دلایل مخالفت با رهبری شورایی

آیت ا… محمد یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت : امام زمان (س) فرمودند مجتهد جامع الشرایط در زمان تعدد یکی که مسئولیت بر عهده گرفت، بقیه موظف هستند او را حمایت کنند این مبنای شرعی است. که یکی از وظایفی است که باید خبرگان حفاظت کند و با شورایی مخالفت کند.

اعتبارنامه سه نماینده مجلس به کجا رسید؟

نایب‌‌رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نادران مبنی بر تعیین تکلیف وضعیت منتخبانی که اعتبارنامه آنها مورد تصویب قرار نگرفته است، گفت: پرونده اعتراض به اعتبارنامه این منتخبان به شورای نگهبان می‌رود.

کسی ریسک اعلام کشته شدگان آبان را قبول نکرد

محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس دهم، گفت: از آنجایی که پیگیری برای آمار کشته شدگان آبان ۹۸ با انتخابات و کرونا پیوند خورد و از سوی دیگر جنبه محرمانه و امنیتی هم پیدا کرد، کسانی که مطلع شدند ریسک اعلام آن را نپذیرفتند.

ایران، چین و روسیه در ناآرامی‌های آمریکا دست دارند

مشاور امنیت ملی کاخ سفید در سخنانی ایران، چین و روسیه را به افزایش ناآرامی‌ها در ایالات متحده متهم کرد و مدعی شد ایالات متحده بر این بحران‌ها غلبه خواهد کرد.

ما را با پیش‌شماره ۰۹۱۷ تهدید مسلحانه می‌کنند

«مجتبی رضاخواه» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در اینستاگرام با درج این جمله ، آورده که «تا چندی پیش حتی تمدن‌های دیگر را هم به گفتگو دعوت می‌کردند. جدیدا برای بررسی اعتبارنامه تهدید مسلحانه می‌کنند، »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دادرس مقدم – نوروز ۱۴۰۳ در حالی آغاز شد که میهمان سفره برکت خداوند و روزه

بیشتر

سلام وقت بخیر. معضل سوخت در استان خیلی جدی شده و شما هم می دانید

بیشتر

اصغری – مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به فعالیت بیش از

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت