رئیس جمهور:نمی‌خواهیم مردم دوره آزمایشی واکسن غیرمعتبر را بگذرانند

رییس جمهوری گفت: ما در هر کجا غیر از کواکس، جای دیگری اگر واکسن مورد اعتمادی باشد و وزارت بهداشت و درمان اعلام کند که این واکسن مورد اعتماد است ما حتما خریداری می‌کنیم. پول آن را تهیه می‌کنیم و به هر شرایطی که باشد، پول را منتقل می‌کنیم. اما ما آماده نیستم که مردم کشور ما دوره آزمایشی یک واکسن غیر معتبر را بگذرانند.

چندکاندیدا شدن اصلاحات انتحار سیاسی است

دبیرکل حزب جمهوریت گفت: اگر اصلاح طلبان بخواهند جریان اصلاحات بماند و همچنان فعال باشند و در جامعه هم حیات سیاسی داشته باشند باید حضورشان حضوری فعال و چشمگیر باشد و تلاش کنند که به وحدت نظر برسند، اینکه چند کاندیدا از ناحیه اصلاح طلبان مطرح شود یک نوع انتحار سیاسی و خودزنی است و در واقع به نوعی به استقبال شکست رفتن است.

لاهوتی: برجام اراده مشترک همه نظام بود

مشاور امور مجلس و حقوقی رئیس سازمان برنامه و بودجه برجام را یک اراده مشترک در همه نظام کشور عنوان کرد و گفت: دیوانه‌ای مانند ترامپ این قرارداد را خراب کرد؛ در حالیکه زمان برجام ایرانی‌های خارج از کشور و داخل به راحتی می‌توانستند سرمایه خود را داخل کشور بیاورند، اما اکنون در بازار دنیا پول خودمان را هم نمی‌توانیم جابه‌جا کنیم و باید به شکل های مختلف این انتقال‌ها رخ دهد.

ا… کرم: باید برای رفع تحریم ها مذاکره کرد

دبیرکل سابق انصار حزب ا… درمورد سرنوشت ماجرای لغو تحریم ها گفت: دولت باید در این رابطه تلاش کند، خصوصا با وجود مصوبه راهبردی رفع تحریم مجلس قادر به فشار به طرفین مقابل هم هست. ا… کرم افزود: واکنش سیاسی در هر شرایط بهتر از انفعال است، مهم این است که مذاکره برای رفع تحریم، باید به عنوان ابزار و در راستای منافع ملی بکار گرفته شود و نه به عنوان یک هدف وجایگزین منافع ملی استفاده شود.

نادران: اگر دولت بر نظر خود اصرار کند، بودجه
را به شورای نگهبان می‌فرستیم

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰ مجلس با بیان اینکه حداکثر تعامل با دولت برای تصویب بودجه با اصلاحات اساسی لازم است، گفت: چنانچه دولت روی مواضع خود ایستادگی کند، لایحه را برای شورای نگهبان ارسال می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


آدینه – پیش از ظهر دیروز نشست خبری شورای شهر با حضور خبرنگاران برگزار شد.عبدالرزاق

بیشتر

خودکار – مدیرعامل شرکت آبفای خراسان جنوبی گفت: استفاده کنندگان غیرمجاز از آب در سطح

بیشتر

کاری – درد بیمار بودن و همراه بیمار بودن خود به تنهایی می تواند یک

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت