دادگاه طبری در ایستگاه آخر

سخنگوی قوه قضاییه درباره آخرین وضعیت پرونده اکبر طبری گفت: دیروز آخرین جلسه دادگاه این متهم بود و آخرین دفاع طبری گرفته شده و متهمان باقی مانده آخرین دفاعیات خود را انجام میدهند و ختم رسیدگی به این پرونده اعلام شد و در اولین فرصت تا حدود دو هفته آینده رأی پرونده صادر میشود.سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: آنچه در دادگاه رسیدگی شد، همه عناوین اتهامی این فرد نبود، اما بخشهای دیگری از پرونده در دادسرا مفتوح است و به زودی بخش دوم آن رسیدگی میشود و برای متهمان فراری این پرونده هم رأی صادر میشود.اسماعیلی گفت : هیچ روزنامه، رسانه و خبرگزاری از ناحیه قوه قضاییه توقیف نشده است، جمعی از خبرنگاران با توجه به عفو مقام معظم رهبری آزادی مشروط گرفتند رسانه ها باید قوانین را رعایت کنند و اگر تخلفی باشد در واحد صنفی مورد رسیدگی قرار گیرد. هیئت نظارت بر مطبوعات و وزارت ارشاد به عنوان نهادهای متولی ماموریت های قانونی خود را به نحو شایسته انجام دهند تا نوبت به رسیدگی قضایی نرسد.توصیه ما این است که جامعه مطبوعاتی خط قرمزها را رعایت کنند؛ چارهای نیست اگر جرمی انجام شد رسیدگی ماموریت اصلی ما است. با تلاش همکاران ما از آغاز سال ۹۹ تاکنون ۱۶۶ مورد از پرونده های قصاص با گذشت اولیای دم مواجه شدند و محکومان به قصاص زندگی مجدد پیدا کردند. سال گذشته هیچ واحد تولیدی با حکم قضایی تعطیل نشده است. تعطیلی کارخانه ای را به هیچ عنوان بر نمی تابیم. اخیرا ۵ مورد دستگیری در وزارت امور خارجه، صنایع و شرکتهای قطعات و پشتیبانی کننده حوزه انرژی، وزارت دفاع و سازمان انرژی اتمی داشتهایم. اسماعیلی درباره پرونده ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال گفت: قوه قضاییه درباره پرونده ویلموتس وارد عمل شده و اشکالات متعددی به آن وارد است؛ چه از نظر بستن قرارداد و چه میزان آن موضوع بررسی شده و در فرآیند رسیدگی قرار داردافزود: وی ادامه داد: در همین ایام دو نفر از جاسوسان حکم محکومیت قطعی گرفتند.«مسعود مصاحب» در قالب دبیر کل انجمن دوستی ایران و اتریش با سرویس موساد و آلمان مبادرت به جاسوسی میکرد، وی ده سال حبس گرفته و حکمش قطعی است.«شهرام شیرخانی» جاسوس انگلیس هم حکم قطعی گرفته و بدنبال آلوده سازی برخی مدیران و جذب عناصر برای سرویس انگلیس بوده است. او اطلاعات قراردادهای ما در حوزه بانک مرکزی، بانک ملی و وزارت دفاع را به دشمن داده بود.اسماعیلی در پاسخ به سوالی درباره استعفای یکی از روسای فدراسیونهای مهم ورزشی و موضوعاتی پیرامون بدهکاری او و فرزندش گفت: اگر همان فردی باشد که در ذهن من است، موضوع ابر بدهکار بودن برای وی نداریم. پروندهای برای پسر یکی از روسای فدراسیونها تشکیل شده است، اما نه به خاطر ابر بدهکاری و باید بگویم استعفا و عدم استعفا تأثیری در رسیدگی ما ندارد.
عبدی: حرفهای فتاح خنده دار بود
عباس عبدی در اعتماد نوشت: کجای اینکه زمین در اختیار نیروهای مسلح باشد فساد است؟ نقشبازی کردن هم قلق داردبسیاری از اقدامات ضد فساد بیش از آنکه یک اقدام اساسی باشد، یک نمایش سطحی است.آخرین و خندهدارترین آنها سخنان رییس بنیاد مستضعفان است که متولی ایفای چنین نقشی بود. نقشی که به سرعت تهی بودن آن لو رفت.وجود ساختمانهای بنیاد در دست ارتش و سپاه چه وجهی از معنای فساد دارد؟ این دو نهاد صدها و هزاران مکان در دست دارند که از بودجه عمومی و دولت است. ابتدای سال ۱۳۷۵، مجلس چهارم تحقیق و تفحص از بنیاد مستضعفان کرد که به صورت تصادفی حدود ۱۵۰ پرونده واگذاری از هزاران پرونده بنیاد را رسیدگی کرد، افتضاحی تمام عیار بود. لطف کنید آنها را رو کنید. بفرمایید که سهام بنیاد مستضعفان در اپراتوریهای تلفن همراه و افزایش تعرفه استفاده از اینترنت چگونه است؟ نقشبازی کردن هم قلق دارد نه اینقدر ابتدایی.

انتخابات حداقلی زیر زبان اصولگراها مزه کرد
محمدرضا خباز، عضو حزب اعتماد ملی گفت:شرایط موجود یک فضای مطلوب برای اصلاح طلبان نیست، زیرا یک فضای «بی تصمیمی» بر این جریان حاکم شده است.گاهی دیر تصمیم گرفتن و حتی عدم اتخاذ تصمیم، به مثابه یک «تصیم بد» است که برای اصلاح طلبان در حال وقوع است.اصلاح طلبان نمی توانند نقش یک تماشاچی صرف را بازی کنند و منتظر بمانند که اتفاقی رخ دهد.طعم پیروزی در فضای مشارکت حداقلی مردم زیر زبان اصولگرایان مزه کرده است.هنوز شاهد سکوت در بین اصلاح طلبان هستیم که این امر به هیچ عنوان شایسته این جریان سیاسی نیست.بهره گیری از نظر مشورتی ریش سفیدان اصلاح طلب پسندیده است اما باید یک ابتکار جدید به خرج داد و جوانان را پای کار آورد.مجمع روحانیون مقدمات اشتراک نظر بین احزاب اصلاح طلب را فراهم کندخود را مشغول اسامی خاصی همچون شورایعالی سیاستگذاری نکنیم، همه انتظار دارند در وضعیت موجود آقای سید محمد خاتمی وضعیت اصلاح طلبان را همانند گذشته سامان بدهند. کشور در شرایط بسیار حادی قرار گرفته که شاید نظیر آن پس از پیروزی انقلاب اسلامی وجود نداشته باشد. در این شرایط گروههای سیاسی نمیتوانند نقش یک تماشاچی صرف را بازی کنند و منتظر بمانند که اتفاقی رخ خواهد.این نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در خصوص جایگاه «مجمع روحانیون مبارز» نیز، تأکید کرد: خاتمی در جایگاه ریاست مجمع روحانیون مبارز قرار دارد و انتظار داریم از سمت آن جریان سیاسی نیز یک نفر معرفی شده تا مقدمات اشتراک نظر بین احزاب اصلاح طلب فراهم شود. نباید فراموش کنیم افرادی در مجمع روحانیون مبارز حضور دارند که زمانی مورد تأیید امام راحل(ره) بودند و پس از آن نیز در این در بسیاری از سمتهای مهم خوش درخشیدهاند. خاتمی فردی توانمند است، او دولت خود را در شرایط بسیار سخت به پیش برد و امروز نیز میتواند
جناح سیاسی متبوع خود را هدایت کند.

ربیعی: انتخابات ۲۱ شهریور برگزار میشود

سخنگوی دولت گفت : بنا بر نظر وزارت کشور، مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس در ۲۱ شهریور ماه برگزار میشود. با توجه به شیوع بیماری کرونا در صورت موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا، پیشنهاد دولت انجام تبلیغات یک هفتهای به روشهای غیر تجمعی همراه با رعایت پروتکلهای بهداشتی وزارت بهداشت به خصوص استفاده از فضای مجازی است، زیرا تجمعات در زمان تبلیغات قابل کنترل نیست.

دیاب: در یک فاجعه بزرگ به سر میبریم

نخست وزیر لبنان گفت: ما در یک فاجعه بزرگ به سر میبریم و باید برای خروج از آن همبستگی داشته باشیم. فاجعهای که در لبنان رخ داد نتیجه فساد مزمن در کشور و دولت بود.سیستم فساد بزرگتر از کشور است و کشور را در بند خود نگاه داشته است.برخی هیچ چیز برایشان جز کسب امتیازهای سیاسی و سخنرانیهای تحریک آمیز و نابودی آنچه از نشانههای دولت باقی مانده، اهمیت ندارد.

پیشگویی مرعشی از گفتگوی بین ایران و آمریکا

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی گفت :نتیجه انتخابات ریاست جمهوری نوامبر آمریکا هر چه باشد، موجب آغاز فصل تازه ای از گفت وگوها میان تهران و واشنگتن در قالب مذاکرات چندجانبه خواهد شد زیرا ایران کشور قدرتمند منطقه است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


مقدم – مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی گفت: فروش مرزی فرآورده‌های

بیشتر

اصغری – پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.،مدیر عامل نمایشگاه

بیشتر

بهروزی فر – هیئت وزیران در جلسه دهم آذرماه سال ۱۳۹۸ خود به پیشنهاد سازمان بهزیستی

بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


فرم

فرم گزارش اشکال در سایت