانی را به وجود آورده بود که مبادا جبهه اصلاحات همان تجربه‌ای را تکرار کنند که در سال ۸۴ رقم زدند.

عضو جامعه روحانیت: فردی با رأی حداقلی لیاقت ریاست جمهوری را ندارد

حجت الاسلام حسین ابراهیمی گفت: اگر برخی این گونه می اندیشند که با حضور حداقلی مردم می توانند رییس جمهور شوند دچار اشتباه هستند در واقع این افراد، اصلا لیاقت ریاست جمهوری ندارند چون به دنبال حاکمیت خودشان هستند نه حاکمیت مردم،انقلاب و نظام.

عطریانفر: حضور در سیاست برای نظامیان انگیزه غیراصیل است

عضو شورای مرکزی کارگزاران سازندگی، گفت: حضور در انتخابات برای نظامیان یک انگیزه غیراصلی است که می‌تواند انجام رسالت اصلی آن‌ها یعنی حفاظت از تمامیت ارزی کشور را تحت تاثیر قرار دهد. وی افزود: در نظریات محوری امام (ره) بار‌ها بر این مساله تاکید شده است، اما متاسفانه برخی می‌خواهند فضایی را فراهم کنند تا نظامیان بتوانند از ظرفیت مداخلات سیاسی بهره‌مند شوند.

نماینده اصولگرا: بحث تمایل بایدن به مذاکره با اصولگرایان مطرح است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه در مجلس گفت:درباره دولت بایدن گفته می‌شود شاید علاقمند به مذاکره با ایران باشد، این مساله (تمایل مذاکره با اصولگرایان) مطرح است. مالکی افزود: اصولگرایان مسائل کلان و منافع ملی را خیلی بیشتر از اصلاح‌طلبان در نظر می‌گیرند و مراقب هستند تا کمتر دچار خطا یا اشتباه بشوند. این یک واقعیت است.

روایت عضو موتلفه اسلامی از علت شکست اصولگرایان در ۹۲

عضو شورای مرکزی موتلفه گفت: به طور قطع از تکثر نمی‌توان به وحدت دست یافت، بلکه باید از وحدت بر روی مصداق‌ها به ائتلاف رسید؛ در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ هم مشکل اصولگرایان این بود که نامزد‌ها دیر به تفاهم رسیدند و اگر زودتر به تفاهم می‌رسیدند ائتلاف زودتر اتفاق می‌افتاد؛ اما متاسفانه شیوه مناظره و تخریب رقیب برخی از عوامل ناکامی اصولگرایان بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نصرآبادی- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بیرجند از ارائه آموزش‌های امدادی به بیش از ۱۱

بیشتر

اویس- کارشناس ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی گفت: در جشنواره نیایش

بیشتر

قاسمی – انتخابات مجلس دوازدهم در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد که در نتیجه آن

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت